Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nu maak je het wel minder geloofwaardigquote:
Zo ver was ik ook alquote:
Beginnersquote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan zeker halverwege moeten stoppen om dat ze niet meer kunnen
Jij ook alquote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering dat valt tegen om een cv op te stellen![]()
vooral de jaartallen is terug rekenen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu maak je het wel minder geloofwaardig
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu maak je het wel minder geloofwaardig
[..]
Zo ver was ik ook al
Maar is het ook te combineren met je club of dat niet?
Hete hutspot en hete hamburgerquote:
Dat is heel mooi meegenomen maar wat voor een functie het is ga je ons niet vertellen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom wil ik het ook gaan doen
ik heb een tv overquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een tv over?![]()
Of een wasmachine?
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
quote:
Nopequote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een tv over?![]()
Of een wasmachine?
Hopelijk tot straks LLquote:
goed geradenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is heel mooi meegenomen maar wat voor een functie het is ga je ons niet vertellen?
nope sorry geen van beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een tv over?![]()
Of een wasmachine?
wasmachine heb ik hier wel over en ook nog een drogerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een tv over?![]()
Of een wasmachine?
Jij bent liefquote:
ga je dat weer doenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed geraden
en nou de wiki en de OP doen
quote:
Droger mag ie van Barquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine heb ik hier wel over en ook nog een droger
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
Als er nog een kast voor glazen en zo nodig is staat er dacht ik hier nog wel eentje, maar het hoe en wat daarmee is weet ik niet
dan verdubbel ikquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent liefMag ik je dan terugbetalen in knuffels
![]()
Dat mag jijquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent liefMag ik je dan terugbetalen in knuffels
![]()
Ik stomme mensenquote:
Dat is de kracht van de KSCquote:Op maandag 28 maart 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan verdubbel ik
Jullie zijn echt zooooo lief allemaal
mag ik vragen waarom je t allemaal nodig hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan verdubbel ik
Jullie zijn echt zooooo lief allemaal
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal hier ook eens rondneuzen naar spullen
Bis Later LLquote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Maar nu ben ik wel even weg van de laptop hoor![]()
Relaxze snoetjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Tot later LLquote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Eens, ook al post ik hier pas netquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
De KSC is gewwon de allertofste SC van FOK!![]()
En dat weet je nu pas?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Oh dat is hoe die enorme supertankers van vroeger tegenwoordig hun laatste dagen slijten hequote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een Floating Production and Storage Object
een productie eiland in een boot
Dat is die zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Wordt er nog eentje wakker hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Dat is algemeen bekendquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
nee hoor, dat wissik allangquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat weet je nu pas? [ afbeelding ]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?quote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?
Dat is lekker handigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?
Hey Beertjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Bah ik ben echt toe aan een dagje vrij maar dat zit er voorlopig niet in.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
de eerste de beste die nog zegt dat ik lief ben die hoek ik neer!
geeft niet en kap nouquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltWat ik wel weet is dat je lief bent
\quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
wil je vechten? 21:00 bij dat gebouw met die stomme lampjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]aandoenlijk
* littledrummergirl kriebelt tj onder zn kinnetje
Ja Trev inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is lekker handig
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
Dat is wel balen
zaterdag krijg je klappenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
\
Als je me geen blauw oog geeft dan mag dat![]()
[..]
geeft niet en kap nou![]()
Ik ga trouwens samen met broer Muck van mijn oude Formule BMW-band een pc bouwen
zover is het nou ook weer nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Droger mag ie van Bar![]()
![]()
Wasmachine ophalen in Belgie, weet niet of dat opweegt tegen eentje kopen![]()
Maar hebben we wel een reden om naar de club te komen
![]()
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je vechten? 21:00 bij dat gebouw met die stomme lampjes?
Ben je aan het bevallen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Pfff, zozo, nou nou, poe poe, hè hè, dus dus
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?
je bent liefquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
Symph, wil je dat? Dan heb je ook een wasmachinequote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zover is het nou ook weer niet
ik sms welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?
kutbelg kom danquote:
quote:
Wanneer is je SM avond weer, kun je em dan inhurenquote:
Operatie is goed gegaan gelukkig volgens de artsen hersteld ze goed. Ze is alleen nog snel erg moe. Maar dat is logisch na zo'n heftige operatie. Lief dat je het vraagtquote:
Muck sla ik niet die sluit ik hooguit opquote:
eetkamerstoelen heb ik ook nog en een salontafel en en en...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph, wil je dat? Dan heb je ook een wasmachineAlleen nog eetkamerstoelen en evt wat dingen voor in de woonkamer...
Binnen een uur heb je bijna alles wat je nodig hebt, mensen kunnen zo lief zijn
![]()
vrijdagquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer is je SM avond weer, kun je em dan inhuren![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph, wil je dat? Dan heb je ook een wasmachineAlleen nog eetkamerstoelen en evt wat dingen voor in de woonkamer...
Binnen een uur heb je bijna alles wat je nodig hebt, mensen kunnen zo lief zijn
![]()
wat mot je rotterdammerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eetkamerstoelen heb ik ook nog en een salontafel en en en...
Fokken tijdens je bevallingquote:
no problem mate!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben er echt stil van
ik nog lieverquote:
quote:
Fijn dat het goed met haar gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan gelukkig volgens de artsen hersteld ze goed. Ze is alleen nog snel erg moe. Maar dat is logisch na zo'n heftige operatie. Lief dat je het vraagt
Het is geen probleem hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben er echt stil van
quote:
Doet me denken aan die reclame dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnenquote:
die is grappig!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnen![]()
moet je straks nog naar de club komen met een vrachtwagenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, ik laat het aan Symph dan over
En wat lief
![]()
![]()
Ik ga fokken op m'n eigen begrafenisquote:
Die is nog lang niet zo erg als die nieuwe van zalandoquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
noteert: Scania hurenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je straks nog naar de club komen met een vrachtwagen
Ja dat vind ik ook fijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met haar gaat, het schoot me laats zo ineens binnen.
[..]
Paardentrailer ook goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je straks nog naar de club komen met een vrachtwagen
Wat klopt niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is nog lang niet zo erg als die nieuwe van zalandobovendien klopt die reclame niet
geef van te voren even door wat je allemaal moet hebben heb hier in totaal 3 inboedels staanquote:
Snap ikquote:
Eet en game zequote:
Hopelijk blijft het nu ook goed met haar gaan, heeft ze wel verdient na zo iets zwaarsquote:
brief was er bij mij binnen 2 dagenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan weet z'n DigiD niet.. die aangifte is noooit op tijd!![]()
ik heb de mijne ook opnieuw moeten aanvragenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Barretje80 het volgende:
Belastingtelefoon bellen met jullie BSNnummers, kun je in het menu uitstel aanvragenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Barretje80 het volgende:
Ja dat wil ik ook graag wetenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brief was er bij mij binnen 2 dagen
GOAAAAAAAAAL!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In die nieuwe loopt de verkoper eerst met 3 dozen over de camping en later staat hij er nog maar met 2quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paardentrailer ook goed?En ik denk dat we dan maar zonder kindjes moeten komen
![]()
[..]
Wat klopt niet?
Oh echt?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
In die nieuwe loopt de verkoper eerst met 3 dozen over de camping en later staat hij er nog maar met 2
Ja dat hopen wij ook allemaal maar wij gaan uit van het van blijvend positief nieuws wat betreft haar genezing.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet en game ze
[..]
Hopelijk blijft het nu ook goed met haar gaan, heeft ze wel verdient na zo iets zwaars
dat lijkt me wel verstandigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paardentrailer ook goed?En ik denk dat we dan maar zonder kindjes moeten komen
![]()
Hoho, ik wil ook mee he?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lijkt me wel verstandig
Dus als je een witte paardentrailer het pad op ziet rijden ben ik het
Kijk maarquote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Maar hij geeft er toch ook 2 aan die dames?
want die staan opeens met schoenen in hun handenMmmh... eens op letten
Maar gelukkig is het een lichte blessure.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahj ahj, dat kan zo godvergeten pijn doen!
hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het een lichte blessure.
Zojuist zitten bellen met mijn groepsgenoot. Jezus, het is normaal een goede gozer maar nu is het echt even een lul.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zojuist zitten bellen met mijn groepsgenoot. Jezus, het is normaal een goede gozer maar nu is het echt even een lul.
Dat is klotequote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij geeft er 2 aan de dames en er staat er eentje links op de grond, dus gewoon 3 pakjesquote:
Ja maar als je goed kijkt dan zie je 1 doos al bij de tent liggen. Maar het klopt wel dat hij eerst 3 dozen had en toen maar 2. Het kan zijn dat die doos die voor de tent ligt er al lag.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
In die nieuwe loopt de verkoper eerst met 3 dozen over de camping en later staat hij er nog maar met 2
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij geeft er 2 aan de dames en er staat er eentje links op de grond, dus gewoon 3 pakjes
Kopt, maar vanaf het moment dat hij ze geeft klopt het niet meer want niemand zet die laatste daar neerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar als je goed kijkt dan zie je 1 doos al bij de tent liggen. Maar het klopt wel dat hij eerst 3 dozen had en toen maar 2. Het kan zijn dat die doos die voor de tent ligt er al lag.
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Kopt, maar zo dra hij ze geeft heeft hij er nog maar 2 en je ziet niet dat hij hem op de grond zet
Ik wou ook chocola, maar heb nu maar drop bij gebrek aan chocoquote:
ik heb surprise eierenquote:
Snickers?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe mij ook maar eenn stukje, ben er ook wel aan toe
Je mag wel van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou ook chocola, maar heb nu maar drop bij gebrek aan choco
Jij woont toch te ver wegquote:
Hehe. We gaan onderzoek doen naar de werkwijze van onderzoeksobject X. X is op een bepaalde manier geschoold en getraind om de problemen volgens de stappenplan van Y te beschrijven.quote:
JOAH! Dat cadeautje maakt het altijd super super vrolijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb surprise eierenook eentje?
Maar hebben je overburen dan niks?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snickers?![]()
[..]
Je mag wel van mij![]()
[..]
Jij woont toch te ver weg![]()
Maar dankje
Verrekte of gescheurd spiertje in mijn scheenbeen. Ik voel me een beetje malle henkie in het lopen nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb het even gemist
Wat is er gebeurd?
![]()
er zitten shrek dingetjes inquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JOAH! Dat cadeautje maakt het altijd super super vrolijk
Toevallig familie van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, als ik pissig ben ben ik ook goed pissig.
en mijquote:
ik ken er nog eenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
ik ben niet vaak boos, maar als ik het ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik lul een beetje uit mijn nek maar ja daar heb ik wel vaker last van
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
* pgrferrari verstopt zich achter een steenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, als ik pissig ben ben ik ook goed pissig.
Die zijn bijna dichtquote:
Alleen hij is dus echt familie van mequote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
ik ben toch niet boos op jou poppedopjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari verstopt zich achter een steen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb besloten vegetariër te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het al, alleen niet wanneer ik wat eet of drinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik lul een beetje uit mijn nek maar ja daar heb ik wel vaker last van![]()
je mag zaterdag de bank zo meenemen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prima kleur
Wat ik nog heb is ook wit
Met een grand foulard wordt ie blauw, past ie bij de loveseatquote:
nooit meegemaakt!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
Heel herkenbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het al, alleen niet wanneer ik wat eet of drink
We komen met de treinquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag zaterdag de bank zo meenemen!
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb besloten vegetariër te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals Herman Finkers al zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik lul een beetje uit mijn nek maar ja daar heb ik wel vaker last van
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan vooral passief agressief reageren als ik serieus pissig word. Dan haal je helemaal het bloed onder mijn nagels vandaan.
Verdomme lul, je bent meestal een topgozer maar nu echt een idioot.
Ik denk dat de NS het daar niet mee eens isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag zaterdag de bank zo meenemen!
quote:
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben toch niet boos op jou poppedopje
Snel, onder het bureau!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari verstopt zich achter een steen
sorry mijn assortiment naampjes is n beetje opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
HuuuEstee gebruikt ook altijd die bijnaam voor mij, begint eng te worden
niet erachter hequote:
Morgen ben ik weer vrolijk.quote:
dan heb je sowieso een zitplaatsquote:
oh valt mee idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben t miss eens per jaar ofzo, echt heel weinig
Muck Verlindenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Muck het volgende:
Zoals beloofd:
De plantjes
Kruiden (bieslook, peterselie en basilicum)
[ afbeelding ]
In het roze kistje diverse groenten
In de pot linksonder aardbeien
En de andere twee potten zijn het huisje van diverse bloemen
[ afbeelding ]
Woahquote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Muck het volgende:
Zoals beloofd:
De plantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoop ik voor jou, is beter dan ditquote:
Hmmz was het iets vies?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh valt mee idd.
Ik iets vaker. Maar wel minder dan vroeger thnx to Muck
Mogen we niet nog een keer terugkomen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan heb je sowieso een zitplaats
[..]
oh valt mee idd.
Ik iets vaker. Maar wel minder dan vroeger thnx to Muck
Mijn plant ownt jouw plantenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Muck het volgende:
Zoals beloofd:
De plantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan slecht lang boos blijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor jou, is beter dan dit
Als ik goed boos ben kan je me gewoon beter met rust latenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben meer en eerder over dingen gaan praten, dat werkt wel erg goed
Ah dan idd never mindquote:
Neuken?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan slecht lang boos blijven.
Oh Jezus vrouwmens, als dat nu zou gebeuren zou dat wel een heel heftige affaire worden.quote:
hehe, ik ga dit jaar voor een aantal soorten pepers en tomaten. deed ik vorig jaar ook al, maar dit jaar ga ik voor meerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Muck het volgende:
Zoals beloofd:
De plantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat heb ik ook.. dan moet ik gewoon even rustig worden en als ik weer aanspreekbaar ben kom ik vanzelf weer terugquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik goed boos ben kan je me gewoon beter met rust laten
He, we gaan naar een parenclub he druifjequote:
GTST maar dan beterquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh Jezus vrouwmens, als dat nu zou gebeuren zou dat wel een heel heftige affaire worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogen we niet nog een keer terugkomen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, we gaan naar een parenclub he druifje![]()
[..]
GTST maar dan beter
Nicequote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ga dit jaar voor een aantal soorten pepers en tomaten. deed ik vorig jaar ook al, maar dit jaar ga ik voor meer
Heel herkenbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook.. dan moet ik gewoon even rustig worden en als ik weer aanspreekbaar ben kom ik vanzelf weer terug
Lijkt mij een veilige keuze.quote:
natuurlijk wel maffie!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Succesquote:
alleen niet in de ruziequote:
Of ze geeft je gewoon een breezerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Moeten we wel eerst ruzie maken![]()
Trut![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
yeah is echt heel leuk. vorig jaar voor t eerst gedaan en kwam er later achter dat 2 vrienden van me vorig jaar ook waren begonnen. dus dit jaar hebben we samen zaden besteld en gaan we voor een uitgebreide collectiequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of ze geeft je gewoon een breezer
Ja toch?quote:
Ik blijf gewoon zeuren tot ie erover praatquote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben meer en eerder over dingen gaan praten, dat werkt wel erg goed
Altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn plant ownt jouw planten![]()
[ afbeelding ]
De tomaten staan in de mini-broeikasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ga dit jaar voor een aantal soorten pepers en tomaten. deed ik vorig jaar ook al, maar dit jaar ga ik voor meer
Ja tof is datquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is echt heel leuk. vorig jaar voor t eerst gedaan en kwam er later achter dat 2 vrienden van me vorig jaar ook waren begonnen. dus dit jaar hebben we samen zaden besteld en gaan we voor een uitgebreide collectie
ja maar ik heb zin in die gepassioneerde "ik ben n sukkel geweest maar ga je nu eens laten voelen hoe gek ik op je ben" seksquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik heb zin in die gepassioneerde "ik ben n sukkel geweest maar ga je nu eens laten voelen hoe gek ik op je ben" seks
wtf voor je cavia's?!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tof is datIk heb dat met paprika's gedaan
Gewoon de pitjes bewaard, gedroogd, gezaaid en toen had ik minipaprika's voor m'n cavia's
Maar daar hoeven we geen ruzie voor te hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik heb zin in die gepassioneerde "ik ben n sukkel geweest maar ga je nu eens laten voelen hoe gek ik op je ben" seks
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toch
Ik gebruik geen PI's, maar ik denk dat wij wel redelijk van elkaar de grapjes kunnen inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Het waren er 2 en ze waren miniquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf voor je cavia's?!
vullen en in de oven mens
Miniquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het waren er 2 en ze waren miniIk had ze te laat geplant
![]()
jawelquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar daar hoeven we geen ruzie voor te hebben
Ja, jij wel, jou vertrouw ik daar opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gebruik geen PI's, maar ik denk dat wij wel redelijk van elkaar de grapjes kunnen inschatten.
de cavia'squote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf voor je cavia's?!
vullen en in de oven mens
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het waren er 2 en ze waren miniIk had ze te laat geplant
![]()
Vind ik van nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelanders is het niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn dood, dus opeten lijkt me niet raadzaamquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelanders is het niet echt
yeah. had ik ook gedaan bij paar pepers uit suriname. en ging ook helemaal goedquote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tof is datIk heb dat met paprika's gedaan
Gewoon de pitjes bewaard, gedroogd, gezaaid en toen had ik minipaprika's voor m'n cavia's
levende cavia's piepen zo als je ze op eetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn dood, dus opeten lijkt me niet raadzaam![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Moeten we wel eerst ruzie maken![]()
Trut![]()
Jij eet ze levendquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn dood, dus opeten lijkt me niet raadzaam![]()
Precies, mijn vlees moet verst zijn, maar niet zo vers dat het nog tegenstribbeltquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
levende cavia's piepen zo als je ze op eet
Ik ben blij met de vote of confidence voor mijn gevoel van humor.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel, jou vertrouw ik daar opEn dat vind ik ook heel fijn
Maar omdat ferrari zo serieus reageerde leek wel
Dat hoor je mij niet zeggen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
Whehehehequote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Mijn moeder had de minipaprika's van mijn vader door de pasta gegooid, maar dat bleken pepertjes te zijn
Een paar uur geleden mag welquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, mijn vlees moet verst zijn, maar niet zo vers dat het nog tegenstribbelt
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik van niet
ik vind van wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zag je vandaag flirten met de buurvrouw
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Gooi het in de groepquote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik weet welke CD ik binnenkort ga kopen.
hoe lang denk je dat ik ben?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent te klein voor mij
Wasting Light?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik weet welke CD ik binnenkort ga kopen.
Huhu, zijn buurvrouw, de linker of rechter?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind van wel!
Daar heb ik vandaag niet mee gepraat dus het was de buurvrouw nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind van wel!
The Vaccines. Meerdere nummers gehoord, ik digg het.quote:
wie was het danquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag niet mee gepraat dus het was de buurvrouw niet
Gaaf is dat hem als het dan lukt?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah. had ik ook gedaan bij paar pepers uit suriname. en ging ook helemaal goed
ik heb ook totaal geen groene vingers. maar ging vorig jaar heel goed. dus dit jaar gaan we ff stap verder
NU WIL IK AL NIET MEERquote:
Keeiquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
The Vaccines. Meerdere nummers gehoord, ik digg het.
meisje nog welquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Muck het volgende:
Oh
Mijn moeder had de minipaprika's van mijn vader door de pasta gegooid, maar dat bleken pepertjes te zijn
Ja vond ik ookquote:
Verdorie vrouwmens, 10-tallen topics terug heb ik je toch al eens uitgelegd hoe dat werkt bij mij? Eerst ben ik boos, daarna raak ik wat meer zen en daarna moet ik alle energie kwijt. Ik ben nu in de laatste fase.quote:
ja ik ook netquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vond ik ookHeb de kachel aangezet
Beetje britpop-achtig.quote:
langer dan ikquote:
rekt het niet dan scheurt het wel hequote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ze 1.5 jaar jonger is als ik
precies, dus nu gaan we voor iets meer. niet zo erg als een vriend van me, die heeft geen tuin, maar had zijn hele balkon vol met pepersquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf is dat hem als het dan lukt?
Jammer de bammerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie vrouwmens, 10-tallen topics terug heb ik je toch al eens uitgelegd hoe dat werkt bij mij? Eerst ben ik boos, daarna raak ik wat meer zen en daarna moet ik alle energie kwijt. Ik ben nu in de laatste fase.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ik vind het nog steeds stom dat the editors hun nieuwe CD van een jaar oud vernakt hebben.
Als je een kleine vent neemt kun je mooi zijn hoofd op je borst leggen en je kin op zijn hoofd rusten.quote:
Op een ouwe fiets moet je het leren, maar niet een met lekke banden.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel he
quote:
En wat scheurt dat moet genaait wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel he
Ik leg liever mijn eigen hoofd op iemand zn borstquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een kleine vent neemt kun je mooi zijn hoofd op je borst leggen en je kin op zijn hoofd rusten.
Vergeet de versleten zadel nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren, maar niet een met lekke banden.
De CD ervoor was echt in mijn straatje (en was ik dus groot fan) met allemaal nummers zoals dit:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |