Och als je die gast genoeg training geeft maak je daar een prima winst op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef MrMoon het volgende:
bah, heb me weer veel te veel laten meeslepen.. en dus veel te veel betaald..
edit: en ook nog een ts-hit, ben weer goed bezig.. tijd om mn bed maar weer in te kruipen..
Jep grote problemen daaro. Ze zijn er al een aantal dagen mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
Ook bij iemand bekend wat er met alltid is?
geen idee.. ik vroeg het me ook al af..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
Ook bij iemand bekend wat er met alltid is?
Hattrick gister ook al ouderwets lang offline... ze hadden het de afgelopen seizoenen goed op orde, maar ze vallen weer even terug in wat ooit bij het 'hattrick-gevoel' hoordequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep grote problemen daaro. Ze zijn er al een aantal dagen mee bezig.
Ja het doet me goed dat het niet altijd vlekkeloos loopt. Dat hoort bij Hattrick en heeft zo zijn charmequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hattrick gister ook al ouderwets lang offline... ze hadden het de afgelopen seizoenen goed op orde, maar ze vallen weer even terug wat ooit bij het 'hattrick-gevoel' hoorde
Ja, dat is het sterrenspel geworden op dit moment.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
Was er trouwens nou ook iemand die gezegd had de teauteau op zich te willen nemen? Zoiets kan ik me herinneren...
Aah oke! Ik zal volgende week na mijn tentamens eens kijken of ik even een scriptje kan fabriceren om een teauteau' tje op te zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dat is het sterrenspel geworden op dit moment.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel meer een 0-9 je zelfvertrouwen beīnvloed dan bijvoorbeeld een 1-4...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik ben vanmiddag vrij kansloos in de beker.. ik speel sowieso met mn trainees in de verdediging.. wat is wijsheid.. verder a-team spelers opstellen om niet tegen een enorme nederlaag op te lopen of een volledig b-team opstellen met kans op een 0 - 9?..
zo kun je mn vraag idd ook samenvatten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel meer een 0-9 je zelfvertrouwen beīnvloed dan bijvoorbeeld een 1-4...
Ik werd in de beker afgeslacht met iets rond de 0-9, en m'n ZV ging naar 1. Met 4 psychologen stond hij weer op 4 na de update. De schade zal dus niet enorm zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo kun je mn vraag idd ook samenvatten..
hmmz.. dat valt idd wel mee.. en wat deed het met je fans?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik werd in de beker afgeslacht met iets rond de 0-9, en m'n ZV ging naar 1. Met 4 psychologen stond hij weer op 4 na de update. De schade zal dus niet enorm zijn.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef The_Hives het volgende:
zie net dat ik tegen een V-er moet vanavond. Eitje
quote:was that sarcasm?
ik hoop dat het bij mijn bekerwedstrijd van volgende week mooi weer is. Heb wel zin in een vol stadionquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet een V-er inderdaad een makkie zijn.
Die gingen naar 4. Zondag heb ik 0-7 gewonnen, en nu staan ze weer op 6. Dat is dus wel redelijk vervelend. Bovendien verwachtten ze bij mij (1), ik neem aan dat ze van jou meer verwachten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dat valt idd wel mee.. en wat deed het met je fans?
de fanverwachting voor vanmiddag is:quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die gingen naar 4. Zondag heb ik 0-7 gewonnen, en nu staan ze weer op 6. Dat is dus wel redelijk vervelend. Bovendien verwachtten ze bij mij (1), ik neem aan dat ze van jou meer verwachten?
dat is alleen dikke bullshit, want ik kan met mn huidige team niet winnen van mn tegenstander.. op geen enkele wijze..quote:zij zijn licht in het voordeel
Vervelendquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de fanverwachting voor vanmiddag is:
[..]
dat is alleen dikke bullshit, want ik kan met mn huidige team niet winnen van mn tegenstander.. op geen enkele wijze..
quote:Miklķs Ery (CV) (223562159)
24 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 18-04-2011
Hungary
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 12-12-2010 (2/44), 15w 3d)
Total Skill Index (TSI): 38 550
Loon: 18 684 ¤ (15 570 ¤) /week inclusief 20% bonus
298 944 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
dat vrees ik ook ja..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Vervelend
Dan zullen je fans waarschijnlijk redelijk boos worden als je er met 0-9 af gaat
haal je em dan ook jonger of van dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zat te denken; kan ik deze speler niet verkopen en daarvoor in de plaats eentje halen met [koppen]?
[..]
Dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats. Mss dat ik iemand kan vinden die wat goedkoper in loon isquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haal je em dan ook jonger of van dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats?
ik weet niet wat anderen hier over denken.. maar ik vind het zonde als je een gelijkwaardig iemand er voor terughaalt enkel omdat die [koppen] heeft als spec..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats. Mss dat ik iemand kan vinden die wat goedkoper in loon is
Als ik hem verkoop zal ik er geen verlies op lijden.
Eens. Het lijkt me dat je dan netto best wat verlies lijdt, voor een niet al te grote verbetering.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet niet wat anderen hier over denken.. maar ik vind het zonde als je een gelijkwaardig iemand er voor terughaalt enkel omdat die [koppen] heeft als spec..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Trouwens, ik heb een debat over een uurtje.
Stelling: Menselijke vruchtbaarheid moet ingrijpend gereguleerd worden door de staat
Iemand nog goede argumenten?
Voor of tegen zijn allebei goed.
dan kan tuig zich niet meer voortplantenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch wel moeilijk voor-argumenten te bedenken
Ja, dat is het eerste waar je aan denkt inderdaad. Maar wie bepaalt dat? Wat is tuig? En wat doet deze maatregel met de psyche van het tuig? Ik bedoel, het levensdoel van een mens is toch zich voortplanten, en wat als hem dat onmogelijk wordt gemaakt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan tuig zich niet meer voortplanten
de overheid natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, dat is het eerste waar je aan denkt inderdaad. Maar wie bepaalt dat?
mensen die zich niet gedragen naar de normen en waarden die in de samenleving getolereerd wordenquote:Wat is tuig?
heeft het tuig geen levensdoel en sterft het langzaam maar zeker uit.. precies wat je met die maatregel wilt bereikenquote:En wat doet deze maatregel met de psyche van het tuig? Ik bedoel, het levensdoel van een mens is toch zich voortplanten, en wat als hem dat onmogelijk wordt gemaakt?
hier geef je het antwoord zelf alquote:En is het nageslacht van tuig per se ook tuig? Er zijn genoeg mensen die geloven in nurture in plaats van nature, en dat mensen gevormd worden door hun opvoeding, niet door hun erfelijke eigenschappen.
Zitten we in China of wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Stelling: Menselijke vruchtbaarheid moet ingrijpend gereguleerd worden door de staat
Er zijn inderdaad maar weinig voor te bedenken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Nee. Dat is desastreus...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Drassss het volgende:
Max zetten op de wereldbevolking is toch helemaal niet verkeerd? Dat is een prima voor.. van daaruit kan je het economisch gaan bekijken, ook qua voedsel/grondstoffen etc etc.
Ja, overbevolking kan een voorargument zijn. Alleen ontkracht je dat in ons landje aardig met de huidige ontgroening / vergrijzing. Een babyboom zou niet eens verkeerd zijn nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Drassss het volgende:
Max zetten op de wereldbevolking is toch helemaal niet verkeerd? Dat is een prima voor.. van daaruit kan je het economisch gaan bekijken, ook qua voedsel/grondstoffen etc etc.
Ah, de overheid. En wat als er eens een gek langskomt? Dan zijn de middelen meteen aanwezig om een compleet ras uit te roeien, en dat lijkt me ongewenst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de overheid natuurlijk
[..]
mensen die zich niet gedragen naar de normen en waarden die in de samenleving getolereerd worden
[..]
heeft het tuig geen levensdoel en sterft het langzaam maar zeker uit.. precies wat je met die maatregel wilt bereiken
[..]
hier geef je het antwoord zelf al
Inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Drassss het volgende:
Dan schuif je het probleem alleen maar voor je uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, overbevolking kan een voorargument zijn. Alleen ontkracht je dat in ons landje aardig met de huidige ontgroening / vergrijzing. Een babyboom zou niet eens verkeerd zijn nu
Ho, ik zeg niet dat ik voor ben of tegen. Ik noemde alleen een punt van waaruit je weer kan werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat is desastreus...
Of snappen je niet dat de jeugd voor het inkomen van later moet zorgen. Dat is momenteel ook het grote probleem. Doordat de bevolking ouder wordt moet er meer worden uitgekeerd aan pensioenen en dergelijke. Maar er komt steeds minder geld binnen via de werkende bevolking omdat deze afneemt.
Je moet iets 2 uur voor de bekerwedstrijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef IPeePie het volgende:
Och wat leuk, ik heb een discussie gesparked op het fok forum
Spelers kopen toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet iets 2 uur voor de bekerwedstrijden
Ze hebben ook fora op FOK! waar je wat meer mensen bereikt, buiten een stel idioten die een online voetbalspelletje spelen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef IPeePie het volgende:
Och wat leuk, ik heb een discussie gesparked op het fok forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |