Roel, insert jouw speedtestplaatje eensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Altijd leuk, snelheidsverhogingen! Kan ik ook tenminste wat beter zonder gebuffer luisteren, omdat ik het nu beter kan afronden qua snelheid
[ afbeelding ]
Roel heeft 120 mbit ja, maar is hier niet nodig. Vind ik wat te overkill.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, insert jouw speedtestplaatje eens.
D'r komen de laatste tijd veel leuke platen uit !quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, insert jouw speedtestplaatje eens.
Beetje overhead heb je altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Huh, 20 mbit te weinig?!!einz!111! dat ben ik niet van je gewend Roel!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Studieboeken, ik ben er zat van...![]()
[/lief dagboek]
QFTquote:
Wat zielig voor die kindertjesquote:
Ik ben met er op de foto gegaan. ;Pquote:
heel goed, je moet je ook niet overleren!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Studieboeken, ik ben er zat van...![]()
[/lief dagboek]
En hij is weer geretweet door mevrouw Krausequote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed, je moet je ook niet overleren!
goedenavond allen. straks voor de laatste keer mijn plugplaat!
wordt niet gebeld. moet alleen de komende dagen mn gsm in de gaten houden en als ik gebeld wordt door onderdrukt nummer wel opnemen. de vorige keer deed ik dat om de 1 of andere reden niet en dat heeft me vermoedelijk mn tshirt gekost...nou is dat niet zo erg, maar toch...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is weer geretweet door mevrouw Krause
Word je nog weer gebeld door Eric?
Veel succes iig, neem aan dat het wel weer gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |