symquote:
dank zij MAc Gyver WOK en een afgeschreven paraplu van mij is het allemaal goed gekomenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De auto zat wel op slot![]()
Maar de sleutel lag er nog in zeg maar...
Dat is waarquote:
Waarvoor?quote:
Wat probeer je nu weer te doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, stom photoshop werkt niet mee, en ik doe precies wat er staat. Godverdomme. En ik heb honger.
hai lieverd, hij staat aanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd![]()
Kom eens op msn, ik heb een verrassing voor je
hoiquote:
Eten, daarna verder Photoshoppen. Of eten tijdens het Photoshoppen, dat werkt beterquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, stom photoshop werkt niet mee, en ik doe precies wat er staat. Godverdomme. En ik heb honger.
Geen idee, denk alleen reiskosten eurootje of 2000.quote:
ajaciedje wil z'n zakgeld wel donerenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, denk alleen reiskosten eurootje of 2000.
Dan alles wat ik wil bezoeken denk alles bij elkaar 3 a 4000 euro.
here kitty kittyquote:
Hey Friemelquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Heel ff vanuit het leslokaal tot de cursisten komen
Donaties mogen altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ajaciedje wil z'n zakgeld wel doneren
Ik weet het niet maar ik denk niet dat ze dat bedoelenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit n stokbroodje met kruidenboter te eten en op t pakje staat dat er doorstraalde uien in zittenwtf mini fukushima in mijn pakje ofzo
friemelquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Heel ff vanuit het leslokaal tot de cursisten komen
Half achtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Hoe laat verwacht je ze dan?
He! dat zei Marijkje net ook al!quote:
AAAAAH, NASCHOKKEN?!!?quote:
checkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! dat zei Marijkje net ook al!
zijn jullie een stel ofzo??
wat wat waar??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj, leuke nieuwe webshops ontdekt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |