Ik ben blij met de vote of confidence voor mijn gevoel van humor.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel, jou vertrouw ik daar opEn dat vind ik ook heel fijn
Maar omdat ferrari zo serieus reageerde leek wel
Dat hoor je mij niet zeggen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
de eerste de beste die nog zegt dat ik lief ben die hoek ik neer!
Whehehehequote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Mijn moeder had de minipaprika's van mijn vader door de pasta gegooid, maar dat bleken pepertjes te zijn
Een paar uur geleden mag welquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, mijn vlees moet verst zijn, maar niet zo vers dat het nog tegenstribbelt
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik van niet
ik vind van wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zag je vandaag flirten met de buurvrouw
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Gooi het in de groepquote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik weet welke CD ik binnenkort ga kopen.
hoe lang denk je dat ik ben?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent te klein voor mij
Wasting Light?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik weet welke CD ik binnenkort ga kopen.
Huhu, zijn buurvrouw, de linker of rechter?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind van wel!
Daar heb ik vandaag niet mee gepraat dus het was de buurvrouw nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind van wel!
The Vaccines. Meerdere nummers gehoord, ik digg het.quote:
wie was het danquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag niet mee gepraat dus het was de buurvrouw niet
Gaaf is dat hem als het dan lukt?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah. had ik ook gedaan bij paar pepers uit suriname. en ging ook helemaal goed
ik heb ook totaal geen groene vingers. maar ging vorig jaar heel goed. dus dit jaar gaan we ff stap verder
NU WIL IK AL NIET MEERquote:
Keeiquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
The Vaccines. Meerdere nummers gehoord, ik digg het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |