en mijquote:
ik ken er nog eenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
ik ben niet vaak boos, maar als ik het ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik lul een beetje uit mijn nek maar ja daar heb ik wel vaker last van
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
* pgrferrari verstopt zich achter een steenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, als ik pissig ben ben ik ook goed pissig.
Die zijn bijna dichtquote:
Alleen hij is dus echt familie van mequote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
ik ben toch niet boos op jou poppedopjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari verstopt zich achter een steen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb besloten vegetariėr te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het al, alleen niet wanneer ik wat eet of drinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik lul een beetje uit mijn nek maar ja daar heb ik wel vaker last van![]()
je mag zaterdag de bank zo meenemen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prima kleur
Wat ik nog heb is ook wit
Met een grand foulard wordt ie blauw, past ie bij de loveseatquote:
nooit meegemaakt!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en mij![]()
Heel herkenbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het al, alleen niet wanneer ik wat eet of drink
We komen met de treinquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag zaterdag de bank zo meenemen!
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb besloten vegetariėr te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals Herman Finkers al zei: tegen zo'n lief klein lammetje zeg je toch geen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik lul een beetje uit mijn nek maar ja daar heb ik wel vaker last van
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan vooral passief agressief reageren als ik serieus pissig word. Dan haal je helemaal het bloed onder mijn nagels vandaan.
Verdomme lul, je bent meestal een topgozer maar nu echt een idioot.
Ik denk dat de NS het daar niet mee eens isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag zaterdag de bank zo meenemen!
quote:
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben toch niet boos op jou poppedopje
Snel, onder het bureau!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari verstopt zich achter een steen
sorry mijn assortiment naampjes is n beetje opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
HuuuEstee gebruikt ook altijd die bijnaam voor mij, begint eng te worden
niet erachter hequote:
Morgen ben ik weer vrolijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |