mja, ik had echter pas halverwege het seizoen zo vol verwacht.. misschien toch maar uitbreiden binnenkort.. maar ja... die spits he?quote:
Ik zag net ook dat Foxtrick een klein venstertje opent rechtsonderin je monitor als er een update is.quote:Op snelheid ging Mickaël Gervais van Dynamo zijn directe tegenstander voorbij en leverde een sublieme voorzet af op de vrijstaande José Vidal, die simpel de 0-1 in kon tikken.
ik weet nu even niet of ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
22496 ... passen er hier ook nog maar een paar bij
En 0-1 achter nu
DOOR HET MIDDEN
Mag alletweequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet nu even niet of ik zomoet reageren of toch zo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
BAM!
[..]
Ik zag net ook dat Foxtrick een klein venstertje opent rechtsonderin je monitor als er een update is.
quote:09:03
Lam Feng Choon van KKA moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Pieter-Jan van Plateringen.
Iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag is nu al een dag om snel te vergeten...
[..]
autch..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag is nu al een dag om snel te vergeten...
[..]
quote:Na 11 minuten dribbelde Krijn Luns door het midden langs de verdedigers, alsof ze er niet stonden, en maakte de 1-1.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo vroeg al 2 goals, 't kan leuk worden.
quote:Rui Aguin sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 12e minuut een hoekschop van Geert-Jan Korf netjes binnenknikte: 0-2.
correctiequote:
Hah!quote:v.v.-speler Stefan Hellstedt kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 16e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Enrico Densi moest laten vervangen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hah!
79kTSI mid eraf, 19kTSI mid erop. Zo moet het!
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef The_Hives het volgende:
die counterhufter moet ik pakken![]()
* Hives heeft een hekel aan counterhufters![]()
tuurlijk niet.. onder zijn middenveld zitten en zelf gaan counterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?
quote:Door een wonderschone vrije schop zette Krijn Luns Mydrecht op voorsprong: 2-1.
met ME is alles mogelijk..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Flappekz het volgende:
En toch moet ik kunnen winnen, zeker nu zn beste mid eraf is
quote:
Met z'n TSI van 980quote:De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 21e minuut tot 3-1 toen Krijn Luns geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
door een gunstige enginequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?
dan lig je eruitquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
door een gunstige enginekan nu toch niets meer veranderen
quote:In de 24e minuut kwam Mydrecht op 4-1 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Andreas Petersen. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
MOTSt 'iequote:In de 25e minuut werd Dynamo-speler Cedrik Standfest door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen.
quote:24:23
Na 24 minuten vond bootjes-speler Krelis Siemons een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
Ik ben vol met trainees in de weer.. Dus mijn verdediger staat in de spits om passen training te krijgen, etcquote:
Er is hoopquote:Na 31 minuten gaf KKA de bal vanuit een vrije trap hoog voor in de zestienmeter. Het leek hier om een goed ingestudeerde actie te gaan, want de bal werd teruggekopt en bereikte Pieter-Paul Frerichs. Deze had alle ruimte om de bal in de hoek te plaatsen en zo de 1-2 te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |