Denk ook dat ie te hoog wordt ingeschat, hij zit er vaak ver langsquote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Gerard, hij zit er toch wel vaak naast hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
![]()
Hij heeft het idd vaak mis en vergeet ook vaak wel weer details na een paar dagen. Ja dat krijg je als rentenierquote:Op zondag 27 maart 2011 16:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk ook dat ie te hoog wordt ingeschat, hij zit er vaak ver langs
Dan ga je er van uit dat al zijn drukjes ook als serieuze poging bedoeld zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk ook dat ie te hoog wordt ingeschat, hij zit er vaak ver langs
die zit achter de deurquote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb Laura al 3 uur ofzo niet gezien
Gelukkig maar. Saai mens.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja hij heeft Monique naar zijn geheim geleid. Maar denk niet dat de redactie van SS het gezien/gehoord heeft. Het is zondag en die zitten aan de rose in het vondelpark.quote:
Laura is haar verjaardag aan het vieren aan de binnenkant van haar oogjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja. Monique vertelde net aan Gerard het volgende:quote:
Mijn voorkeur zou zijn, Alex eruit.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Niki.P het volgende:
Wat ik denk wie op wie gaat qua nominaties:
Alex: Aafke - Sharon
Gerard: Joanne - Flip
Karim: Joanne - Flip
Maik: Sharon - Joanne
Philip: Gerard - Karim
Aafke: Laura - Alex
Joanne:Gerard - Karim
Laura: Aafke - Sharon
Mo: Sharon - Karim
Sharon: Laura - Alex
Genomineerd zouden dan zijn Karim en Joanne met 3 stemmen en Sharon met 4
Mee eens!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou zijn, Alex eruit.
Dan heeft Laura haar handjes weer vrij en kan dan het gezellig met karim hebben
Wat je ook doet met Laura er komt toch niks uit. Maar omdat ze er fuckable uitziet krijgt ze steeds veel sms stemmen. Maar ze zegt nooit wat grappigs, leuks, ze helpt niet mee met opruimen, koken of schoonmaken, ze speelt het spel niet actief. Ze DOET NIKS. DUS WEG.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Stability het volgende:
heeft laura een dagtripje lissabon gekregen van de stem ofzo?
De familie was volgens mij best positief over Alex in de briefen (al noemde haar moeder wel dat iemand anders ook gevoelens voor haar had, dat was wel echt grappig)quote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |