Wat wil je dan? Oneindige topics?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef CamelNLD het volgende:
Omg wat een onzin eigenlijk die 300 post regel
het is funest voor je nekquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Die Giel houdt het niet lang vol denk ik.
Vergeet alle cliche's in de plaat niet, waarom geen Saints, dat is echt een bazenplaatquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die plaat van Dotan is me toch wat te zeikerig.
Eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet alle cliche's in de plaat niet, waarom geen Saints, dat is echt een bazenplaat
Hij liever dan ik. Kan nooit goed voor je zijn...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef themauster het volgende:
Die Giel is nog steeds aan het crowdsurfen
Hij gaat echt helemaal naar de klote, die is hier nog wel minimaal 2 dagen kapot van...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij liever dan ik. Kan nooit goed voor je zijn...
Die nek gaat helemaal naar de tyfus.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gaat echt helemaal naar de klote, die is hier nog wel minimaal 2 dagen kapot van...
Veenstra Veenstra in de ochtendquote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gaat echt helemaal naar de klote, die is hier nog wel minimaal 2 dagen kapot van...
Klopt ze zijn nu bij het Beeld en Geluid gebouwquote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef hole1988 het volgende:
ze hoeven niet ver meer http://maps.google.nl/map(...)023&ie=UTF8&t=h&z=16
het is nog 850 meterquote:Op maandag 28 maart 2011 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt ze zijn nu bij het Beeld en Geluid gebouw
Stukje algemene ontwikkeling hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik houd me niet bezig met dat soort zaken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wat een overdreven giel verheerlijking
Ah, dus jij gaat morgen z'n wereldrecord verbreken?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wat een overdreven giel verheerlijking
ik vind het knap van gielquote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Giel in het 'grote' NOS Radiojournaal op alle zenders!
41 Mbit en dan nog bufferenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Altijd leuk, snelheidsverhogingen! Kan ik ook tenminste wat beter zonder gebuffer luisteren, omdat ik het nu beter kan afronden qua snelheid
[ afbeelding ]
Jeejquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Altijd leuk, snelheidsverhogingen! Kan ik ook tenminste wat beter zonder gebuffer luisteren, omdat ik het nu beter kan afronden qua snelheid
[ afbeelding ]
ik had 22mbit en ik trok mijn lijn regelmatig vol met downloaden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
41 Mbit en dan nog bufferenik heb daar nou nooit last van met 5Mbit
Roel, insert jouw speedtestplaatje eensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Roel heeft 120 mbit ja, maar is hier niet nodig. Vind ik wat te overkill.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, insert jouw speedtestplaatje eens.
D'r komen de laatste tijd veel leuke platen uit !quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, insert jouw speedtestplaatje eens.
Beetje overhead heb je altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Huh, 20 mbit te weinig?!!einz!111! dat ben ik niet van je gewend Roel!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Studieboeken, ik ben er zat van...![]()
[/lief dagboek]
QFTquote:
Wat zielig voor die kindertjesquote:
Ik ben met er op de foto gegaan. ;Pquote:
heel goed, je moet je ook niet overleren!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Studieboeken, ik ben er zat van...![]()
[/lief dagboek]
En hij is weer geretweet door mevrouw Krausequote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed, je moet je ook niet overleren!
goedenavond allen. straks voor de laatste keer mijn plugplaat!
wordt niet gebeld. moet alleen de komende dagen mn gsm in de gaten houden en als ik gebeld wordt door onderdrukt nummer wel opnemen. de vorige keer deed ik dat om de 1 of andere reden niet en dat heeft me vermoedelijk mn tshirt gekost...nou is dat niet zo erg, maar toch...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is weer geretweet door mevrouw Krause
Word je nog weer gebeld door Eric?
Veel succes iig, neem aan dat het wel weer gaat lukken
Hier gaan we ook naar de 40quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
gun mij nou een tshirt joh!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Sorry Rockie, maar ik trek dat engels echt niet
Haha, uiteraard heb ik wel ja gestemd, maar dan wel voor jou en niet voor de plaatquote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gun mij nou een tshirt joh!en de meeste mensen kunnen het beter waarderen dan mijn vorige plugplaat....
dankjewel schatquote:Op maandag 28 maart 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, uiteraard heb ik wel ja gestemd, maar dan wel voor jou en niet voor de plaat
kusje en trusten. Ik ga slapen, ben precies een kwartier thuis geweest vandaag. Vanaf zes uur vanochtend op school en werk gezetenquote:
slaap zacht!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kusje en trusten. Ik ga slapen, ben precies een kwartier thuis geweest vandaag. Vanaf zes uur vanochtend op school en werk gezetenMorgen weer (joepie)
Heb je nou alweer een plugplaatquote:
alweer? 1 in december vorig jaar en nu weer 1.quote:
Leuk nr. die van Krause.. anyway, ik ben slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alweer? 1 in december vorig jaar en nu weer 1.
Bring me the Horizon - It never ends was vooral om te kijken of ze zulke tyfusherrie ook accepteren.
Krause-Follow me vind ik een gave clip en ze was ooit te gast in de laatste Der Rudy. reden genoeg om haar wat aandacht te geven
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk nr. die van Krause.. anyway, ik ben slapen
en nu hopen dat je hem wel een keer krijgtquote:
de vorige keer nam ik de telefoon niet op dus dat was deels eigen schuld. en anders maar geen shirt. zo'n ramp is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en nu hopen dat je hem wel een keer krijgt
lekker juist. dit soort werk komt ook wel op mn mp3speler voorbijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef minthy het volgende:
Jezus wat een takkeherrieWas net wat aan het relaxen...
Joh, ik schrok me te pletterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker juist. dit soort werk komt ook wel op mn mp3speler voorbij
softy! en het kan nog veel harder hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik schrok me te pletterDit is voor mij wat te hard
Weet ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
softy! en het kan nog veel harder hoor
nou, ik vind het nu iets te depriquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ikHou best van lompe muziek.
Kijk, Radiohead, past iig beter mijn mijn relax-stemming!
Het is ook hartstikke deprimerend, past redelijk bij mijn stemming atm!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik vind het nu iets te depri
dus ik ga pitten!
slaap lekker allen! kusjes op jullie neuzen!
niet slecht, maar niet zo briljant als tijdens SR10 helaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:16 schreef hole1988 het volgende:
de klusjesmannen http://hole1988.nl/test/u(...)tart=46:54&end=49:55
In de categorie 'baas boven baas':quote:
Lekkere upload iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de categorie 'baas boven baas':
[ afbeelding ]
Overigens heb ik ook thuis met m'n 8 mbit eigenlijk nooit last van gebuffer, tenzij ik m'n up- of download volledig volstamp met down/uploads.
Inderdaad, kippevel iedere keer weerquote:
Het is jammer dat de netwerkkaart in deze PC 'slechts' 100Mbit is, anders was het vast nog wel meer geweest.quote:
Ze wist niet dat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meisje (12) bevalt tijdens schoolkamp - http://goo.gl/gX9CG Dus....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze wist niet dat ze zwanger was![]()
Hoe dik is dat kind dan wel niet
Get Ur Freak Onquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een zenuwenplaat.
Dit is toch geen muziek
Maar als ik nou moet kiezen tussen Get Ur Freak On of dat Elbow-gezanik, zou ik het niet weten...quote:
Volgens mij heb jij best wel een beperkte muzieksmaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar als ik nou moet kiezen tussen Get Ur Freak On of dat Elbow-gezanik, zou ik het niet weten...
Juist niet. Ik heb een hele brede muzieksmaak maar dan moet je heel consequent zijn en alleen goede dingen waarderen. Ook in genres waar ik eigenlijk niet zo'n fan van ben, zijn er altijd wel dingen dingen die ik wél mooi vind.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best wel een beperkte muzieksmaak.
Ok, ik zie jou namelijk meestal negatief posten over platen en maar heel zelden iets positief. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Juist niet. Ik heb een hele brede muzieksmaak maar dan moet je heel consequent zijn en alleen goede dingen waarderen. Ook in genres waar ik eigenlijk niet zo'n fan van ben, zijn er altijd wel dingen dingen die ik wél mooi vind.
De nieuwe van Racoon (waar ik dus niet bepaald een fan van ben) vind ik wel weer prachtig!
Sowieso wat is de lol dat iedereen 800 keer retweet wat een ander zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
Stelletjes falers die maar blind RT'en als er onbevestigd 'breaking'-news is.
Ja ik snap de hype ook niet, owowowowow oehoehoehoehoehhhh en om nou te zeggen dat ze echt mooi kan zingen, noh neu...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef Pino112 het volgende:
Shary An is de nieuwe Miss Montreal, maar dan voor Coen en Sander?
Ze is 11x gedraaid, 3x in de MT5 en voor de rest tijdens de C&Sshow, en afgelopen zondag in ODOC.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik snap de hype ook niet, owowowowow oehoehoehoehoehhhh en om nou te zeggen dat ze echt mooi kan zingen, noh neu...
ja, echt zo lekker flauw allemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat U PC?![]()
En die kopjes die vastzitten aan die schotel als ie 'struikelt'
Ik heb zeker weer een aantal keer dubbel geledenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
ja, echt zo lekker flauw allemaal![]()
En dat met die werldbol en die liedjes die ze erbij gingen zingen, briljant
Wel kwaliteitsdrankenquote:
mij moet het altijd aan Mr Brightside remix denkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Raaare intro heeft deze plaat trouwens! Klinkt nog het meest als een denkmuziekje uit een of andere TV-kennisquiz.
Bag Raiders - Sunlight gaat het om dus.
Wat was er?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef gerbenp het volgende:
Zucht, TwitWouter en 3FMarleen weer zeker?.
iets met getglue, ze zitten er nogal aan vastquote:
GetGluequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iets met getglue, ze zitten er nogal aan vast
opzich wel een leuk idee, met die stickers bijv.quote:
heb hem al een paar keer geluisterd en hij verveelt nog niet, een lekker lente plaatjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Klinkt goed, die nieuwe single van Nicolas Kox!
SPOILER: NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiesto doet het al heel lang hoor, bij 538.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Waarom gaan al die grote DJ's allemaal bij de radio aan de slag? Eerste Armin nu Tiesto weer.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[EURO 2012] Nederland - Hongarije #1SPOILER: NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en Armin zat al jaren bij SLAMquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Waarom gaan al die grote DJ's allemaal bij de radio aan de slag? Eerste Armin nu Tiesto weer.
Jouw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Coen is wel een opperbaas door 'mijn' Plage bij iedereen door de strot te duwen als megahit.
Jup en Tiesto bij 538. Ze hebben alleen van zender gewisseld. SlamFm heeft nu Ferry Corsten. 538 Armin en 3FM Tiestoquote:
niks voetbal, zwemmen! naakt!quote:
Als ik mag kiezen, doe mij dan toch maar een potje voetbal!!quote:
Roep al drie weken tegen iedereen van 3fm dat Plage megahit moet worden dus het een klein beetje mijn plaatquote:
Me deux.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
Na dit juweeltje van Oasis maar eens naar bed!![]()
Maar het wordt Plagequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:11 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag weer de MH-vergadering. Ik weet iig al wat ik graag als MH zou zien komende week.
Hij is wel een beetje over tijd ja, maar ik hoop dat de lobby van Coen een beetje effect heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is al te oud, maar het is wel 3FM.
Ohja? Welke optredens dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Sziget festival, dat we vorig jaar ook op 3FM hebben uitgezonden."
Uhuh![]()
![]()
.
Ik vind het altijd de grootste onzin ja we gaan de sfeer van het feest in kaart brengen. Ja leuk maar 80% van de show wil ik gewoon optredens zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |