Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woah, dat zijn 227 euroshopper blikjes cola of sinas
Ook fijnquote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg niks terug, hoef ook niks te betalen. Ik hoef niet eens aangifte te doen dit jaar.
ninja-edit!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woah, dat zijn 227 euroshopper blikjes cola of sinas
Dat is wel handigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg niks terug, hoef ook niks te betalen. Ik hoef niet eens aangifte te doen dit jaar.
Hey TennisBabequote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
Hallooooo !!
Vanavond weer tennissenHoezo verslavend....
jawohl, ik had die drie euro over het hoofd gezienquote:
Priembabequote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
Hallooooo !!
Vanavond weer tennissenHoezo verslavend....
Ruilen?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
Ik krijg ook centen terug van de blauwe enveloppenbrigade. Bijna 900 piek
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
600quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
de 360 aub!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
Dat is zeker veelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
Dat is zeker toffquote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef Solique het volgende:
Krijg geen geld en hoef niets te betalen.
Krijg nog wel 1000 euri van mijn baas dat is dan wel relaxt.
was je er dan?quote:
smakelijk solquote:
Het leven voor een moeder is zwaar in ''t huishoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is alles alweer binnen, buikje vol, kindjes in bad, vaatwasser ingeruimd en draait.. aanrechtje schoon... heerlijk!
Dus de kindjes zo nog naar bed en dan is het lekker genieten van de avondquote:Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is alles alweer binnen, buikje vol, kindjes in bad, vaatwasser ingeruimd en draait.. aanrechtje schoon... heerlijk!
Wolvenshirtsquote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
* Bos81 is er klaar voor en heeft er zin in
tfmquote:
Wolvenshirts FTWquote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wolvenshirt.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo veel plezier Bosquote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dank jequote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wolvenshirts FTWVeel plezier mopje
Jij gaat mij toch geld geven?quote:
Damnquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf maagd tot het huwelijk.
Liar liar pants on firequote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij al getrouwd warenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Your nose is longer then a telephonewirequote:
quote:
Van mij mag jequote:
Ja, een boekjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel wat anders voor je.
ik dacht n keiharde kloppende glimmende....quote:
donderdag gaan ze snijden, dan ik weer even een piraatquote:
Ik wist niet dat je een pacemaker had?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht n keiharde kloppende glimmende....![]()
kheb de lente in mn bol merk ik
quote:
Wanneer moet jequote:
oh auw.. nou voor jou wil ik dat best wel doen... gewoon omdat jij het bentquote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
donderdag gaan ze snijden, dan ik weer even een piraat
Waar het hard van vol is, hmm?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht n keiharde kloppende glimmende....![]()
kheb de lente in mn bol merk ik
kwart voor 10quote:
liefquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh auw.. nou voor jou wil ik dat best wel doen... gewoon omdat jij het bent, maar ik heb geen bobbeltje bij mijn oog enzo
Foto's van Wok Piraat dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
donderdag gaan ze snijden, dan ik weer even een piraat
Motherfockerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kwart voor 10
[..]
lief![]()
zie je wel dat je lief bent
Geeft je een Knuffquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
godverdegodverdegodver![]()
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mezelf soms ZO erg
Wat is er loos meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mwa. Ik had meer zin in een one-night stand..quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaa Treviedeviequote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Foto's van Wok Piraat dan?
[..]
Motherfocker
geeft je een opbeurende schouderklopjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Jij bent niet om te haten, daar ben je te lief voorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Lampen aan laten staan. Accu leeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geeft je een Knuff
Wat is er aan de hand?
Daar is het ook wel een beetje veel moeite voorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Ik had meer zin in een one-night stand..
Is der nog over?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Joysa het volgende:
Zo, 3 happen babi pangang en een halve zak kroepoek
oei.. nie handig.. maar toch wel genoeg heren die de denzel in distress willen helpen??quote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lampen aan laten staan. Accu leeg.![]()
Is de schuld van de auto, niet waarschuwen dat lampen nog aanstaanquote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker danquote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
drukquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een pacemaker had?
ojeeeequote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dikke kusquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Startkabel lenen?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou wel van dat kloppende gevoel diep in mequote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een pacemaker had?
Oepsquote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou wel van dat kloppende gevoel diep in me
Okay, dan trouw ik maar gewoon nooit, dan hoef ik ook geen maagd te blijven voor mijn huwelijk.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan trouw ik maar gewoon nooit, dan hoef ik ook geen maagd te blijven voor mijn huwelijk.
fijne avond bosquote:
Bos, veel plezier man, rock zequote:
Ja. Maar ook al de sleutel er in laten zitten, ik weet echt niet wat er mis is met mijn stomme rothoofdquote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oeps.
Maar dat kan iedereen gebeuren.
Je hebt geen rothoofd en er is niks mis met jequote:Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar ook al de sleutel er in laten zitten, ik weet echt niet wat er mis is met mijn stomme rothoofd
Omdat ie er om vraagtquote:
Jij bent ook heel Liefquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik alle mensen hier zo geweldig lief vind![]()
![]()
Volgens mij nietquote:
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt geen rothoofd en er is niks mis met je.
Beide dingen hadden iedereen op elk willekeurig moment kunnen gebeuren, alleen heb jij de pech dat ze jou vlak na elkaar alletwee gebeuren. Kusje op je pech dus.
Nou. Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Je hebt geen rothoofd en er is niks mis met je.
Beide dingen hadden iedereen op elk willekeurig moment kunnen gebeuren, alleen heb jij de pech dat ze jou vlak na elkaar alletwee gebeuren. Kusje op je pech dus.
jij bent ook aardigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
naturlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wel! 'Teken een assenstelsel'quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik geloof er niets van.
Ik ben er gewoon steeds helemaal niet bij met mijn hoofd en vergeet vanalles en alles gaat mis
whut.. 2 streepjes op een blad.. klaar!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel! 'Teken een assenstelsel'dat is stom
Mij ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hmmz.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat dus
Lieve SuikertaartjeJe bent fantastisch
En soms heb je gewoon even pech
Geen ramp
Ja zo ging het in de 1equote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
whut.. 2 streepjes op een blad.. klaar!
Gewoon pech dus... Marijke zegt het ook, en Marijke heeft ook altijd gelijk, zeker nuquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik geloof er niets van.
Ik ben er gewoon steeds helemaal niet bij met mijn hoofd en vergeet vanalles en alles gaat mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig aardig?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naturlijk
dat zijn we toch ook
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jou ookquote:
quote:Nee het is zo... Ik heb toch ook van die dingen
Zal wel de lente in je bol zijn
Je wilt te graag naar buiten waardoor je dingen vergeet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon pech dus... Marijke zegt het ook, en Marijke heeft ook altijd gelijk, zeker nu![]()
.
En als je dat niet gelooft, dan stap ik zo in de auto en kom ik je pech wegknuffelen! [ afbeelding ]GekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou wel van dat kloppende gevoel diep in me
[..]
Gewoon pech dus... Marijke zegt het ook, en Marijke heeft ook altijd gelijk, zeker nu![]()
.
En als je dat niet gelooft, dan stap ik zo in de auto en kom ik je pech wegknuffelen! [ afbeelding ]zie zn gezicht al voor me als heel de straat vol staat met autosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
hoeveel euro krijg je?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
Mijn financiën maar eens regelen krijg onderhand een flinke berg geld van mijn baas.
ok ... ok ... een klein beetje beetje goedquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aardig aardig?![]()
![]()
![]()
[..]![]()
[..]
Ja jou ook![]()
[..]Nee het is zo... Ik heb toch ook van die dingen
Eurootje of 800 a 1000 onderhand.quote:
[..]
.
En als je dat niet gelooft, dan stap ik zo in de auto en kom ik je pech wegknuffelen! [ afbeelding ]HihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dat is een BOOR platform!!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee BarretjeWe hebben nog naar je gezwaaid gisteren, maar je zwaaide niet terug
![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor, we hebben hem gevondenquote:
Dat dus: je hoofd zit zo vol leuke lentedingen, dat er gewoon even geen plek is voor de andere dingen die er normaliter in zitten!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee het is zo... Ik heb toch ook van die dingen
Dat verschil kan je toch niet zien van 20 kilometer of zo afstandquote:
quote:
IT, maar dit zijn alleen de parkeerkosten van Amsterdam van paar maandjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zozo. Kan je flink in je handjes wrijven! Wat voro werk doe je?
hehe heb ik ook eens gehad. moest ik nog een hele stapel declaraties indienen. was iets van 15/20kquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
Mijn financiën maar eens regelen krijg onderhand een flinke berg geld van mijn baas.
Zie TTquote:
ik zie het aan dit eiland want:quote:Op maandag 28 maart 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verschil kan je toch niet zien van 20 kilometer of zo afstand
* Crazy-M valt van schrik van zn stoelquote:
Ik zeur niet ik vind jou gewoon te lief, jij samen met Muckquote:
Bruto of nettoquote:
Ik heb juist te weinigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie TTwe krijgen geld terug van iemand die teveel heeft
Allesquote:Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Sool, Hoeveel ontvang je naar schatting in totaal denk je?
Nettoquote:
Wat is FPSO?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zie het aan dit eiland want:
inschuifbare poten = transporteerbaar eiland is geen productie eiland ( meestal worden daar FPSO's voor gebruikt)
Kerstboom bovenop = boor installatie
En kan je mooi een vakantie boekenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb juist te weinig
[..]
Alles
[..]
Netto
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar ook al de sleutel er in laten zitten, ik weet echt niet wat er mis is met mijn stomme rothoofd
een Floating Production and Storage Objectquote:
Heb ik wel meer voor nodig (1 maand Amerika)quote:Op maandag 28 maart 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kan je mooi een vakantie boeken
quote:
Het is al een mooi beginquote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik wel meer voor nodig (1 maand Amerika)
Symquote:
De auto zat wel op slotquote:Op maandag 28 maart 2011 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je mazzel dat hij niet is gestolen
Lieverdquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee BarretjeWe hebben nog naar je gezwaaid gisteren, maar je zwaaide niet terug
![]()
[ afbeelding ]
symquote:
dank zij MAc Gyver WOK en een afgeschreven paraplu van mij is het allemaal goed gekomenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De auto zat wel op slot![]()
Maar de sleutel lag er nog in zeg maar...
Dat is waarquote:
Waarvoor?quote:
Wat probeer je nu weer te doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, stom photoshop werkt niet mee, en ik doe precies wat er staat. Godverdomme. En ik heb honger.
hai lieverd, hij staat aanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd![]()
Kom eens op msn, ik heb een verrassing voor je
hoiquote:
Eten, daarna verder Photoshoppen. Of eten tijdens het Photoshoppen, dat werkt beterquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, stom photoshop werkt niet mee, en ik doe precies wat er staat. Godverdomme. En ik heb honger.
Geen idee, denk alleen reiskosten eurootje of 2000.quote:
ajaciedje wil z'n zakgeld wel donerenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, denk alleen reiskosten eurootje of 2000.
Dan alles wat ik wil bezoeken denk alles bij elkaar 3 a 4000 euro.
here kitty kittyquote:
Hey Friemelquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Heel ff vanuit het leslokaal tot de cursisten komen
Donaties mogen altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ajaciedje wil z'n zakgeld wel doneren
Ik weet het niet maar ik denk niet dat ze dat bedoelenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit n stokbroodje met kruidenboter te eten en op t pakje staat dat er doorstraalde uien in zittenwtf mini fukushima in mijn pakje ofzo
friemelquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Heel ff vanuit het leslokaal tot de cursisten komen
Half achtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Hoe laat verwacht je ze dan?
He! dat zei Marijkje net ook al!quote:
AAAAAH, NASCHOKKEN?!!?quote:
checkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! dat zei Marijkje net ook al!
zijn jullie een stel ofzo??
wat wat waar??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj, leuke nieuwe webshops ontdekt
quote:
Blessure aan je klote?quote:
Hey Kerel! Hoe is het?quote:
hoe heb je dat geflikt?quote:
Dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Rocknijntje, ik zit ACHTER mijn computer
Godzijdank niet. Nee, ik heb waarschijnlijk of een goeie verrekking of een kleine spierscheuring opgelopen bij het scheenbeen toen ik verkeerd terecht kwam bij het vangen van een frisbee.quote:
ahj ahj, dat kan zo godvergeten pijn doen! Sterktuh ermeequote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Nee, ik heb waarschijnlijk of een goeie verrekking of een kleine spierscheuring opgelopen bij het scheenbeen toen ik verkeerd terecht kwam bij het vangen van een frisbee.
Kutdagje. Blessure dus opgelopen bij het trainen en daarnaast een medestudent die niet even gewoon doet wat er gevraagd wordt maar heel opstandig zijn eigen stukje maakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe, lui maar verder wel goed en daar?
blessure aan t scheenbeen is altijd wel pijnlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Nee, ik heb waarschijnlijk of een goeie verrekking of een kleine spierscheuring opgelopen bij het scheenbeen toen ik verkeerd terecht kwam bij het vangen van een frisbee.
Tijdje terug gedaan, is inderdaad een kl*te klus.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering dat valt tegen om een cv op te stellen![]()
vooral de jaartallen is terug rekenen
Dan kom je er gelijk weer achter hoe oud je eigenlijk al bentquote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Algemene klote dag dus, achja morgen weer eentje waar je met frisse tegenzin tegen aan kan gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kutdagje. Blessure dus opgelopen bij het trainen en daarnaast een medestudent die niet even gewoon doet wat er gevraagd wordt maar heel opstandig zijn eigen stukje maakt.
Oh. Ha ha ja grappig.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je onder je bureau ligt
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan kom je er gelijk weer achter hoe oud je eigenlijk al bent![]()
Waarom maak jij een CV?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
iddquote:
zeker als de meeste papieren al een paar jaar geleden zijn weggegooidquote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Tijdje terug gedaan, is inderdaad een kl*te klus.
vroeg ik me ook al afquote:
kreeg vandaag een heel aantrekkelijk werk aanbodquote:
laters friemelquote:
Paaldanser?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kreeg vandaag een heel aantrekkelijk werk aanbod
Klinkt positiefquote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat klinkt nooit verkeert, wat voor een soort baan gaat het dan om?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
Wie is "ze"?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn prikkebeenste...
Ze gaan weer kloten met de vuvuzela's.
quote:
quote:
escort boy?quote:
Geen ervaring hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien al aardig op de hoogte
en dan zeker halverwege moeten stoppen om dat ze niet meer kunnenquote:
ahh, ga meespelenquote:
ik ga voor slagerquote:
een heel goed betaaldequote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt nooit verkeert, wat voor een soort baan gaat het dan om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |