Och als je die gast genoeg training geeft maak je daar een prima winst op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef MrMoon het volgende:
bah, heb me weer veel te veel laten meeslepen.. en dus veel te veel betaald..
edit: en ook nog een ts-hit, ben weer goed bezig.. tijd om mn bed maar weer in te kruipen..
Jep grote problemen daaro. Ze zijn er al een aantal dagen mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
Ook bij iemand bekend wat er met alltid is?
geen idee.. ik vroeg het me ook al af..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
Ook bij iemand bekend wat er met alltid is?
Hattrick gister ook al ouderwets lang offline... ze hadden het de afgelopen seizoenen goed op orde, maar ze vallen weer even terug in wat ooit bij het 'hattrick-gevoel' hoordequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep grote problemen daaro. Ze zijn er al een aantal dagen mee bezig.
Ja het doet me goed dat het niet altijd vlekkeloos loopt. Dat hoort bij Hattrick en heeft zo zijn charmequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hattrick gister ook al ouderwets lang offline... ze hadden het de afgelopen seizoenen goed op orde, maar ze vallen weer even terug wat ooit bij het 'hattrick-gevoel' hoorde
Ja, dat is het sterrenspel geworden op dit moment.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
Was er trouwens nou ook iemand die gezegd had de teauteau op zich te willen nemen? Zoiets kan ik me herinneren...
Aah oke! Ik zal volgende week na mijn tentamens eens kijken of ik even een scriptje kan fabriceren om een teauteau' tje op te zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dat is het sterrenspel geworden op dit moment.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel meer een 0-9 je zelfvertrouwen beīnvloed dan bijvoorbeeld een 1-4...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik ben vanmiddag vrij kansloos in de beker.. ik speel sowieso met mn trainees in de verdediging.. wat is wijsheid.. verder a-team spelers opstellen om niet tegen een enorme nederlaag op te lopen of een volledig b-team opstellen met kans op een 0 - 9?..
zo kun je mn vraag idd ook samenvatten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel meer een 0-9 je zelfvertrouwen beīnvloed dan bijvoorbeeld een 1-4...
Ik werd in de beker afgeslacht met iets rond de 0-9, en m'n ZV ging naar 1. Met 4 psychologen stond hij weer op 4 na de update. De schade zal dus niet enorm zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo kun je mn vraag idd ook samenvatten..
hmmz.. dat valt idd wel mee.. en wat deed het met je fans?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik werd in de beker afgeslacht met iets rond de 0-9, en m'n ZV ging naar 1. Met 4 psychologen stond hij weer op 4 na de update. De schade zal dus niet enorm zijn.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef The_Hives het volgende:
zie net dat ik tegen een V-er moet vanavond. Eitje
quote:was that sarcasm?
ik hoop dat het bij mijn bekerwedstrijd van volgende week mooi weer is. Heb wel zin in een vol stadionquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet een V-er inderdaad een makkie zijn.
Die gingen naar 4. Zondag heb ik 0-7 gewonnen, en nu staan ze weer op 6. Dat is dus wel redelijk vervelend. Bovendien verwachtten ze bij mij (1), ik neem aan dat ze van jou meer verwachten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dat valt idd wel mee.. en wat deed het met je fans?
de fanverwachting voor vanmiddag is:quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die gingen naar 4. Zondag heb ik 0-7 gewonnen, en nu staan ze weer op 6. Dat is dus wel redelijk vervelend. Bovendien verwachtten ze bij mij (1), ik neem aan dat ze van jou meer verwachten?
dat is alleen dikke bullshit, want ik kan met mn huidige team niet winnen van mn tegenstander.. op geen enkele wijze..quote:zij zijn licht in het voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |