Denk ook dat ie te hoog wordt ingeschat, hij zit er vaak ver langsquote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Gerard, hij zit er toch wel vaak naast hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
![]()
Hij heeft het idd vaak mis en vergeet ook vaak wel weer details na een paar dagen. Ja dat krijg je als rentenierquote:Op zondag 27 maart 2011 16:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk ook dat ie te hoog wordt ingeschat, hij zit er vaak ver langs
Dan ga je er van uit dat al zijn drukjes ook als serieuze poging bedoeld zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
die zit achter de deurquote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb Laura al 3 uur ofzo niet gezien
Gelukkig maar. Saai mens.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja hij heeft Monique naar zijn geheim geleid. Maar denk niet dat de redactie van SS het gezien/gehoord heeft. Het is zondag en die zitten aan de rose in het vondelpark.quote:
Laura is haar verjaardag aan het vieren aan de binnenkant van haar oogjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja. Monique vertelde net aan Gerard het volgende:quote:
Mijn voorkeur zou zijn, Alex eruit.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Niki.P het volgende:
Wat ik denk wie op wie gaat qua nominaties:
Alex: Aafke - Sharon
Gerard: Joanne - Flip
Karim: Joanne - Flip
Maik: Sharon - Joanne
Philip: Gerard - Karim
Aafke: Laura - Alex
Joanne:Gerard - Karim
Laura: Aafke - Sharon
Mo: Sharon - Karim
Sharon: Laura - Alex
Genomineerd zouden dan zijn Karim en Joanne met 3 stemmen en Sharon met 4
Mee eens!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou zijn, Alex eruit.
Dan heeft Laura haar handjes weer vrij en kan dan het gezellig met karim hebben
Wat je ook doet met Laura er komt toch niks uit. Maar omdat ze er fuckable uitziet krijgt ze steeds veel sms stemmen. Maar ze zegt nooit wat grappigs, leuks, ze helpt niet mee met opruimen, koken of schoonmaken, ze speelt het spel niet actief. Ze DOET NIKS. DUS WEG.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Stability het volgende:
heeft laura een dagtripje lissabon gekregen van de stem ofzo?
De familie was volgens mij best positief over Alex in de briefen (al noemde haar moeder wel dat iemand anders ook gevoelens voor haar had, dat was wel echt grappig)quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Thanks..!! Sanctie voor Flip dus, nominatie pleasequote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja. Monique vertelde net aan Gerard het volgende:
Ik (monique) vroeg aan Flip of hij een relatie heeft met Olympische medaille winnares.
Nee, zei Flip toen. Denk ff na. De geheimen van Cynthia en Sofia waren in bepaalde tijdsvorm. Zo moet je het zien.
Ooo zei Monique dus het is HAD een relatie met Olympisch Goud.
Kortom: Flip heeft geheim geholpen te raden = EXIT (maar de redactie moet dit maar net gezien hebben maar die zitten lekker op terrasje nu in het zonnetje)
ik help het je hopen. Is volgens mij niet wat je familie wil. Die waren reedelijk positief aver faalex, Hoewel er wel gehint werd naar Karimquote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee want dan moeten ze dat maar net gezien hebben. Ik bedoel die mensen van SS zitten nu lekker op een terrasje ofzo aan de wijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Thanks..!! Sanctie voor Flip dus, nominatie please
Toch heb je denk ik een soort van blinde vlekquote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Wat je ook doet met Laura er komt toch niks uit. Maar omdat ze er fuckable uitziet krijgt ze steeds veel sms stemmen. Maar ze zegt nooit wat grappigs, leuks, ze helpt niet mee met opruimen, koken of schoonmaken, ze speelt het spel niet actief. Ze DOET NIKS. DUS WEG.
Hij heft zelfs geen cent meer in zijn kluis.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
dat is ook een zeldzaamheidquote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Toch heb je denk ik een soort van blinde vlek
Er zijn er genoeg die niets tot weinig uitvoeren, alleen als Laura niets doet schieten de berichten uit de grond, maar als ze wel helpt, dingen doet wordt dat niet tot weinig benoemd.
Dan benoemen we het juist wel, want het valt op. Gisteren met dansen kwamen 4 x haar voeten van de grond af bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die niets tot weinig uitvoeren, alleen als Laura niets doet schieten de berichten uit de grond, maar als ze wel helpt, dingen doet wordt dat niet tot weinig benoemd.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Sorry heur maar Laura doet echt niet veel, ja veel op bed liggen dat dan weer welquote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Gisteren was ze de laatste die ging zitten tijdens haar feestje ze was wel echt heel enthousiast!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dan benoemen we het juist wel, want het valt op. Gisteren met dansen kwamen 4 x haar voeten van de grond af bijvoorbeeld.
Hahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 17:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dan benoemen we het juist wel, want het valt op. Gisteren met dansen kwamen 4 x haar voeten van de grond af bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Soms is het maar in welk perspectief je het wil zien hahaha
Dat was volgens mij de eerste keer in uren... gebeurt ook niet vaakquote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, Laura ook weer in beeld geweest. onder de deken met haar riddertje.
maar Mo heeft dit nu net aan gerard verteld? raar.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja. Monique vertelde net aan Gerard het volgende:
Ik (monique) vroeg aan Flip of hij een relatie heeft met Olympische medaille winnares.
Nee, zei Flip toen. Denk ff na. De geheimen van Cynthia en Sofia waren in bepaalde tijdsvorm. Zo moet je het zien.
Ooo zei Monique dus het is HAD een relatie met Olympisch Goud.
Kortom: Flip heeft geheim geholpen te raden = EXIT (maar de redactie moet dit maar net gezien hebben maar die zitten lekker op terrasje nu in het zonnetje)
Yep en ze hadden het er ook over dat bij een andere SST iemand genomineerd werd voor iets soortgelijks.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef itsme het volgende:
[..]
maar Mo heeft dit nu net aan gerard verteld? raar.
Ze staat in de keuken!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar is grapje zeker dat Laura nu op bed ligt he?
Mo vertelt het iedereen die wilt luisteren volgens mij weten alleen Karm en Alex het niet (ik heb Maik er ook nog niet over gehoord maar ik neem aan dat hij het weet)quote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef itsme het volgende:
[..]
maar Mo heeft dit nu net aan gerard verteld? raar.
Nee, hoezo? Heb je geen stream nu?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik viel bijna flauw!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Laura ligt niet op bed, ze staat in de keukenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef meneertje1972 het volgende:
vrees het ergstequote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef Niki.P het volgende:
Superkokje ik weet niet of je op dit moment in de keuken wilt kijken ben bang dat er met de kip het zelfde gebeurt als met de vis...
Heeft ze haar bed versleept naar de keuken? Hilarisch!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura ligt niet op bed, ze staat in de keuken
Natuurlijk weet de redactie dit ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo vertelt het iedereen die wilt luisteren volgens mij weten alleen Karm en Alex het niet (ik heb Maik er ook nog niet over gehoord maar ik neem aan dat hij het weet)
Yep, ze is terug van haar bedtripquote:Op zondag 27 maart 2011 17:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura ligt niet op bed, ze staat in de keuken
Ik zie Monique en NSB Flip op bed liggen maar geen Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Heb je geen stream nu?
Hoe zo voor Mo ze mag Flip's geheim wel door vertellen...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Natuurlijk weet de redactie dit ook.
Waar we wachten op 2 sancties voor Flop en 1 voor Mo en 100.000 fokking sancties voor Jo.
Laura heeft vandaag veel op bed gelegen, je zoekt alleen in de verkeerde slaapkamer...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik zie Monique en NSB Flip op bed liggen maar geen Laura.
Net opgestaan, nu in de keukuuuuh.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik zie Monique en NSB Flip op bed liggen maar geen Laura.
zij mag datquote:Op zondag 27 maart 2011 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
Jo steekt Flip bijna lek met haar breinaalden
Er valt alleen weinig te slikken thuis bij je moeder Aapquote:Op zondag 27 maart 2011 17:10 schreef chufi het volgende:
Jo heeft thuis ook een troetelnaampje.... Ze gaat het niet op TV zeggen maar mompelt iets en dan begint Flip te lachen en zegt dat waren 2 woorden en klinkt zoiets als van "zaadsletje"
Monique, Flip en Joanna hebben afgesproken hoe te nomineren. Als ze hetzelfde nomineren is de kans groot dat hun wens genomineerd wordt --> Gerard/Karim eruit.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoe zo voor Mo ze mag Flip's geheim wel door vertellen...
arme kokkie!quote:
schrijf nou ff een mailtje naar de redaktie !! je hebt zelf gezien dat ze hem beantwoordenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique, Flip en Joanna hebben afgesproken hoe te nomineren. Als ze hetzelfde nomineren is de kans groot dat hun wens genomineerd wordt --> Gerard/Karim eruit.
= afspraak nominaties maken = VERBODEN
Volgens mij mogen ze best zeggen op wie ze stemmen, zolang ze maar niet zeggen als jij op die stemt stem ik op diequote:Op zondag 27 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique, Flip en Joanna hebben afgesproken hoe te nomineren. Als ze hetzelfde nomineren is de kans groot dat hun wens genomineerd wordt --> Gerard/Karim eruit.
= afspraak nominaties maken = VERBODEN
Ach joh, zo heeft hij ook nog vriendenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
maik zn beruchte badjas weer aan? dat dat ding onderhand niet vanzelf wegloopt en een bontkraagje heeft gekregen
tja zo kan je het ook bekijken hahahaha wat zal dat ding meurenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:16 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Ach joh, zo heeft hij ook nog vrienden
Ja hoe dom is dat stelletjes moet je toch juist uit elkaar halen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:15 schreef Niki.P het volgende:
Net tijdens het gesprek van Jo en Flip bleek wel dat de stelletje naar elkaar toe trekken ze hadden over de gene die niet op hun zoude waren Mo, Maik, Lau en Alex..
ik krijg visite zometeen....lekker allemaal mee eten !quote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
straks op discovery world, docu tsunami 2004
Dat is zielig, krijgen ze liefdesverdriet...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja hoe dom is dat stelletjes moet je toch juist uit elkaar halen.
Wat gaan we eten?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik krijg visite zometeen....lekker allemaal mee eten !
om ff offtopic te blijven: vers gemaakte kippensoep met heul veul kip en groenten, en stokbroodjes erbij ...ja, geen tijd om lang te koken, moest gezellige streams kijken, daarom !quote:
wordt een relatie sterk van. En met name klef en bef krijg ik genoeg van.Verder Niets ten nadele van een van de tweequote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is zielig, krijgen ze liefdesverdriet...
Maik gaat zich scheren..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef knagsje het volgende:
Gebeuren er nog spannende dingen in het slaaphuis???
oooooooo maar dat kan ook heul lekker zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Stability het volgende:
[..]
om ff offtopic te blijven: vers gemaakte kippensoep met heul veul kip en groenten, en stokbroodjes erbij ...ja, geen tijd om lang te koken, moest gezellige streams kijken, daarom !
Welke klef en bef?? (L & A of M & M)quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt een relatie sterk van. En met name klef en bef krijg ik genoeg van.Verder Niets ten nadele van een van de twee
Gerard marineert de kipquote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef knagsje het volgende:
Gebeuren er nog spannende dingen in het slaaphuis???
dasje voor meneer stem toch? het idee alleen al , hoe komt dat mens daar in godsnaam opquote:
Dan komt het uit dat hij iedereen voorliegt over z'n druk op Sharon zeker?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:14 schreef shomila het volgende:
Flip gaat niet meer drukken anders komt er ruzie zegt hij.
slijm slijm en aandacht he....quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Stability het volgende:
[..]
dasje voor meneer stem toch? het idee alleen al , hoe komt dat mens daar in godsnaam op
jij bent zeker net pas begonnen het te volgen?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef OomBrouwer het volgende:
zeg..
Vinden jullie die alex niet een enorme **.
Ik bedoel hij durft geen confrontatie aan te gaan en als die het doet gaat die zo moeilijk praten en alles verdaaien, ik bedoel ik vind het een onwijs neppe gozer, hij lult bijvoorbeeld ook achter gerards rug om, dat soort dingen. Die gozer voegt gewoon niks toe hij mag er van mij zo uit.
Of stel ik mij nu aan...
200.000.0000.000& fakking gelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef OomBrouwer het volgende:
zeg..
Ik bedoel hij durft geen confrontatie aan te gaan en als die het doet gaat die zo moeilijk praten en alles verdaaien, ik bedoel ik vind het een onwijs neppe gozer, hij lult bijvoorbeeld ook achter gerards rug om, dat soort dingen. Die gozer voegt gewoon niks toe hij mag er van mij zo uit.
Of stel ik mij nu aan...
Het zou nu nog een bikinibroek voor Sharon kunnen worden maar dan houdt het ook op.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik het toch goed.
Ik zie er toch nu toe nog geen bikini in terug.
Hij is gewoon verbaal niet zo sterk, heeft wel steeds meer humor. Voegt nog steeds meer toe dan Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef OomBrouwer het volgende:
zeg..
Of stel ik mij nu aan...
oh gezellie hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik krijg visite zometeen....lekker allemaal mee eten !
echt welquote:
volgens Jo is breien zooooooooooow 2011quote:Op zondag 27 maart 2011 17:26 schreef Injetta het volgende:
Het is daar nog saaier dan saai.
Waarom, die zondagen zooooooooo saai houden? Ze liggen en liggen maar.
Ze hebben ook geen fuck te doen en weten ook niks om zichzelf te vermaken. Een beetje breien is ook niet echt opwindend om naar te kijken.
Ik ben heel benieuwd waar ze het op gaat gooienquote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het zou nu nog een bikinibroek voor Sharon kunnen worden maar dan houdt het ook op.
in het plaatselijke bejaardenhuis wel ja....hier is het nog niet echt doorgedrongen (gelukkig )quote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef knagsje het volgende:
![]()
[..]
volgens Jo is breien zooooooooooow 2011
Wat breit ze eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef knagsje het volgende:
![]()
[..]
volgens Jo is breien zooooooooooow 2011
een dasje voor de ste hemmmmmmmmquote:
nee vanaf het begin zelfs, hoezo? wou je zeggen dat hij in het begin helemaal de bom was.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
jij bent zeker net pas begonnen het te volgen?
oh ok, nee hoor het tegendeel dus....het is gewoon een onhandige kluns ,vanaf het begin af aan, en loopt alleen maar achter laura aan te kwijlenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef OomBrouwer het volgende:
[..]
nee vanaf het begin zelfs, hoezo? wou je zeggen dat hij in het begin helemaal de bom was.
en dan hoe ze spreekt en kijkt, ook niet normaal meer........rijp voor een inrichtingquote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef Injetta het volgende:
Die Jo is zoooooooo dom.... het is echt niet te geloven hoe die redeneert en hoe ze alles interpreteert.
Alex en humorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is gewoon verbaal niet zo sterk, heeft wel steeds meer humor. Voegt nog steeds meer toe dan Laura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
ben ook maar even gaan breien, een t- shirt voor Jo....ja stuur maar op ! heeft ze ook eens een kadootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( met een boodschap )
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
ben ook maar even gaan breien, een t- shirt voor Jo....Is dat vraag teken echt nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar hoor, kijk eens een keer onbevooroordeelt naar hem. Enneh Gerard zei het ook dat hij humor heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Alex en humorAls je bedoelt extreme slechte grappen heb je gelijk
Flip, Jo, laura, alexquote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
De 4 meest saaiste mensen in het huis:
1) Alex
2) Laura
3) Maik
4) Aafke
lol, ik ben precies met het zelfde bezigquote:Op zondag 27 maart 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooie test, je hebt alle tijd, want is al tijden zelfde beeld.
[ afbeelding ]
ben ook maar even gaan breien, een t- shirt voor Jo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
goedzo, dan heeft ze er twee! voor elke liveuitzending 1quote:Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol, ik ben precies met het zelfde bezig
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
De 3 meest saaiste mensen in het huis:
1) Alex
2) Laura
3) Maik
Aafke saai?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
De 4 meest saaiste mensen in het huis:
1) Alex
2) Laura
3) Maik
4) Aafke
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.quote:
kheb er nog nooit van gehoord dat breien hip zou zijn..ja voor die huismutsen die voor de kleinkindjes druk aan het breien waren?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.
Jo slaapwandelt een beetje achter de feiten aan.
Onzin! Gebreide tankini's zijn de bomb anno 2011. Wrs te koop in haar webshop.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Copycat het volgende:
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.
Jo slaapwandelt een beetje achter de feiten aan.
Nee twee jaar terug was het echt even een hippe hype onder jonge vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:41 schreef Stability het volgende:
kheb er nog nooit van gehoord dat breien hip zou zijn..ja voor die huismutsen die voor de kleinkindjes druk aan het breien waren?
Tuurlijk mag je dat zeggen, als ik maar mag zeggen dat ik het een saaie droplul vind.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt waar hoor, kijk eens een keer onbevooroordeelt naar hem. Enneh Gerard zei het ook dat hij humor heeft![]()
Nee, echt soms wel erg moeten lachen om hem maar hier mag je dat niet zeggen blijkbaar.
dat heb ik dan niet meegekregen.....ik vind breien echt iets voor oma's , en gebreide kleren vind ik sowieso niet leuk/mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee twee jaar terug was het echt even een hippe hype onder jonge vrouwen.
Ik gok dat Joanna een twee jaar oude Cosmopolitan heeft gelezen.
Inderdaad, ben wel benieuwd of hij helemaal gaar wordt bij ons gaat zo'n ding altijd anderhalf uur in de oven...quote:
Hij is ook niet mijn favoriet hoor, maar vind hem juis verandert in zijn voordeel.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, als ik maar mag zeggen dat ik het een saaie droplul vind.
In het begin vond ik m wel oke maar dat heeft niet lang geduurd, ik erger me zwaar aan hem en zal ook zoveel mogelijk zn stream muten.
heeft geen eigen mening, wil altijd credits voor andermans leuke ideen, kan geen discussie voeren, ligt vaak op zn nest (zijn er meer natuurlijk)
\quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Niki.P het volgende:
O, Gerard gaat ze nog anderhalf uur in de pan doen...
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is ook niet mijn favoriet hoor, maar vind hem juis verandert in zijn voordeel.
Ik erger me juist weer aan Flip, die hiier ook nog wel fans heeft denk ik.
Maar die vind ik juist saaier en nietszeggender dan Alex
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef itsme het volgende:
Ik vind Alex wel symphatiek maar merk wel dat hij heel erg graag vriendjes met allemaal is. Viel me bv op tijdens dat gedoe tussen Flop en Karim pas.
Karim is ook wel zo maar die spreekt iig wel zijn ergernissen uit en daar heb ik respect voor. Alex doet dat niet. Denk dat hij best onzeker is.
Veel plezier, en tot vanavond!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
nou, mensen veel plezier verder met streamen en cossen, mn visite komt er zo aan, dus ik doe mn pc uit....tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
nou, mensen veel plezier verder met streamen en cossen, mn visite komt er zo aan, dus ik doe mn pc uit....tot vanavond
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..
Ja dat was eigelijk echt slechte timing van Alex ( typisch weer.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.
maar ik heb niet een hekel aan Alex zoals velen hier.
Het was gewoon een verwarrende dicussie waarop Jo ineens Alex begon te beschuldigen dat hij had gezegd over dat dreigen van flip keertje of 6 herhaalde ze dat. Daardoor herstelde hij de discussie en kwam voor zichzelf opquote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.
maar ik heb niet een hekel aan Alex zoals velen hier.
Dat haalde Karim erbij.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat was eigelijk echt slechte timing van Alex ( typisch weer.) want dat dreigen ging duidelijk over die keer Jo en Flip Mo aanpakten en daar werd nu weer heel sneaky overheen geluld door Jo en Flip.
Het lijkt wel alsof ze geen sancties durven te geven.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Zo, overleg over de nominaties. Sommige mensen mogen echt alles he?
Chickens zijn het.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze geen sancties durven te geven.
De stem is vrij vandaag denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Nou, vorige week hadden ze geen moeite om iemand plompverloren genomineerd te zetten. Het zal er wel aan liggen wie er iets tegen de regels doet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd denk ik dat ze "achter" bang zijn dat Joan vrijwillige exit doet ( omdat ze dat blijkbaar al meerdere keren bijna wilde ) waardoor ze gewoon macht over ze heeft en veel kan maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat deze 3 misbaksels naar de finale mogenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet te geloven dit! En Flip zegt nu ook dat Geer het geld het minste nodig heeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat je over het algemeen bang zijn dat ze weg willen als ze (te veel) sancties krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd denk ik dat ze "achter" bang zijn dat Joan vrijwillige exit doet ( omdat ze dat blijkbaar al meerdere keren bijna wilde ) waardoor ze gewoon macht over ze heeft en veel kan maken.![]()
![]()
Met een jongere knul in d'r bed heeft ze geen moeite.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef suzi1 het volgende:
braaak mo, sharon is te jong voor haar vriendenkring en gerard te oud..
Same here! Fakking kuthokje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga weer naar de keuken, ik vreet me op hier
ja en het was breed uitgemeten zei ze erbijquote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Urb het volgende:
Oh nu heeft volgens Joan het publiek Servio weggestemd omdat ie schold met het K-woord, wat doe je zelf dan muts?![]()
![]()
![]()
Dat is toch ook zo ?, maar het gaat Geer natuurlijk om de (G)eer, van mij mag ie het winnen hoor, lekker verbrassen op de zeilboot met Karimquote:Op zondag 27 maart 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven dit! En Flip zegt nu ook dat Geer het geld het minste nodig heeft.
En jij denkt dat Jo, Flip en Mo een sanctie krijgen? My ass.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:08 schreef akveor het volgende:
Uh, sancties kunnen pas achteraf gegeven worden toch?
lees dan minimaal 10 replies terugquote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, mag ik even een samenvatting van wat er gebeurd is? Heb vandaag nog niet gekeken. What happened? Why wachten op een sanctie voor Flip? What did he do?
Plaats ik het ook meteen in het streamverslagentopic
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, mag ik even een samenvatting van wat er gebeurd is? Heb vandaag nog niet gekeken. What happened? Why wachten op een sanctie voor Flip? What did he do?
+1quote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet veel gebeurd, Geer bakt een kipquote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heee, dat hoort in het uitzendingen topic!!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Het kan NOG sterker.....
Net op tv in de uitzending....
"Eindelijk een rustig moment op de dag, de avondmaaltijd..."
Gauw maar verbergen dat het een van de actiefste momenten van de dag is....
Nu weer overtredingen die ongetwijfeld niet bestraft gaan worden........
Ik wacht ook nog steeds op een sanctie voor Gerard. Hoe obvious heeft die al weken wel niet zitten hinten op zijn geheim.Opdat ze zijn geheim maar zouden raden. Hij is er afgekomen met een waarschuwinkje. Afgelopen donderdag met die diamanten en dat geld strooien ging ook te ver.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Jo, Flip en Mo een sanctie krijgen? My ass.
Nederlanders hebben nu idd naam gemaakt "Als we willen weten of het naar de kloten kan, hoeven we het alleen maar aan Nederland te verkopen. Als het programma DAT overleeft, hebben we een gegarandeerde hit."quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
Ze lezen hier al vanaf het begin mee, ze hebben zich nog nooit wat aangetrokken van wat de streamers vinden of zeggen. Ze doen dan juist het tegenovergestelde.
We kunnen dus roepen wat we willen, ze denken toch streamers zijn toch maar kut volk dat kijkt.
Ik weet wel zeker dat de makers van SecretStory zich voor de kop slaan door dit programma ooit aan een Nederlandse zender te verkopen.
Je mag het alleen niet letterlijk uitspreken. En het was al een sanctie op zich dat de stem die waarschuwing gaf vlak nadat Gerard die hints gaf, als de andere bewoners ff logisch hadden nagedacht wisten ze toen al 200 miljoen % zekur wetuh Gerard's geheim.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een sanctie voor Gerard. Hoe obvious heeft die al weken wel niet zitten hinten op zijn geheim.Opdat ze zijn geheim maar zouden raden. Hij is er afgekomen met een waarschuwinkje. Afgelopen donderdag met die diamanten en dat geld strooien ging ook te ver.
Gerard heeft een sanctie gehad, snugger...... Jojanka en Herr Flipp gaan doorlopend vrijuit....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een sanctie voor Gerard. Hoe obvious heeft die al weken wel niet zitten hinten op zijn geheim.Opdat ze zijn geheim maar zouden raden. Hij is er afgekomen met een waarschuwinkje. Afgelopen donderdag met die diamanten en dat geld strooien ging ook te ver.
Zo is het inderdaad Hummie lacht zich kapot om de streamers. Terwijl de streamers heel belangrijk zijn voor een rls.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
Ze lezen hier al vanaf het begin mee, ze hebben zich nog nooit wat aangetrokken van wat de streamers vinden of zeggen. Ze doen dan juist het tegenovergestelde.
We kunnen dus roepen wat we willen, ze denken toch streamers zijn toch maar kut volk dat kijkt.
Ik weet wel zeker dat de makers van SecretStory zich voor de kop slaan door dit programma ooit aan een Nederlandse zender te verkopen.
Die weddenschap ga ik dus NIET met je aan....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
wedden dat er geen sanctie komt voor de kindjes van god ?
Hummie is een stomme... Vul zelf maar in.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad Hummie lacht zich kapot om de streamers. Terwijl de streamers heel belangrijk zijn voor een rls.
Alex is veel te makkelijk om te lullen heeft een zeer flexibele eigen meningquote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..
Als er nou 4 puntjes hadden gestaan, had ik kudt ingevuld....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hummie is een stomme... Vul zelf maar in.
Voor het verraden van z'n geheim?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard heeft een sanctie gehad, snugger...... Jojanka en Herr Flipp gaan doorlopend vrijuit....
Die schijt geen peuken, maar volle pakjes sigaretten na Geers 78%quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
Flip lijkt erop te hinten dat Jo op Gerard moet drukken maar Jo "mag Gerard nu wel"![]()
Goh.
maar snappen jullie het nou niet. de redactie heeft alweer gestuurd en nu kloppen de nominatie afspraken van vanmiddag niet meer ...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
Flip lijkt erop te hinten dat Jo op Gerard moet drukken maar Jo "mag Gerard nu wel"![]()
Goh.
Terug van dagje werkenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Natuurlijk weet de redactie dit ook.
Waar we wachten op 2 sancties voor Flop en 1 voor Mo en 100.000 fokking sancties voor Jo.
En welke sanctie is er aan Jojanka of Herr Flipp uitgedeeld?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor het verraden van z'n geheim?![]()
Hij kon de handboeien opdracht niet meer aan. Daarom kreeg ie de sanctie dat ie genomineerd stond.
Geer heeft wel een sanctie gehad dat hij 1 keer fluisterde, hoevaak doet Jo dat wel niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor het verraden van z'n geheim?![]()
Hij kon de handboeien opdracht niet meer aan. Daarom kreeg ie de sanctie dat ie genomineerd stond.
Yep!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef suzi1 het volgende:
is karim nu de kwaaie omdat hij laatst duidelijk wilde maken dat phil mensen dreigt door te zeggen ze op de stoel te plaatsen?!
(mda flashbox dat ik dat terug heb kunnen zien)
En dan Laura als de sleeping Madonna with the big boobies?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Herr Flipp and Joanna... Moet meteen aan Allo Allo denken, daar schreeuwt Helga ook altijd zoveel.
Alex is niet te vertrouwen klets met iedereen mee. Hij vertelt bijna niks meer tegen Gerard over de geheimen. Hij past goed bij Laura is ook niet te vertrouwen. En Mo is zo labiel die mag ook weg die wil alleen nog maar iedere nacht sex. Ik hoor haar nog zeggen ik nomineer jou nooit hoor Geer. Ze is vergeten hoe Jo en Ph haar behandeld hebben een paar weken terug . En Mo is als ze gedronken heeft een hele nare vrouw ze gedraagd zich dan heel vreemd.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef marky het volgende:
[..]
Alex is veel te makkelijk om te lullen heeft een zeer flexibele eirgen mening
Of aan Ser, die zat ook regelmatig te hinten naar zijn geheim,quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Geer heeft wel een sanctie gehad dat hij 1 keer fluisterde, hoevaak doet Jo dat wel niet.
Niets natuurlijk... je kan Jo en Flip ook geen sanctie geven als je dat eerder bij Gerard ook niet deed.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En welke sanctie is er aan Jojanka of Herr Flipp uitgedeeld?
Dat hoop ik niet, maar flip en Jo zijn zo dom dat ze hun eigen dreigementen niet inzien. Mo was ook laf om zich stil te houden tijdens de discussie..quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef suzi1 het volgende:
is karim nu de kwaaie omdat hij laatst duidelijk wilde maken dat phil mensen dreigt door te zeggen ze op de stoel te plaatsen?!
(mda flashbox dat ik dat terug heb kunnen zien)
Hij zal thuis ook wel uitgekotst worden...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Niki.P het volgende:
Flip heeft volgens mij het minste heimwee van allemaal..
Ik hoor hem bijna nooit over thuis...
Terwijl Geer diegene is die haar troost en moed inspreekt als ze jankt.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Alex is niet te vertrouwen klets met iedereen mee. Hij vertelt bijna niks meer tegen Gerard over de geheimen. Hij past goed bij Laura is ook niet te vertrouwen. En Mo is zo labiel die mag ook weg die wil alleen nog maar iedere nacht sex. Ik hoor haar nog zeggen ik nomineer jou nooit hoor Geer. Ze is vergeten hoe Jo en Ph haar behandeld hebben een paar weken terug . En Mo is als ze gedronken heeft een hele nare vrouw ze gedraagd zich dan heel vreemd.
Gek hè.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij zal thuis ook wel uitgekotst worden...
Ah okay. Wat was de sanctie ook alweer?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Geer heeft wel een sanctie gehad dat hij 1 keer fluisterde, hoevaak doet Jo dat wel niet.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij zal thuis ook wel uitgekotst worden...
Ja het lijkt erop dat ze er nu op anticiperen en ze zijn ingelicht het niet zo te doen. Maar dat is raar eigenlijk horen ze een sanctie te krijgen en een goede ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar snappen jullie het nou niet. de redactie heeft alweer gestuurd en nu kloppen de nominatie afspraken van vanmiddag niet meer ...
Hij heeft geen vrienden en hij kan niet naar huis er is niemand . Ik denk dat ze op vakantie zijn. En vanmiddag zei hij dat hij zich niet verveelde dus zijn prive leven is net zo saai als daar.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Niki.P het volgende:
Hij zei laatst dat hij niet naar huis kon, heeft geen sleutel en zijn familie is op wintersport...Heel zij familie zit nu bij oh oh Tirol.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Niki.P het volgende:
Is je oogarts overleden?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets natuurlijk... je kan Jo en Flip ook geen sanctie geven als je dat eerder bij Gerard ook niet deed.
Maar sancties kunnen best nog wel komen. Sancties geef je achteraf en niet op voorhand lijkt me.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is je oogarts overleden?
Of ben je alleen maar selectief blind?
En niemand die hem nomineert. Als je met hem op de bank moet zitten dan ben je al zeker veilig en blijf je erin. Dat snappen die bewoners daar helaas niet.....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maik die terug het huis in ging was al belachelijk.
Halveren van zijn kluis.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay. Wat was de sanctie ook alweer?
Wat heeft de redactie dan gedaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar snappen jullie het nou niet. de redactie heeft alweer gestuurd en nu kloppen de nominatie afspraken van vanmiddag niet meer ...
het is al de hele dag niks heb het feestvarkentje ook nog weinig gezien.....quote:
Doe normaal joh.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is je oogarts overleden?
Of ben je alleen maar selectief blind?
Ik vind hem redelijk normaal doen, hij vraagt toch alleen maar wat.quote:
meneertje zoveel had een mail gestuurd.. hij kreeg antwoord dat ze afwisten van de nominatieafspraken. als deze uitgevoerd werden volgde er sancties... nou dat gebeurt nu das al niet meerquote:
Walgelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
meneertje zoveel had een mail gestuurd.. hij kreeg antwoord dat ze afwisten van de nominatieafspraken. als deze uitgevoerd werden volgde er sancties... nou dat gebeurt nu das al niet meer
En jij denkt dat dit de 1e keer is?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets natuurlijk... je kan Jo en Flip ook geen sanctie geven als je dat eerder bij Gerard ook niet deed.
Maar sancties kunnen best nog wel komen. Sancties geef je achteraf en niet op voorhand lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |