Get Ur Freak Onquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een zenuwenplaat.
Dit is toch geen muziek
Maar als ik nou moet kiezen tussen Get Ur Freak On of dat Elbow-gezanik, zou ik het niet weten...quote:
Volgens mij heb jij best wel een beperkte muzieksmaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar als ik nou moet kiezen tussen Get Ur Freak On of dat Elbow-gezanik, zou ik het niet weten...
Juist niet. Ik heb een hele brede muzieksmaak maar dan moet je heel consequent zijn en alleen goede dingen waarderen. Ook in genres waar ik eigenlijk niet zo'n fan van ben, zijn er altijd wel dingen dingen die ik wél mooi vind.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best wel een beperkte muzieksmaak.
Ok, ik zie jou namelijk meestal negatief posten over platen en maar heel zelden iets positief. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Juist niet. Ik heb een hele brede muzieksmaak maar dan moet je heel consequent zijn en alleen goede dingen waarderen. Ook in genres waar ik eigenlijk niet zo'n fan van ben, zijn er altijd wel dingen dingen die ik wél mooi vind.
De nieuwe van Racoon (waar ik dus niet bepaald een fan van ben) vind ik wel weer prachtig!
Sowieso wat is de lol dat iedereen 800 keer retweet wat een ander zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
Stelletjes falers die maar blind RT'en als er onbevestigd 'breaking'-news is.
Ja ik snap de hype ook niet, owowowowow oehoehoehoehoehhhh en om nou te zeggen dat ze echt mooi kan zingen, noh neu...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef Pino112 het volgende:
Shary An is de nieuwe Miss Montreal, maar dan voor Coen en Sander?
Ze is 11x gedraaid, 3x in de MT5 en voor de rest tijdens de C&Sshow, en afgelopen zondag in ODOC.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik snap de hype ook niet, owowowowow oehoehoehoehoehhhh en om nou te zeggen dat ze echt mooi kan zingen, noh neu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |