SPOILER: NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiesto doet het al heel lang hoor, bij 538.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Waarom gaan al die grote DJ's allemaal bij de radio aan de slag? Eerste Armin nu Tiesto weer.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[EURO 2012] Nederland - Hongarije #1SPOILER: NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en Armin zat al jaren bij SLAMquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Waarom gaan al die grote DJ's allemaal bij de radio aan de slag? Eerste Armin nu Tiesto weer.
Jouw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Coen is wel een opperbaas door 'mijn' Plage bij iedereen door de strot te duwen als megahit.
Jup en Tiesto bij 538. Ze hebben alleen van zender gewisseld. SlamFm heeft nu Ferry Corsten. 538 Armin en 3FM Tiestoquote:
niks voetbal, zwemmen! naakt!quote:
Als ik mag kiezen, doe mij dan toch maar een potje voetbal!!quote:
Roep al drie weken tegen iedereen van 3fm dat Plage megahit moet worden dus het een klein beetje mijn plaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |