Chapeau!quote:
Tja de afweging.. Een extra +/-100k of training en dan moet je ook nog even winnen wil je die 100k vangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik zit nog te twijfelen wat ik vanavond zal doen... om echt kans te maken zal ik een verdediging training van mijn keeper moeten skippen...
Inderdaad... ik neig er daarom ook gewoon maar mijn keeper in de verdediging te zetten. Die training levert uiteindelijk ook wat op natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja de afweging.. Een extra +/-100k of training en dan moet je ook nog even winnen wil je die 100k vangen
Daarom.. enja een rondje verder in de beker is leuk, maar zegt eigenlijk niks. Hooguit de pic mogelijkheid. Heb je die nodig voor in de competitie bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad... ik neig er daarom ook gewoon maar mijn keeper in de verdediging te zetten. Die training levert uiteindelijk ook wat op natuurlijk.
Mja, ik PIC eigenlijk standaard met counterquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom.. enja een rondje verder in de beker is leuk, maar zegt eigenlijk niks. Hooguit de pic mogelijkheid. Heb je die nodig voor in de competitie bijvoorbeeld?
Possie gewoon.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ronde 3
1. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd PSV-Twente (1/2/3)?
2. Cruijf is vanavond aan de macht bij Ajax?
3. Ferrer is maandag niet meer de trainer van Vitesse?
4. Hoeveel goals vallen er in de 1e Divisie deze speelronde?
5. Scoort Robben zaterdag tegen Bor. MGladbach?
6. Luis Suarez weet het net te vinden zaterdag tegen West Bromwich A.?
7. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd AC Milan Inter (1/2/3)?
8. Bij de wedstrijd AS Roma-Juventus valt een rode kaart?
9. Willem II pakt weer eens punten tegen Roda?
10. Ajax houdt de 0 tegen Heracles as zondag?
PS: Wie wel deze invullen?
Is het ook een idee om dit gewoon in het awards topic door te zetten of zo? Ik denk dat veel mensen dit zo missen, gezien ook de lage inzendingen. Ik heb ze de eerste en tweede ronde ook gemist.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ronde 3
1. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd PSV-Twente (1/2/3)?
2. Cruijf is vanavond aan de macht bij Ajax?
3. Ferrer is maandag niet meer de trainer van Vitesse?
4. Hoeveel goals vallen er in de 1e Divisie deze speelronde?
5. Scoort Robben zaterdag tegen Bor. MGladbach?
6. Luis Suarez weet het net te vinden zaterdag tegen West Bromwich A.?
7. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd AC Milan Inter (1/2/3)?
8. Bij de wedstrijd AS Roma-Juventus valt een rode kaart?
9. Willem II pakt weer eens punten tegen Roda?
10. Ajax houdt de 0 tegen Heracles as zondag?
Primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is het ook een idee om dit gewoon in het awards topic door te zetten of zo? Ik denk dat veel mensen dit zo missen, gezien ook de lage inzendingen. Ik heb ze de eerste en tweede ronde ook gemist.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
PrimaIk ga daar even verder met posten!
Aangezien het voor de awards van volgend seizoen zijn, zou je een nieuw topic moeten aanmaken alvast.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef Drassss het volgende:
True true en zo blijft het awards topic ook een beetje in leven.
Mhaw ik spam het seizoen 33 nog even vol en dan maken we over 14 weken gewoon een nieuwe aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aangezien het voor de awards van volgend seizoen zijn, zou je een nieuw topic moeten aanmaken alvast.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ronde 3
1. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd PSV-Twente (1/2/3)? 3
2. Cruijf is vanavond aan de macht bij Ajax? nee, helaas, niet dat ik Johan zo hoog heb zitten, maar de directie zo laag
3. Ferrer is maandag niet meer de trainer van Vitesse? wel
4. Hoeveel goals vallen er in de 1e Divisie deze speelronde? 23
5. Scoort Robben zaterdag tegen Bor. MGladbach?als hij speelt 2x , anders 0
6. Luis Suarez weet het net te vinden zaterdag tegen West Bromwich A.?nee
7. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd AC Milan Inter (1/2/3)?1-2
8. Bij de wedstrijd AS Roma-Juventus valt een rode kaart?2 keer zelfs
9. Willem II pakt weer eens punten tegen Roda? punt of punten? in ieder geval 1
10. Ajax houdt de 0 tegen Heracles as zondag?dat lijkt me logisch![]()
Ach weer een van Groningen voor jou en een blije manager, niks mis mee!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef MrMoon het volgende:
bah, heb me weer veel te veel laten meeslepen.. en dus veel te veel betaald..
edit: en ook nog een ts-hit, ben weer goed bezig.. tijd om mn bed maar weer in te kruipen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |