En dat weet je nu pas?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
De KSC is gewwon de allertofste SC van FOK!![]()
Oh dat is hoe die enorme supertankers van vroeger tegenwoordig hun laatste dagen slijten hequote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een Floating Production and Storage Object
een productie eiland in een boot
Dat is die zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Wordt er nog eentje wakker hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Dat is algemeen bekendquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
nee hoor, dat wissik allangquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat weet je nu pas? [ afbeelding ]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?quote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?
Dat is lekker handigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?
Hey Beertjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Bah ik ben echt toe aan een dagje vrij maar dat zit er voorlopig niet in.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
de eerste de beste die nog zegt dat ik lief ben die hoek ik neer!
geeft niet en kap nouquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltWat ik wel weet is dat je lief bent
\quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
wil je vechten? 21:00 bij dat gebouw met die stomme lampjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]aandoenlijk
* littledrummergirl kriebelt tj onder zn kinnetje
Ja Trev inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is lekker handig
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
Dat is wel balen
zaterdag krijg je klappenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
\
Als je me geen blauw oog geeft dan mag dat![]()
[..]
geeft niet en kap nou![]()
Ik ga trouwens samen met broer Muck van mijn oude Formule BMW-band een pc bouwen
zover is het nou ook weer nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Droger mag ie van Bar![]()
![]()
Wasmachine ophalen in Belgie, weet niet of dat opweegt tegen eentje kopen![]()
Maar hebben we wel een reden om naar de club te komen
![]()
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je vechten? 21:00 bij dat gebouw met die stomme lampjes?
Ben je aan het bevallen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Pfff, zozo, nou nou, poe poe, hč hč, dus dus
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?
je bent liefquote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
Symph, wil je dat? Dan heb je ook een wasmachinequote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zover is het nou ook weer niet
ik sms welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?
kutbelg kom danquote:
quote:
Wanneer is je SM avond weer, kun je em dan inhurenquote:
Operatie is goed gegaan gelukkig volgens de artsen hersteld ze goed. Ze is alleen nog snel erg moe. Maar dat is logisch na zo'n heftige operatie. Lief dat je het vraagtquote:
Muck sla ik niet die sluit ik hooguit opquote:
eetkamerstoelen heb ik ook nog en een salontafel en en en...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph, wil je dat? Dan heb je ook een wasmachineAlleen nog eetkamerstoelen en evt wat dingen voor in de woonkamer...
Binnen een uur heb je bijna alles wat je nodig hebt, mensen kunnen zo lief zijn
![]()
vrijdagquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer is je SM avond weer, kun je em dan inhuren![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph, wil je dat? Dan heb je ook een wasmachineAlleen nog eetkamerstoelen en evt wat dingen voor in de woonkamer...
Binnen een uur heb je bijna alles wat je nodig hebt, mensen kunnen zo lief zijn
![]()
wat mot je rotterdammerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eetkamerstoelen heb ik ook nog en een salontafel en en en...
Fokken tijdens je bevallingquote:
no problem mate!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben er echt stil van
ik nog lieverquote:
quote:
Fijn dat het goed met haar gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan gelukkig volgens de artsen hersteld ze goed. Ze is alleen nog snel erg moe. Maar dat is logisch na zo'n heftige operatie. Lief dat je het vraagt
Het is geen probleem hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben er echt stil van
quote:
Doet me denken aan die reclame dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |