quote:
Succesquote:
alleen niet in de ruziequote:
Of ze geeft je gewoon een breezerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Moeten we wel eerst ruzie maken![]()
Trut![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
yeah is echt heel leuk. vorig jaar voor t eerst gedaan en kwam er later achter dat 2 vrienden van me vorig jaar ook waren begonnen. dus dit jaar hebben we samen zaden besteld en gaan we voor een uitgebreide collectiequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of ze geeft je gewoon een breezer
Ja toch?quote:
Ik blijf gewoon zeuren tot ie erover praatquote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben meer en eerder over dingen gaan praten, dat werkt wel erg goed
Altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogen we niet nog een keer terugkomen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn plant ownt jouw planten![]()
[ afbeelding ]
De tomaten staan in de mini-broeikasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ga dit jaar voor een aantal soorten pepers en tomaten. deed ik vorig jaar ook al, maar dit jaar ga ik voor meer
Ja tof is datquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is echt heel leuk. vorig jaar voor t eerst gedaan en kwam er later achter dat 2 vrienden van me vorig jaar ook waren begonnen. dus dit jaar hebben we samen zaden besteld en gaan we voor een uitgebreide collectie
ja maar ik heb zin in die gepassioneerde "ik ben n sukkel geweest maar ga je nu eens laten voelen hoe gek ik op je ben" seksquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik heb zin in die gepassioneerde "ik ben n sukkel geweest maar ga je nu eens laten voelen hoe gek ik op je ben" seks
wtf voor je cavia's?!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tof is datIk heb dat met paprika's gedaan
Gewoon de pitjes bewaard, gedroogd, gezaaid en toen had ik minipaprika's voor m'n cavia's
Maar daar hoeven we geen ruzie voor te hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik heb zin in die gepassioneerde "ik ben n sukkel geweest maar ga je nu eens laten voelen hoe gek ik op je ben" seks
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toch
Ik gebruik geen PI's, maar ik denk dat wij wel redelijk van elkaar de grapjes kunnen inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Het waren er 2 en ze waren miniquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf voor je cavia's?!
vullen en in de oven mens
Miniquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het waren er 2 en ze waren miniIk had ze te laat geplant
![]()
jawelquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar daar hoeven we geen ruzie voor te hebben
Ja, jij wel, jou vertrouw ik daar opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gebruik geen PI's, maar ik denk dat wij wel redelijk van elkaar de grapjes kunnen inschatten.
de cavia'squote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf voor je cavia's?!
vullen en in de oven mens
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het waren er 2 en ze waren miniIk had ze te laat geplant
![]()
Vind ik van nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelanders is het niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |