BAM!quote:In de 65e minuut werd het 1-2 toen PRT-speler Naud Prent door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
Zo!quote:81:24
Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen KKA na een aanval over de linkervleugel op een 4-2 voorsprong kwam. Kamber Tekin kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Beetje jammer dit. Nou staat mn 39 jarige coach op een trainings plek...quote:Kluitje moest in de 60e minuut wisselen. Plácido Ahumada strompelde mank van het veld en werd vervangen door Roberto Belmonte.
F***quote:De lange trap van houten-speler Korstiaan Druppers zette de verdediging van de tegenstander compleet op het verkeerde been. Melchior Stoudt ving de bal op en had simpel voor het inschieten: 1-1
quote:Ger Clephas (318055761)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 30-03-2011 (2/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 306 / Potential: 1947
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik duim ervoor dat ze een zacht tikje geven op de enkels van een waailap, zodat die eruit wordt gewisseld.quote:
Die is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een leuke trainie kopen?
[..]
quote:
Als ie er over drie/vier weken op had gestaan met 0 dagen had ik het zeker overwogen, ik moet eerst alleen nog wat trainees laten poppen en verkopen.quote:
quote:90:00
De eindfase van de wedstrijd leverde geen goals meer op. Misschien gokten beide teams op de extra tijd?
Dan is t idd wel jammer ja. Hij gaat straks op de tl (als ik t niet vergeet).quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ie er over drie/vier weken op had gestaan met 0 dagen had ik het zeker overwogen, ik moet eerst alleen nog wat trainees laten poppen en verkopen.
Dat zou ik maar doen jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is t idd wel jammer ja. Hij gaat straks op de tl (als ik t niet vergeet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |