quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eetkamerstoelen heb ik ook nog en een salontafel en en en...
Fokken tijdens je bevallingquote:
no problem mate!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben er echt stil van
ik nog lieverquote:
quote:
Fijn dat het goed met haar gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan gelukkig volgens de artsen hersteld ze goed. Ze is alleen nog snel erg moe. Maar dat is logisch na zo'n heftige operatie. Lief dat je het vraagt
Het is geen probleem hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ben er echt stil van
quote:
Doet me denken aan die reclame dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnenquote:
die is grappig!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnen![]()
moet je straks nog naar de club komen met een vrachtwagenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, ik laat het aan Symph dan over
En wat lief
![]()
![]()
Ik ga fokken op m'n eigen begrafenisquote:
Die is nog lang niet zo erg als die nieuwe van zalandoquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
noteert: Scania hurenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je straks nog naar de club komen met een vrachtwagen
Ja dat vind ik ook fijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met haar gaat, het schoot me laats zo ineens binnen.
[..]
Paardentrailer ook goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je straks nog naar de club komen met een vrachtwagen
Wat klopt niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is nog lang niet zo erg als die nieuwe van zalandobovendien klopt die reclame niet
geef van te voren even door wat je allemaal moet hebben heb hier in totaal 3 inboedels staanquote:
Snap ikquote:
Eet en game zequote:
Hopelijk blijft het nu ook goed met haar gaan, heeft ze wel verdient na zo iets zwaarsquote:
brief was er bij mij binnen 2 dagenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan weet z'n DigiD niet.. die aangifte is noooit op tijd!![]()
ik heb de mijne ook opnieuw moeten aanvragenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Barretje80 het volgende:
Belastingtelefoon bellen met jullie BSNnummers, kun je in het menu uitstel aanvragenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Barretje80 het volgende:
Ja dat wil ik ook graag wetenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brief was er bij mij binnen 2 dagen
GOAAAAAAAAAL!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |