Laura ligt niet op bed, ze staat in de keukenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar is grapje zeker dat Laura nu op bed ligt he?
vrees het ergstequote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef Niki.P het volgende:
Superkokje ik weet niet of je op dit moment in de keuken wilt kijken ben bang dat er met de kip het zelfde gebeurt als met de vis...
Heeft ze haar bed versleept naar de keuken? Hilarisch!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura ligt niet op bed, ze staat in de keuken
Natuurlijk weet de redactie dit ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo vertelt het iedereen die wilt luisteren volgens mij weten alleen Karm en Alex het niet (ik heb Maik er ook nog niet over gehoord maar ik neem aan dat hij het weet)
Yep, ze is terug van haar bedtripquote:Op zondag 27 maart 2011 17:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura ligt niet op bed, ze staat in de keuken
Ik zie Monique en NSB Flip op bed liggen maar geen Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Heb je geen stream nu?
Hoe zo voor Mo ze mag Flip's geheim wel door vertellen...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Natuurlijk weet de redactie dit ook.
Waar we wachten op 2 sancties voor Flop en 1 voor Mo en 100.000 fokking sancties voor Jo.
Laura heeft vandaag veel op bed gelegen, je zoekt alleen in de verkeerde slaapkamer...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik zie Monique en NSB Flip op bed liggen maar geen Laura.
Net opgestaan, nu in de keukuuuuh.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik zie Monique en NSB Flip op bed liggen maar geen Laura.
zij mag datquote:Op zondag 27 maart 2011 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
Jo steekt Flip bijna lek met haar breinaalden
Er valt alleen weinig te slikken thuis bij je moeder Aapquote:Op zondag 27 maart 2011 17:10 schreef chufi het volgende:
Jo heeft thuis ook een troetelnaampje.... Ze gaat het niet op TV zeggen maar mompelt iets en dan begint Flip te lachen en zegt dat waren 2 woorden en klinkt zoiets als van "zaadsletje"
Monique, Flip en Joanna hebben afgesproken hoe te nomineren. Als ze hetzelfde nomineren is de kans groot dat hun wens genomineerd wordt --> Gerard/Karim eruit.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoe zo voor Mo ze mag Flip's geheim wel door vertellen...
arme kokkie!quote:
schrijf nou ff een mailtje naar de redaktie !! je hebt zelf gezien dat ze hem beantwoordenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique, Flip en Joanna hebben afgesproken hoe te nomineren. Als ze hetzelfde nomineren is de kans groot dat hun wens genomineerd wordt --> Gerard/Karim eruit.
= afspraak nominaties maken = VERBODEN
Volgens mij mogen ze best zeggen op wie ze stemmen, zolang ze maar niet zeggen als jij op die stemt stem ik op diequote:Op zondag 27 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique, Flip en Joanna hebben afgesproken hoe te nomineren. Als ze hetzelfde nomineren is de kans groot dat hun wens genomineerd wordt --> Gerard/Karim eruit.
= afspraak nominaties maken = VERBODEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |