AAAAAH, NASCHOKKEN?!!?quote:
checkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! dat zei Marijkje net ook al!
zijn jullie een stel ofzo??
wat wat waar??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj, leuke nieuwe webshops ontdekt
quote:
Blessure aan je klote?quote:
Hey Kerel! Hoe is het?quote:
hoe heb je dat geflikt?quote:
Dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Rocknijntje, ik zit ACHTER mijn computer
Godzijdank niet. Nee, ik heb waarschijnlijk of een goeie verrekking of een kleine spierscheuring opgelopen bij het scheenbeen toen ik verkeerd terecht kwam bij het vangen van een frisbee.quote:
ahj ahj, dat kan zo godvergeten pijn doen! Sterktuh ermeequote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Nee, ik heb waarschijnlijk of een goeie verrekking of een kleine spierscheuring opgelopen bij het scheenbeen toen ik verkeerd terecht kwam bij het vangen van een frisbee.
Kutdagje. Blessure dus opgelopen bij het trainen en daarnaast een medestudent die niet even gewoon doet wat er gevraagd wordt maar heel opstandig zijn eigen stukje maakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe, lui maar verder wel goed en daar?
blessure aan t scheenbeen is altijd wel pijnlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Nee, ik heb waarschijnlijk of een goeie verrekking of een kleine spierscheuring opgelopen bij het scheenbeen toen ik verkeerd terecht kwam bij het vangen van een frisbee.
Tijdje terug gedaan, is inderdaad een kl*te klus.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering dat valt tegen om een cv op te stellen![]()
vooral de jaartallen is terug rekenen
Dan kom je er gelijk weer achter hoe oud je eigenlijk al bentquote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering dat valt tegen om een cv op te stellen![]()
vooral de jaartallen is terug rekenen
Algemene klote dag dus, achja morgen weer eentje waar je met frisse tegenzin tegen aan kan gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kutdagje. Blessure dus opgelopen bij het trainen en daarnaast een medestudent die niet even gewoon doet wat er gevraagd wordt maar heel opstandig zijn eigen stukje maakt.
Oh. Ha ha ja grappig.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je onder je bureau ligt
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan kom je er gelijk weer achter hoe oud je eigenlijk al bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |