Bam!quote:In de 43e minuut haperde bij het thuisteam de buitenspelval en scoorden de bezoekers de gelijkmaker. Gied Prent maakte de 1-1 na een mooie pass van de linkerflank.
74 procentquote:
niet zo min over een 8e klasserquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Nixx- het volgende:
Weet je wat het allerslechtste van mezelf is.
Maar 49% balbezit halen tegen een 8e klasser...
Ik vind dat hij een topprestatie levert.quote:
Okquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee je krijgt eerst een gele kaart, 2x geel is hakkietakkie weg zakkie
[serieus]ik ben tegen hoor.. alle invloeden van de overheid op bevolkingsgroei of beperking daarop zijn per definitie onwenselijk..[/serieus]
Weet ik t ook niet meer.quote:De onervaren Frank Breden begon te pingelen vlakbij de zeer gevaarlijke Timo Kauppi, die je zo'n kans niet twee keer hoeft te geven: het was meteen raak, 0-1.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef The_Hives het volgende:
shit daar gaat de gezelligheid, he's back
Daar kicken ze op volgensmijquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:04 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. mn tegenstander heeft niks gedaan met mn tip.. heb hem nog speciaal gePM'd dat ik met een b-team speel en dat ik ga PICcen omdat ik kansloos ben.. speelt ie met zn sterkste 11..
WOEIIIIIIIIIIIIIIIIquote:70:20
De fans van KKA hielden hun adem in toen Pieter-Paul Frerichs op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 3-2 voorsprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |