En dat weet je nu pas?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
De KSC is gewwon de allertofste SC van FOK!![]()
Oh dat is hoe die enorme supertankers van vroeger tegenwoordig hun laatste dagen slijten hequote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een Floating Production and Storage Object
een productie eiland in een boot
Dat is die zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Wordt er nog eentje wakker hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Dat is algemeen bekendquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
nee hoor, dat wissik allangquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat weet je nu pas? [ afbeelding ]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?quote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?
Dat is lekker handigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vragen aan mij waarom een nieuwe eigenaar van een pand geen telefoon kan aanvragen. Hoe moet storingen dat weten?
Hey Beertjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Bah ik ben echt toe aan een dagje vrij maar dat zit er voorlopig niet in.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
de eerste de beste die nog zegt dat ik lief ben die hoek ik neer!
geeft niet en kap nouquote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltWat ik wel weet is dat je lief bent
\quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
wil je vechten? 21:00 bij dat gebouw met die stomme lampjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]aandoenlijk
* littledrummergirl kriebelt tj onder zn kinnetje
Ja Trev inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is lekker handig
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
Dat is wel balen
zaterdag krijg je klappenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
\
Als je me geen blauw oog geeft dan mag dat![]()
[..]
geeft niet en kap nou![]()
Ik ga trouwens samen met broer Muck van mijn oude Formule BMW-band een pc bouwen
zover is het nou ook weer nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Droger mag ie van Bar![]()
![]()
Wasmachine ophalen in Belgie, weet niet of dat opweegt tegen eentje kopen![]()
Maar hebben we wel een reden om naar de club te komen
![]()
knipper jij dan je lampje aan en uit als signaal dat je eraan komt?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je vechten? 21:00 bij dat gebouw met die stomme lampjes?
Ben je aan het bevallen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Pfff, zozo, nou nou, poe poe, hè hè, dus dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |