SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
nee je krijgt eerst een gele kaart, 2x geel is hakkietakkie weg zakkiequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ah, de overheid. En wat als er eens een gek langskomt? Dan zijn de middelen meteen aanwezig om een compleet ras uit te roeien, en dat lijkt me ongewenst.
Dat zijn dus misdadigers? Hoe moet ik me dit voorstellen, als je een snoepje uit de snoepwinkel steelt mag je je niet meer voortplanten?
Tsja, ik denk niet dat dit punt te verdedigen valt, tuig heeft ook rechten![]()
De ouder hoeft niet per se zijn eigen kind op te voeden.
Nee. Minimaal 2. Je moet de vergrijzing niet stimuleren namelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 child policy dan maar? Dan jengelen mensen net als in china weer lekker hun dochters de rivier in!
Lastige stellingen dit altijd. Zouden gehandicapten bijvoorbeeld kinderen mogen krijgen ook al is de kans erg groot dat die kinderen zelf gehandicapt zullen zijn? De maatschappelijke kosten zijn werkelijk enorm!
nog niet te spreken of het kind wel een normaal leven kan/zal hebben en of de ouders wel in staat zijn om de verzorging op zich te nemen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 child policy dan maar? Dan jengelen mensen net als in china weer lekker hun dochters de rivier in!
Lastige stellingen dit altijd. Zouden gehandicapten bijvoorbeeld kinderen mogen krijgen ook al is de kans erg groot dat die kinderen zelf gehandicapt zullen zijn? De maatschappelijke kosten zijn werkelijk enorm!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Minaximaal 2. Je moet de vergrijzing overbevolking niet stimuleren namelijk.
Fout. Alleenstaanden krijgen geen kinderen bijvoorbeeld. Als een stel dan maar maximaal 2 kinderen mag krijgen, krijg je vergrijzing.quote:
je noemt mijn reactie fout, maar vervolgens ga je uitleggen hoe hetgeen dat ik postte werkt.. dan is het toch niet fout?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Fout. Alleenstaanden krijgen geen kinderen bijvoorbeeld. Als een stel dan maar maximaal 2 kinderen mag krijgen, krijg je vergrijzing.
Dat wil je niet. Je moet de perfecte balans kunnen vinden en dat ligt bij 2,3 als ik me niet vergis. Maar aangezien het heel moeilijk is om 0,3 kind te krijgen...
Oh crap!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
Nog 35 minuten
Edit: Niemand de penalty nemers vergeten?!
Sorteren op SH toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
Nog 35 minuten
dankquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
Nog 35 minuten
hehe mijn wedstrijd begint ook om 1700u.. is maar goed ook, anders had ik mn opstelling misschien nog 100x aangepast..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Flappekz het volgende:
Precies op tijd, wedstrijd om 1700 uur. Thanks drassss
quote:Bij deze strafschoppenreeks telt naast het niveau spelhervattingen ook het niveau scoren, de ervaring en de specialiteit technisch mee voor de strafschopnemer. Bij het maken van een opstelling voor een dergelijke wedstrijd kun je instellen in welke volgorde je spelers de strafschoppen zullen nemen.
op twee middenvelders na, speel ik ook met mn b-team.. en ook ik PIC..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef vanpers het volgende:
Nu kan ik nog zeggen dat ik in de beker zit.
Ga vanavond gewoon kansloos onderuit.
PIC gewoon met mijn B team, hoop dat de schade meevalt.
en wat is reëel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Drassss het volgende:
Winst, veel goals en een goede loting voor ronde 3.
Dat wil ik zien vanavond.
NLquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef DeHovenier het volgende:
Welke nationaliteiten trekken eigenlijk het minst loon voor NLse clubs?
ah.. ben benieuwd, je PICt?..quote:
Ja ik pic. Speel met 2 B-trainees en de rest A-spelers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. ben benieuwd, je PICt?..
ik heb alle Fok!kers die nog in de beker zitten toegevoegd aan HT Live.. dus ik zal het eens goed in de gaten houden
aha.. nou dan ga ik er maar eens lekker voor zitten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik pic. Speel met 2 B-trainees en de rest A-spelers.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niks
alle andere nationaliteiten kosten je 20% extra loon..
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. nou dan ga ik er maar eens lekker voor zitten..
* MrMoon pakt bier en nootjes
mja misschien is het sowieso niet verstandig.. ben al de hele dag ziek thuis..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuis
Vroeg? Het is 5 uur!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuis
Klasse Flap, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Wat een amateur ben ik joh. Hij speelt ALTIJD centrumaanval. En hoe heb ik mn defs neergezet?
Juist...
in het centrumquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Wat een amateur ben ik joh. Hij speelt ALTIJD centrumaanval. En hoe heb ik mn defs neergezet?
Juist...
Wel 1 van de drie jaquote:
oei, stadion nu al bijna vol..quote:Het aangename weer lokte 27166 fans naar Dynamo Stadion.
22496 ... passen er hier ook nog maar een paar bijquote:
Uh Flap?quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Ivan Gospodinov in de 6e minuut de 0-1 voor v.v. kon scoren.
mja, ik had echter pas halverwege het seizoen zo vol verwacht.. misschien toch maar uitbreiden binnenkort.. maar ja... die spits he?quote:
Ik zag net ook dat Foxtrick een klein venstertje opent rechtsonderin je monitor als er een update is.quote:Op snelheid ging Mickaël Gervais van Dynamo zijn directe tegenstander voorbij en leverde een sublieme voorzet af op de vrijstaande José Vidal, die simpel de 0-1 in kon tikken.
ik weet nu even niet of ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
22496 ... passen er hier ook nog maar een paar bij
En 0-1 achter nu
DOOR HET MIDDEN
Mag alletweequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet nu even niet of ik zomoet reageren of toch zo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
BAM!
[..]
Ik zag net ook dat Foxtrick een klein venstertje opent rechtsonderin je monitor als er een update is.
quote:09:03
Lam Feng Choon van KKA moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Pieter-Jan van Plateringen.
Iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag is nu al een dag om snel te vergeten...
[..]
autch..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag is nu al een dag om snel te vergeten...
[..]
quote:Na 11 minuten dribbelde Krijn Luns door het midden langs de verdedigers, alsof ze er niet stonden, en maakte de 1-1.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo vroeg al 2 goals, 't kan leuk worden.
quote:Rui Aguin sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 12e minuut een hoekschop van Geert-Jan Korf netjes binnenknikte: 0-2.
correctiequote:
Hah!quote:v.v.-speler Stefan Hellstedt kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 16e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Enrico Densi moest laten vervangen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hah!
79kTSI mid eraf, 19kTSI mid erop. Zo moet het!
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef The_Hives het volgende:
die counterhufter moet ik pakken![]()
* Hives heeft een hekel aan counterhufters![]()
tuurlijk niet.. onder zijn middenveld zitten en zelf gaan counterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?
quote:Door een wonderschone vrije schop zette Krijn Luns Mydrecht op voorsprong: 2-1.
met ME is alles mogelijk..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Flappekz het volgende:
En toch moet ik kunnen winnen, zeker nu zn beste mid eraf is
quote:
Met z'n TSI van 980quote:De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 21e minuut tot 3-1 toen Krijn Luns geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
door een gunstige enginequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?
dan lig je eruitquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
door een gunstige enginekan nu toch niets meer veranderen
quote:In de 24e minuut kwam Mydrecht op 4-1 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Andreas Petersen. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
MOTSt 'iequote:In de 25e minuut werd Dynamo-speler Cedrik Standfest door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen.
quote:24:23
Na 24 minuten vond bootjes-speler Krelis Siemons een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
Ik ben vol met trainees in de weer.. Dus mijn verdediger staat in de spits om passen training te krijgen, etcquote:
Er is hoopquote:Na 31 minuten gaf KKA de bal vanuit een vrije trap hoog voor in de zestienmeter. Het leek hier om een goed ingestudeerde actie te gaan, want de bal werd teruggekopt en bereikte Pieter-Paul Frerichs. Deze had alle ruimte om de bal in de hoek te plaatsen en zo de 1-2 te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |