BAM!quote:In de 65e minuut werd het 1-2 toen PRT-speler Naud Prent door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
Zo!quote:81:24
Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen KKA na een aanval over de linkervleugel op een 4-2 voorsprong kwam. Kamber Tekin kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Beetje jammer dit. Nou staat mn 39 jarige coach op een trainings plek...quote:Kluitje moest in de 60e minuut wisselen. Plácido Ahumada strompelde mank van het veld en werd vervangen door Roberto Belmonte.
F***quote:De lange trap van houten-speler Korstiaan Druppers zette de verdediging van de tegenstander compleet op het verkeerde been. Melchior Stoudt ving de bal op en had simpel voor het inschieten: 1-1
quote:Ger Clephas (318055761)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 30-03-2011 (2/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 306 / Potential: 1947
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik duim ervoor dat ze een zacht tikje geven op de enkels van een waailap, zodat die eruit wordt gewisseld.quote:
Die is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een leuke trainie kopen?
[..]
quote:
Als ie er over drie/vier weken op had gestaan met 0 dagen had ik het zeker overwogen, ik moet eerst alleen nog wat trainees laten poppen en verkopen.quote:
quote:90:00
De eindfase van de wedstrijd leverde geen goals meer op. Misschien gokten beide teams op de extra tijd?
Dan is t idd wel jammer ja. Hij gaat straks op de tl (als ik t niet vergeet).quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ie er over drie/vier weken op had gestaan met 0 dagen had ik het zeker overwogen, ik moet eerst alleen nog wat trainees laten poppen en verkopen.
Dat zou ik maar doen jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is t idd wel jammer ja. Hij gaat straks op de tl (als ik t niet vergeet).
+2quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Nixx- het volgende:
Als ik deze wedstrijd overleef zal ik het de volgende keer niet zo spannend maken
Das zeker niet verkeert!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
Niet slecht, met PIC:
[ afbeelding ]
Stuk beter dan HO had voorspeld...
Zit er dik in vrees ik. Ik heb er nog maar vier om zeep geholpen, dus ik maak nergens aanspraak op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat je tegenstander niet ineens een mazzel goal maakt dan...
Zo weinig dagen levert toch altijd meer op denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik kan m zondag ook 1x laten mee trainen op passen.....
hehe:quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Nixx- het volgende:
Als ik deze wedstrijd overleef zal ik het de volgende keer niet zo spannend maken
Mijn wedstrijd van vorige week niet mee gekregen zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit er dik in vrees ik. Ik heb er nog maar vier om zeep geholpen, dus ik maak nergens aanspraak op.
Tja dat weet ik dus niet. Maar denk dat ik m er maar gewoon op knikker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo weinig dagen levert toch altijd meer op denk ik
Dat was een beste naaipot toch ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd van vorige week niet mee gekregen zeker?
Dat denk ik wel, plus dat je hem anders op zijn vroegst volgende week vrijdag kan verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat weet ik dus niet. Maar denk dat ik m er maar gewoon op knikker.
Lekker constantquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
Niet slecht, met PIC:
[ afbeelding ]
17+0 levert het meeste op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dat weet ik dus niet. Maar denk dat ik m er maar gewoon op knikker.
Mwa dat naaien viel wel mee. Al had ik wel mogen winnen. Mja na 90 minuten was t nog 1-1 en hij maakte de golden goal.quote:
Daarom maar gewoon verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, plus dat je hem anders op zijn vroegst volgende week vrijdag kan verkopen.
nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
Niet slecht, met PIC:
[ afbeelding ]
Ja, dat risico heb je dan... ik zit te wachten op mijn golden goal tegen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa dat naaien viel wel mee. Al had ik wel mogen winnen. Mja na 90 minuten was t nog 1-1 en hij maakte de golden goal.
mja.. je maakt je belofte niet echt waar he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Drassss het volgende:
Ik zal nog eens zeggen dat ik dik ga winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |