Ik lig er ook niet wakker van maar vond t wel een beetje matigjes van Hattrick.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat risico heb je dan... ik zit te wachten op mijn golden goal tegen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Gijs_ het volgende:
Nog een tegenstander eraf getrapt, hij heeft geen wissels meer...
Nee, ik heb een hoop opvliegende idioten gekocht voor op die posities. Zo is er minder kans op blessuresquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef roysonny123 het volgende:
8-0 verloren uiteindelijk.
1 vraagje: laten jullie spelers (die niet op een trainingsplek staan) ook in oefenwedstrijden meespelen? Zoals altijd je 1e keeper. Of het zou moeten zijn dat hij groggy is.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Gijs_ het volgende:
Nog een tegenstander eraf getrapt, hij heeft geen wissels meer...
quote:Dynamo Groningen -
bootjes 0 - 4 content we zijn aan elkaar gewaagd
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef MrMoon het volgende:
WTF.. voor de wedstrijd was mn tegenstander licht in het voordeel en na de wedstrijd zijn we ineens aan elkaar gewaagd volgens mn fans...
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Nixx- het volgende:
Het lot helpt me:
82:38 - De ongelukkige Eric Simier van houten liep in de 82e minuut een hersenschudding op en werd ter observatie afgevoerd naar het ziekenhuis. De coach zat met de handen in het haar, omdat hij geen wissels meer op de bank had zitten. Zijn team moest daarom met een man minder door
83:44 - In de 83e minuut van de wedstrijd kreeg Sybrand Verplanke van houten zijn tweede gele PRENT en werd daarmee door de scheidsrechter uit het veld gestuurd.
Daar gaat je dikke winst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Oh fock..... ik had nog een wissel erin staan puur voor de vorm. Nu gaat er een gruwelijke CM uit voor een Iéts KUCH mindere....
Duidelijk niet te vroeg juichen. Gelukkig had jij nog wel wissels over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef Nixx- het volgende:
FUCK, dat is de tweede keer binnen een week dat hij weer geblesseerd is...
Mijn tweede vleugelspeler ligt ook al in de lappenmand...
Christian Kjaer, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Dan Ky An stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
Ik heb mijn 5 beste A-spelers als reserve staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
Duidelijk niet te vroeg juichen. Gelukkig had jij nog wel wissels over.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef The_Hives het volgende:
![]()
![]()
![]()
de grootste prutser van hattrick is door naar de 3e ronde
Klopt! Jij ook?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef The_Hives het volgende:
![]()
![]()
![]()
BAMM!!quote:Er waren 109 minuten gespeeld toen Ed van Laer van Bifröst een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 0-1 te scoren.
Mijn grootste winst van vandaag...quote:Teamgeest: in de wolken
Ik heb gewonnen met 1-2quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen met 1-2
Mijn tegenstander van zondag speelt een verlenging (2-2), dat kan nooit goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Jij en je voorspellingen ook!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik de penalty's haal nu
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen met 1-2
Mijn tegenstander van zondag speelt een verlenging (2-2), dat kan nooit goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Ben ik door naar de 3e ronde dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef The_Hives het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan possie latenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik door naar de 3e ronde dan?![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan iemand anders laten
Het balletje is digitaal ed hoef ik zeker niet te zeggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waanzin ook...Ik heb 63/60% balbezit en maar 3 kansen gehad zucht.
Ik was de vorige ronde al uitgeschakeld dus telt t eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan possie laten
misschien is het nog wel het ergst dat ik echt dacht dat possie door was..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan possie laten het deze keer niet doen
Hoe gaat het met je zelfvertrouwen en je fans?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het nog wel het ergst dat ik echt dacht dat possie door was..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Gied Prent van PRT in de 102e minuut helemaal vrij om te scoren. 2-3 voor de bezoekers.
Zelfvertrouwen: slechtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zelfvertrouwen en je fans?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het nog wel het ergst dat ik echt dacht dat possie door was..
Pfffffffffffffffffff Niet te gelovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, best terecht, die verlenging bij drassss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |