Gaaf is dat hem als het dan lukt?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah. had ik ook gedaan bij paar pepers uit suriname. en ging ook helemaal goed
ik heb ook totaal geen groene vingers. maar ging vorig jaar heel goed. dus dit jaar gaan we ff stap verder
NU WIL IK AL NIET MEERquote:
Keeiquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
The Vaccines. Meerdere nummers gehoord, ik digg het.
meisje nog welquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Muck het volgende:
Oh
Mijn moeder had de minipaprika's van mijn vader door de pasta gegooid, maar dat bleken pepertjes te zijn
Ja vond ik ookquote:
Verdorie vrouwmens, 10-tallen topics terug heb ik je toch al eens uitgelegd hoe dat werkt bij mij? Eerst ben ik boos, daarna raak ik wat meer zen en daarna moet ik alle energie kwijt. Ik ben nu in de laatste fase.quote:
ja ik ook netquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vond ik ookHeb de kachel aangezet
Beetje britpop-achtig.quote:
langer dan ikquote:
rekt het niet dan scheurt het wel hequote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ze 1.5 jaar jonger is als ik
precies, dus nu gaan we voor iets meer. niet zo erg als een vriend van me, die heeft geen tuin, maar had zijn hele balkon vol met pepersquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf is dat hem als het dan lukt?
Jammer de bammerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie vrouwmens, 10-tallen topics terug heb ik je toch al eens uitgelegd hoe dat werkt bij mij? Eerst ben ik boos, daarna raak ik wat meer zen en daarna moet ik alle energie kwijt. Ik ben nu in de laatste fase.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ik vind het nog steeds stom dat the editors hun nieuwe CD van een jaar oud vernakt hebben.
Als je een kleine vent neemt kun je mooi zijn hoofd op je borst leggen en je kin op zijn hoofd rusten.quote:
Op een ouwe fiets moet je het leren, maar niet een met lekke banden.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel he
quote:
En wat scheurt dat moet genaait wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel he
Ik leg liever mijn eigen hoofd op iemand zn borstquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een kleine vent neemt kun je mooi zijn hoofd op je borst leggen en je kin op zijn hoofd rusten.
Vergeet de versleten zadel nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren, maar niet een met lekke banden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |