Liar liar pants on firequote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf maagd tot het huwelijk.
Ik wist niet dat wij al getrouwd warenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf maagd tot het huwelijk.
Your nose is longer then a telephonewirequote:
quote:
Van mij mag jequote:
Ja, een boekjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel wat anders voor je.
ik dacht n keiharde kloppende glimmende....quote:
donderdag gaan ze snijden, dan ik weer even een piraatquote:
Ik wist niet dat je een pacemaker had?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht n keiharde kloppende glimmende....![]()
kheb de lente in mn bol merk ik
quote:
Wanneer moet jequote:
oh auw.. nou voor jou wil ik dat best wel doen... gewoon omdat jij het bentquote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
donderdag gaan ze snijden, dan ik weer even een piraat
Waar het hard van vol is, hmm?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht n keiharde kloppende glimmende....![]()
kheb de lente in mn bol merk ik
kwart voor 10quote:
liefquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh auw.. nou voor jou wil ik dat best wel doen... gewoon omdat jij het bent, maar ik heb geen bobbeltje bij mijn oog enzo
Foto's van Wok Piraat dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
donderdag gaan ze snijden, dan ik weer even een piraat
Motherfockerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kwart voor 10
[..]
lief![]()
zie je wel dat je lief bent
Geeft je een Knuffquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
godverdegodverdegodver![]()
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mezelf soms ZO erg
Wat is er loos meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mwa. Ik had meer zin in een one-night stand..quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaa Treviedeviequote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Foto's van Wok Piraat dan?
[..]
Motherfocker
geeft je een opbeurende schouderklopjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Jij bent niet om te haten, daar ben je te lief voorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Lampen aan laten staan. Accu leeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geeft je een Knuff
Wat is er aan de hand?
Daar is het ook wel een beetje veel moeite voorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Ik had meer zin in een one-night stand..
Is der nog over?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef Joysa het volgende:
Zo, 3 happen babi pangang en een halve zak kroepoek
oei.. nie handig.. maar toch wel genoeg heren die de denzel in distress willen helpen??quote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lampen aan laten staan. Accu leeg.![]()
Is de schuld van de auto, niet waarschuwen dat lampen nog aanstaanquote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker danquote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |