In die nieuwe loopt de verkoper eerst met 3 dozen over de camping en later staat hij er nog maar met 2quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paardentrailer ook goed?En ik denk dat we dan maar zonder kindjes moeten komen
![]()
[..]
Wat klopt niet?
Oh echt?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
In die nieuwe loopt de verkoper eerst met 3 dozen over de camping en later staat hij er nog maar met 2
Ja dat hopen wij ook allemaal maar wij gaan uit van het van blijvend positief nieuws wat betreft haar genezing.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet en game ze
[..]
Hopelijk blijft het nu ook goed met haar gaan, heeft ze wel verdient na zo iets zwaars
dat lijkt me wel verstandigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paardentrailer ook goed?En ik denk dat we dan maar zonder kindjes moeten komen
![]()
Hoho, ik wil ook mee he?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lijkt me wel verstandig
Dus als je een witte paardentrailer het pad op ziet rijden ben ik het
Kijk maarquote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Maar hij geeft er toch ook 2 aan die dames?
want die staan opeens met schoenen in hun handenMmmh... eens op letten
Maar gelukkig is het een lichte blessure.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahj ahj, dat kan zo godvergeten pijn doen!
hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het een lichte blessure.
Zojuist zitten bellen met mijn groepsgenoot. Jezus, het is normaal een goede gozer maar nu is het echt even een lul.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zojuist zitten bellen met mijn groepsgenoot. Jezus, het is normaal een goede gozer maar nu is het echt even een lul.
Dat is klotequote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij geeft er 2 aan de dames en er staat er eentje links op de grond, dus gewoon 3 pakjesquote:
Ja maar als je goed kijkt dan zie je 1 doos al bij de tent liggen. Maar het klopt wel dat hij eerst 3 dozen had en toen maar 2. Het kan zijn dat die doos die voor de tent ligt er al lag.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
In die nieuwe loopt de verkoper eerst met 3 dozen over de camping en later staat hij er nog maar met 2
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij geeft er 2 aan de dames en er staat er eentje links op de grond, dus gewoon 3 pakjes
Kopt, maar vanaf het moment dat hij ze geeft klopt het niet meer want niemand zet die laatste daar neerquote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar als je goed kijkt dan zie je 1 doos al bij de tent liggen. Maar het klopt wel dat hij eerst 3 dozen had en toen maar 2. Het kan zijn dat die doos die voor de tent ligt er al lag.
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Kopt, maar zo dra hij ze geeft heeft hij er nog maar 2 en je ziet niet dat hij hem op de grond zet
Ik wou ook chocola, maar heb nu maar drop bij gebrek aan chocoquote:
ik heb surprise eierenquote:
Snickers?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe mij ook maar eenn stukje, ben er ook wel aan toe
Je mag wel van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou ook chocola, maar heb nu maar drop bij gebrek aan choco
Jij woont toch te ver wegquote:
Hehe. We gaan onderzoek doen naar de werkwijze van onderzoeksobject X. X is op een bepaalde manier geschoold en getraind om de problemen volgens de stappenplan van Y te beschrijven.quote:
JOAH! Dat cadeautje maakt het altijd super super vrolijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb surprise eierenook eentje?
Maar hebben je overburen dan niks?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snickers?![]()
[..]
Je mag wel van mij![]()
[..]
Jij woont toch te ver weg![]()
Maar dankje
Verrekte of gescheurd spiertje in mijn scheenbeen. Ik voel me een beetje malle henkie in het lopen nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb het even gemist
Wat is er gebeurd?
![]()
er zitten shrek dingetjes inquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JOAH! Dat cadeautje maakt het altijd super super vrolijk
Toevallig familie van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, als ik pissig ben ben ik ook goed pissig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |