Roel, insert jouw speedtestplaatje eensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Altijd leuk, snelheidsverhogingen! Kan ik ook tenminste wat beter zonder gebuffer luisteren, omdat ik het nu beter kan afronden qua snelheid
[ afbeelding ]
Roel heeft 120 mbit ja, maar is hier niet nodig. Vind ik wat te overkill.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, insert jouw speedtestplaatje eens.
D'r komen de laatste tijd veel leuke platen uit !quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, insert jouw speedtestplaatje eens.
Beetje overhead heb je altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Huh, 20 mbit te weinig?!!einz!111! dat ben ik niet van je gewend Roel!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Studieboeken, ik ben er zat van...![]()
[/lief dagboek]
QFTquote:
Wat zielig voor die kindertjesquote:
Ik ben met er op de foto gegaan. ;Pquote:
heel goed, je moet je ook niet overleren!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
![]()
Studieboeken, ik ben er zat van...![]()
[/lief dagboek]
En hij is weer geretweet door mevrouw Krausequote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed, je moet je ook niet overleren!
goedenavond allen. straks voor de laatste keer mijn plugplaat!
wordt niet gebeld. moet alleen de komende dagen mn gsm in de gaten houden en als ik gebeld wordt door onderdrukt nummer wel opnemen. de vorige keer deed ik dat om de 1 of andere reden niet en dat heeft me vermoedelijk mn tshirt gekost...nou is dat niet zo erg, maar toch...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is weer geretweet door mevrouw Krause
Word je nog weer gebeld door Eric?
Veel succes iig, neem aan dat het wel weer gaat lukken
Hier gaan we ook naar de 40quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Altijd leuk, snelheidsverhogingen! Kan ik ook tenminste wat beter zonder gebuffer luisteren, omdat ik het nu beter kan afronden qua snelheid
[ afbeelding ]
gun mij nou een tshirt joh!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Sorry Rockie, maar ik trek dat engels echt niet
Haha, uiteraard heb ik wel ja gestemd, maar dan wel voor jou en niet voor de plaatquote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gun mij nou een tshirt joh!en de meeste mensen kunnen het beter waarderen dan mijn vorige plugplaat....
dankjewel schatquote:Op maandag 28 maart 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, uiteraard heb ik wel ja gestemd, maar dan wel voor jou en niet voor de plaat
kusje en trusten. Ik ga slapen, ben precies een kwartier thuis geweest vandaag. Vanaf zes uur vanochtend op school en werk gezetenquote:
slaap zacht!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kusje en trusten. Ik ga slapen, ben precies een kwartier thuis geweest vandaag. Vanaf zes uur vanochtend op school en werk gezetenMorgen weer (joepie)
Heb je nou alweer een plugplaatquote:
alweer? 1 in december vorig jaar en nu weer 1.quote:
Leuk nr. die van Krause.. anyway, ik ben slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alweer? 1 in december vorig jaar en nu weer 1.
Bring me the Horizon - It never ends was vooral om te kijken of ze zulke tyfusherrie ook accepteren.
Krause-Follow me vind ik een gave clip en ze was ooit te gast in de laatste Der Rudy. reden genoeg om haar wat aandacht te geven
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk nr. die van Krause.. anyway, ik ben slapen
en nu hopen dat je hem wel een keer krijgtquote:
de vorige keer nam ik de telefoon niet op dus dat was deels eigen schuld. en anders maar geen shirt. zo'n ramp is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en nu hopen dat je hem wel een keer krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |