Doen we dat ffquote:Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef PoezeligDing het volgende:
O IBenny, 'hele' mag wel weg in de TT
U bent een schat!quote:
Lelijk topje....quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef Stability het volgende:
heeft jo haar badjas ingeruild voor een.....ja....wat voor ding is het eigenlijk?
Heel handig met schoonmaken , bukken, je tieten gaan er echt niet uithangen...quote:
Belachelijk gewoon.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef snetje het volgende:
Jo krijgt weer een waarschuwing van de stem met : Joanne je overtreed de regels!
zelfs de mannen buiten vragen zich al af waarom ze nog niet 1 sanctie heeft gehad? Alex zegt ook al dat hij er een oorbeschadiging aan overhoudt met al die waarschuwingen voor Jo op 1 dag
tis net zoiets als die drollenvanger van aafkequote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
Kijk maar uit Jo, straks neemt er iemand een foto met zijn aaifoon. Handig shirtje om die ramen schoon te maken.![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze de kunst vanaf gekekenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
[..]
tis net zoiets als die drollenvanger van aafke
Gewoon oefenen. Ik weet wel hoe het moet, maar vind het lastig uit te leggenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
U ook thanks voor openen. Ik ben daar niet goed in
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon oefenen. Ik weet wel hoe het moet, maar vind het lastig uit te leggen
Kan iemand anders dat even doen?
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassen
Als het topic vol is op F5 drukken en dan een nieuwe openen. Nummer en TT aanpassen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Gewoon oefenen. Ik weet wel hoe het moet, maar vind het lastig uit te leggen
Kan iemand anders dat even doen?
Ach hij doet interessant dat hij het woordje Pie kent. Wat het uberhaupt betekent weet ie niet joh. Ik vind Flip maar een NSB-er, hij wil Gerard en Karim er zo snel mogelijk uit maar ga dan aub ook niet lopen vriendjes maken met ze 1 dag voor de nominaties!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassen
Beter een keer te veel dan mijn omslachtige uitlegquote:Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het topic vol is op F5 drukken en dan een nieuwe openen. Nummer en TT aanpassen.
Spuit 11.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Beter een keer te veel dan mijn omslachtige uitleg
drijven je eendjes nog nietquote:Op zondag 27 maart 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
blijft dat mens (laura ) nou de hele dag op dr luie nest hangen? mooie verjaardag. of doet ze dit om oma en de rest van het bejaardenhuis te plezieren?
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft een missie dat ze alles schoon moet maken. In ruil krijgt ze een brief van haar vriendje. Wat ze alleen nog niet weet is...
haha nee kheb de kraan net aangezet, duurt een kwartiertje ongeveerquote:
Snap het ook niet. Waarom gaan ze niks leuks doen. De bewoners kunnen toch wat leuks verzinnen? Of de redactie dan van het programma. Leuke verjaardagspelletjes spelen, karaoke, swimmig pool party....quote:Op zondag 27 maart 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
blijft dat mens (laura ) nou de hele dag op dr luie nest hangen? mooie verjaardag. of doet ze dit om oma en de rest van het bejaardenhuis te plezieren?
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog hooguit behoefte de plaat te poetsen, denk ik.
quote:
Alex vast wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Waarom gaan ze niks leuks doen. De bewoners kunnen toch wat leuks verzinnen?
Bewaren ze misschien voor de avond? Maar inderdaad, je zou er wat mee kunnen doen.quote:Of de redactie dan van het programma. Leuke verjaardagspelletjes spelen, karaoke, swimmig pool party....
Ben blij dat jij het post, ik denk er eender over.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
Ik word echt doodziek van Jo en haar gepoest. Ze ziet toch zelf ook wel dat ze constant in haar blote tieten staat? Aandachtshoer.
[ afbeelding ]
drukken is verboden he, kamer is dicht al een paar dagen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef Stability het volgende:
ja maik raadt het geheim van jo...misschien is ze wel een slaapwandelaar....drukken nu klojo !
Kromme tenen hier!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef Stability het volgende:
ja maik raadt het geheim van jo...misschien is ze wel een slaapwandelaar....drukken nu klojo !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:
alleen we hebben het de afgelopen weken niet meer gezienquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; ik heb een bijzonder geheim.![]()
Tuurlijk doos, alles is bijzonder aan ja.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef bollokus het volgende:
OMG ! gelukkig zit ie achter de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef bollokus het volgende:
Kop van een 40 jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
en toch gekeken hequote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
OMG ! gelukkig zit ie achter de spoiler
ik ben heul niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel graag alles wetenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef Ireth het volgende:
Aaf en Flip denken dat Maik de hoofbegaafde is! "Hij is heel goed bezig met het spel, hij doet net alsof ie er niet mee bezig is namelijk!"
It's so obvious.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef snetje het volgende:
ja hoor ... we krijgen weer een middagje ik geef mijn geheim gewoon ff weg ...
zolang de disco de eieren niet open gooien gebeurt er niksquote:Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef snetje het volgende:
ja hoor ... we krijgen weer een middagje ik geef mijn geheim gewoon ff weg ...
have funquote:
Heeft ze van dr moederquote:
livestream op cam 5 , voor de liefhebbersquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben heul niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel graag alles weten
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
livestream op cam 5 , voor de liefhebbers
De appel valt niet ver van de boom. Maar liegen mag, dus dat komt haar goed uit.quote:
Die heeft niet genoeg geld.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex wil ook drukken is dat ook voor slaapwandelen?
900 euro hoorde hij eerder vandaag in de Kvd W.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heeft dus zelfkennis,
Heel knap
Je durft je wel uit te laten over de bewoners, leuk!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heeft dus zelfkennis,
Heel knap
Je moet toch 2500 inzetten?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
900 euro hoorde hij eerder vandaag in de Kvd W.
Alsof ze dat zelf niet weet.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon tegen Jo; je tiet valt eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja, waarom zou ik dat niet durven dan ?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je durft je wel uit te laten over de bewoners, leuk!
Je hebt gelijk!quote:
Nu moet Laura zich nog een kut op hoge poten noemen en de feiten zijn op tafelquote:
Ja kweenie...quote:Op zondag 27 maart 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik dat niet durven dan ?
Doe maar niet, dan moet ik me ook zo gaan noemen ???quote:Op zondag 27 maart 2011 15:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Nu moet Laura zich nog een kut op hoge poten noemen en de feiten zijn op tafel
Oh, lijk je op haar? Wat sneu.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Doe maar niet, dan moet ik me ook zo gaan noemen ???
Tja, denk wel dat ik genuanceerde ben dan menigeen hierquote:Op zondag 27 maart 2011 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja kweenie...![]()
Niet verwacht, daarom vind ik het zo leuk.
Idd, zo komt die persoonlijke kluis nooit leegquote:Op zondag 27 maart 2011 15:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Aafke denkt dat er morgen maar 1 iemand mag raden. En zo elke dag 1 iemand die mag raden.
Nou dat zou belachelijk zijn. Alleen al om het feit WIE er dan mag drukken. Het hele spel is kapot, ze moeten gewoon die kamer opengooien de hele tijd en ze laten raden.
Hahahaha, valt mee hoor, ik heb er geen last van.quote:
en waarom zou je ookquote:Op zondag 27 maart 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, valt mee hoor, ik heb er geen last van.
Je ziet wel dat we familie zijn soms,
Maar lengte zit wel in de familie..daar kan ik niets aan veranderen.
slim tochquote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip liegt tegen Aafke hij zegt: ik heb gezegd dat ze de Tsunami heeft overleefd.
Maar hij had toch gezegd Katherina overleefd?
vlgs mij wel jaquote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip liegt tegen Aafke hij zegt: ik heb gezegd dat ze de Tsunami heeft overleefd.
Ach, ik bedoelde dat niet eens rot hoor. Is gewoon dat ze keilange benen heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 15:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan moet ik me ook zo gaan noemen ???
dats het spelletjequote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Familiekwaaltjequote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ach, ik bedoelde dat niet eens rot hoor. Is gewoon dat ze keilange benen heeft
Nou verjaardagsvierders lijken jullie me niet echt, sowieso levensgenieters niet. Niks doen en vooral geen energie verspillen en niks zelf opruimen of schoonmaken is het familie Laura motto.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, valt mee hoor, ik heb er geen last van.
Je ziet wel dat we familie zijn soms,
Maar lengte zit wel in de familie..daar kan ik niets aan veranderen.
Maar een familie bestaat uit 2 kanten hequote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou verjaardagsvierders lijken jullie me niet echt, sowieso levensgenieters niet. Niks doen en vooral geen energie verspillen en niks zelf opruimen of schoonmaken is het familie Laura motto.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar een familie bestaat uit 2 kanten he
Dus ik schaar mezelf niet onder deze beschrijving hahahaa
ja dat doet ze dan toch wel weer goed!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna loopt het slaap geheim weer lekker van haar af te gooien.
is ook maar een stom grapje van mij hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar een familie bestaat uit 2 kanten he
Dus ik schaar mezelf niet onder deze beschrijving hahahaa
Laura kiest ervoor om met haar hoofd op de streams te komen en dus mag ze daar op worden afgerekend, maar familie op het forum is een ander verhaal, toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou verjaardagsvierders lijken jullie me niet echt, sowieso levensgenieters niet. Niks doen en vooral geen energie verspillen en niks zelf opruimen of schoonmaken is het familie Laura motto.
Ach ik kan er om lachen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
is ook maar een stom grapje van mij hoor.
Heey, knap dat jij een mening hebt naar aanleiding van één persoon in de familie. Ben jij ook een crimineel omdat je voorouders er misschien één in hun midden hadden?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna ziet er wel lekker uit in dan groene dingen en haar haar zo en leuk opgemaakt. Iemand caps?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Hier boven staan wel wat caps onder spoiler tags..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna ziet er wel lekker uit in dan groene dingen en haar haar zo en leuk opgemaakt. Iemand caps?
watquote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft het nu over kataplexie?
Ik zie alleen ballonnen en nu een aafke die de hele dag aan het trainen is.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik dacht narcolepsie.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit doet ze idd verdomd goed!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat doet ze dan toch wel weer goed!
LOL.quote:
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.quote:
of is dat narcolepsie? nvmquote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is spontaan in slaap vallen toch ?
Heb ik last van als ik de streams bekijken hahaha
Jo heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.
Lucide dromen zou ook nog kunnen.
Dat is eng...... herken dat helaas wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.
Lucide dromen zou ook nog kunnen.
En niemand die er iets achter zoekt he, toen met Guido weken geleden ook al zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft er wel een neus voor. Als een bepaald groepje een discussie start over het slaap geheim komt ze er meteen bijstaan en de hele discussie in de war brengen.
Dat is al een tijdje geen kliek meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique speelt nu dus ook tegen haar 'dinnetje' Aafke..
Wat een backstekker!!
Ze heeft Aafke vorige week volgens mij al vervangen door Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een backstekker!!
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een backstekker!!
En zo ben je dan ineens "de zwakste schakel"quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.
ze gaat nou sherrie ook overtuigen van het slaapprobleem van aafquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !
Heb geen streams aan momenteel, red mijn laptop niet
O dus zo erg is het niet dat ik geen streams kan aanhebben hahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
waarom moeten er nu 4 streams op jo staan... dat is ook wel overdreven
Wil 1 tegelijk ook niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !
het is op dit moment zeer rustig in het huis... ga nog maar gerust door met caps verzamelenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O dus zo erg is het niet dat ik geen streams kan aanhebben hahahaha
Botox moet worden bijgewerkt hahaha.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Het lijkt wel of Joanna met de dag knapper wordt.
[ afbeelding ]
Dacht toch dat Joanna bezig was met verdeel en heers toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Het script van vandaag: Speel het spel.
Handig voor Jo, die doet dat namelijk nooit. Op niet actief spelen staat een sanctie.
Jammer dat het hokje daar nu pas achterkomt. Maar ja, kindje van God hè?
Hoezo wordt er eindelijk wat gedaan aan niet actief spelen (zoals de vrouwen die er al 7 weken zitten en maar 1 x gedrukt hebben)quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Het script van vandaag: Speel het spel.
Handig voor Jo, die doet dat namelijk nooit. Op niet actief spelen staat een sanctie.
Jammer dat het hokje daar nu pas achterkomt. Maar ja, kindje van God hè?
Hoi!! Je was gisteravond net weg toen de kaarten voor Laura binnenkwamen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !
Ben je mal! Die zit daar alleen om de Stem te pleasen. Ze woont nog net niet in de KvdW.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:06 schreef paddy het volgende:
Dacht toch dat Joanna bezig was met verdeel en heers toch?
Ja heb het meegekregen met alle cossen doorspittenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi!! Je was gisteravond net weg toen de kaarten voor Laura binnenkwamen.
Ga ik de foto nog even bekijken, op zoek naar jouquote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja heb het meegekregen met alle cossen doorspitten
Zag toen ook mezelf nog in beeld, op die foto uit de studio hahaha.
Dat was wel ff grappig
Jawel, maar dan wordt alles zo traag.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Wil 1 tegelijk ook niet?![]()
Hielp wel bij de laptop van m'n ma, soms beetje lag maar wel te volgen.
Leuk hè.. Ik hoop dat iemand er een filmpje van gemaakt heeft!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja heb het meegekregen met alle cossen doorspitten
Zag toen ook mezelf nog in beeld, op die foto uit de studio hahaha.
Dat was wel ff grappig
Hahahaha, moet je die hebben van de studio, die staat op een kaart.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ga ik de foto nog even bekijken, op zoek naar jou
Aw oke, helaas.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wordt alles zo traag.
Ik reageer dan hier op een ander en als de nieuwe cos er al is staan mijn letters er pas
Heeft niet zoveel zin aangezien Flip daar al op gegokt heeft, maarja dat weet Gerard natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
zou gerard nu echt denken dat het katrina is of probeert hij flip op dat spoor vast te zetten?
Het maakt haar wat jonger vind ikquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest in het begin best wel wennen aan die pony bij Jo, maar eigenlijk staat het haar superleuk!![]()
[ afbeelding ]
Flip wil laten lijken dat hij al op "Tsunami" heeft gedrukt en het nu op Katrina wil proberen. Terwijl het andersom is. Hij wil niet dat iemand anders met Tsunami aan de haal gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
zou gerard nu echt denken dat het katrina is of probeert hij flip op dat spoor vast te zetten?
Flip liegt tegen iedereen dat hij op Tsunami heeft gedrukt terwijl het Kartherina is. Zodat niemand op Tsunami gaat drukken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
Daar zit ik ook aan te twijffelen..Flip zit wel te liegen dat hij op tsunamie heeft gedruktquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
Ow, daar zeg je zoiets. Hij wil ook dat Karim haar geheim gaat raden. Hij gunde het hem.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
ja dat weet ik, maar ik vraag me af of gerard dat gelooft of dat hij wel denkt dat ze de tsunami overleefd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Flip wil laten lijken dat hij al op "Tsunami" heeft gedrukt en het nu op Katrina wil proberen. Terwijl het andersom is. Hij wil niet dat iemand anders met Tsunami aan de haal gaat.
Oef doe eens gauw een badjas aanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
im bek in tha house ! was ff lekker dat badje![]()
niks gebeurt ondertussen neem ik aan?
Bekstek in tha house !quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
oops sorry .....alexxxxxxxxxxxxxxxxxx waar is die gele badjas?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oef doe eens gauw een badjas aan
Niet veelquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
Nee tuurlijk is er niks gebeurt...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
hihi. Welke badgeur had je erin gegooit?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef Stability het volgende:
[..]
oops sorry .....alexxxxxxxxxxxxxxxxxx waar is die gele badjas?
Welk spel gaan ze dan spelen, dan is er geen spel meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Iedereen wil plotseling dat zijn/haar geheim geraden wordt. Dan pas kan het spel gespeeld worden.
Ammehoela.
riool lucht ....heel speciaalquote:Op zondag 27 maart 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hihi. Welke badgeur had je erin gegooit?
jaja, je wilt het gewoon zo graag dat je spoken ziet Meneertje!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef meneertje1972 het volgende:
kamer van de waarheid en rode knop kwamen even in beeld net.
Geen idee, het hokje is de weg kwijt maar dat was het al. Amateurs.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef shomila het volgende:
Welk spel gaan ze dan spelen, dan is er geen spel meer.
Misschien wereldrecord bedhangen.
top ... van de meest irritante geluiden on stream:quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef Ireth het volgende:
Kan nou niemand Jo vertellen dat dat geslof vreselijk irritant is als je naar de straeams zit te luisteren?
Laura heeft al hints gegeven volgens mij, maar te subtiel. Dat snapt madam niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef Ireth het volgende:
Kan nou niemand Jo vertellen dat dat geslof vreselijk irritant is als je naar de streams zit te luisteren?
5 de stem van Joquote:Op zondag 27 maart 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
top ... van de meest irritante geluiden on stream:
1 sloffen op slippers
2 fluiten
3 gitaartje spelen
4 smakken
5 aanvullen plz
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
1 sloffen op slippers
2 fluiten
3 gitaartje spelen
4 smakken
5 aanvullen plz
6 Alex
Precies. het kind is zo slim.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.
5 Joanna die ongegeneerd reclame maakt voor hun kleding en tieten winkelsquote:Op zondag 27 maart 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
1 sloffen op slippers
2 fluiten
3 gitaartje spelen
4 smakken
5 aanvullen plz
Mag die niet op 1!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Urb het volgende:
[..]
5 Joanna die ongegeneerd reclame maakt voor hun kleding en tieten winkels
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Ireth het volgende:
Sharon weet nu dat Flip de boel bij elkaar liegt...
Sharon even vertellen aan Aafke.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Ireth het volgende:
yesquote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Ireth het volgende:
En Gerard nu ookquote:Op zondag 27 maart 2011 16:19 schreef Ireth het volgende:
Meningen verschillen. Dat tokkelen op dat stuk jammerhout vind ik het allerergst!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
1 sloffen op slippers
2 fluiten
3 gitaartje spelen
4 smakken
5 aanvullen plz
ik had ook niet echt op volgorde gedaan...ik noemde zo ff wat opquote:Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Dat tokkelen op dat stuk jammerhout vind ik het allerergst!
En Aafke confronteerde Flop er nog mee volgens mij in de uitzending. Dat hij iets anders had gezegd. Goed zo Sharon.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
6. de rollende 'Rrr' van Sharon
7. het schrapen met mes en vork om het laatste van je bord af te krijgen
8. het geluid van de dichtvallende deur van de kamer van de waarheid die altijd dicht is.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoop dat er iemand anders is die Filip voor is met het drukken op de tsunami
Ja ik ook,quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
gaat niet gebeuren want hadden ze allang kunnen doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
vraagje is het formaat van de caps zo beter? en is ie bij jullie ook niet uitgerekt?
Bij mij is hij prima zoquote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
vraagje is het formaat van de caps zo beter? en is ie bij jullie ook niet uitgerekt?
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Precies, we zitten gewoon naar een toneelstuk te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef itsme het volgende:
gaat niet gebeuren want hadden ze allang kunnen doen.Mag niet. Flop moet het raden van de redactie.
quote:
quote:
mooiquote:
Ja het valt mij ook allemaal erg tegen, had meer ervan verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, we zitten gewoon naar een toneelstuk te kijken.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook allemaal erg tegen, had meer ervan verwacht.
En het is dat Laura er nog inzit, anders was ik niet zo end gekomen met volgen
Achja, ze kan tenminste fluisteren, als Aaf het doet horen ze het 20 meter verder zelfs nog.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Flow3r het volgende:
Mo moet toch ook weten dat haar stem door merg en been gaat?
Ze kan wel gewoon gedempt praten als het haar zo uitkomt
nou moet je wel, en wij kunnen niet meer terugquote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Bij mij help FOK! erg met het blijven volgen...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nog even en ze zit naakt.quote:
Zeker de leukste bij de dames.quote:
dat dus! vind hoor ook goed!quote:
Net tijdens een gesprek met Jo en Alex zei hij misschien is je geheim wel dat je slaapwandeld.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik: Joanna jij zat midden in de nacht te brabbelen en te praten.
MAIK je zit warm....
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij help FOK! erg met het blijven volgen...
Laura is trouwens echt al lang niet meer in beeld geweest...
Mínstens!quote:
Het moet daar wel verrekte warm zijn.quote:
Ja maar ze pakt 2 toiletrollen en zegt WOOW wat gaaf dit en de aandacht is weer weg...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net tijdens een gesprek met Jo en Alex zei hij misschien is je geheim wel dat je slaapwandeld.
Als fok er niet had geweest had ik al niet meer gekeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij help FOK! erg met het blijven volgen...
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:
en dan nu een makkelijke missie erin waar Gerard 2500 mee kan verdienenquote:
Zijn beide leuke spelersquote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en ze zit naakt.
Geer en Sharon zijn top samen.
Iedereen weet het nu volgens mij: Mo, Jo,Sharon, Laura en Aaf heb ik het allemaal horen zeggen zoizo en Geer weet het dus nu ookquote:
Alex weet van niks hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Iedereen weet het nu volgens mij: Mo, Jo,Sharon, Laura en Aaf heb ik het allemaal horen zeggen zoizo en Geer weet het dus nu ook
dat word weer een mailtje naar de redaktie?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique zegt dus nu dat Flip haar heeft geholpen met het geheim.
Monique zei: Flip je hebt een relatie met Olympisch Goud.
toen zei Flip:
Nee, warm denk na in verleden tijd.
Dat mag toch niet redactie? Flip eruit?
Ze zei er nog bij weet niet of dat wel mag, wat Flip zei dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
toen zei Flip:
Hij zij dat ze moesten denken aan het geheim van Cynthia en Sofia (allebei ook verleden tijd) en toen Mo toen zij in het verleden knikte hij! Ik vind dat hij genomineerd moet worden als straf...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
toen zei Flip:
Dat zei ik al eerder.quote:
In Alex's zijn bed gok ik, ze is al vrij lang niet in beeld geweest en in die tijd is de mannen slaapkamer ook niet in beeld geweest..quote:
Helemaal eens. En ik vind het belachelijk dat we naar een spel zitten te kijken maar dat het spel niet gespeeld kan worden omdat de kamer nu al 5 dagen dicht is. HEEEE we gaan voetballen maar je mag niet scoren.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:38 schreef dasaliz het volgende:
Dan blijkt eigenlijk maar weer hoe onorigineel de redactie is geweest zelfs bij de selectie van de kandidaten. Veel geheimen worden geraden omdat die in andere shows ook aan bod zijn geweest:
- het koppel
- de miljonair
- alex van adel (volgens mij, weet ik niet meer zeker)
en nu ook het geheim van Flip, een relatie met een "beroemde" sporter...
Lijkt wel of de mensen bij het geheim zijn gezocht in plaats van dat er gekeken is naar de geheimen van de mensen zelf....
Nieuw Mailtje!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
toen zei Flip:
Hadden Mo en Lau (en later Alex) het gisteren ook overquote:Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef Stability het volgende:
sharon: misschien heeft aafke wel een piercing shop
Je zou zeggen dat ze toch zelf ook zitten te kijken? Ben toch bang van niet, ja een paar Portugeze cameramannen maar die verstaan het niet. Kortom ze komen er nooit achter. Daarnaast nemen ze het niet zo nauw met de regels. Behalve toen Gerard zijn handboeien los maakte. Toen nominatie omdat ze weten dat er veel gesmst gaat worden op Gerard. Maar heeft Joanna nog nooit een sactie gehad? Ze fluistert continue, heeft nominatie afspraken gemaakt en speelt niet actief (in 7 weken maar 1 x gedrukt).quote:
Ik weet het niet met Gerard, hij zit er toch wel vaak naast hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef beequeen het volgende:
Geer probeert het nog interessant te maken. Laat maar zitten Geer, we trappen er niet meer in.
Ja. Hij doet het meest z'n best van allemaal maar hij raadt nooit iets goed hij zit er altijd naast. Jammergenoeg....quote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Gerard, hij zit er toch wel vaak naast hoor.
Gerard mag datquote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hierin heb je wel gelijk...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze toch zelf ook zitten te kijken? Ben toch bang van niet, ja een paar Portugeze cameramannen maar die verstaan het niet. Kortom ze komen er nooit achter. Daarnaast nemen ze het niet zo nauw met de regels. Behalve toen Gerard zijn handboeien los maakte. Toen nominatie omdat ze weten dat er veel gesmst gaat worden op Gerard. Maar heeft Joanna nog nooit een sactie gehad? Ze fluistert continue, heeft nominatie afspraken gemaakt en speelt niet actief (in 7 weken maar 1 x gedrukt).
Dat weet ik, dat is zijn tactiek. Hij heeft tips gehad van Syl en Eer, tv maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:43 schreef mangalie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Wie?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Vultarian het volgende:
dan geef je hem een ijsje als je het huis uit bent
zei gerard tegen mo, ze vind het niet goed voelen om op maik te drukken en zijn kluis af te pakkenquote:
Dan mag hij wel 2 keer genomineerd worden ook voor de nominatie afspraak.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon vertelt dat in de Franse secret story iemand zijn geheim een beetje vertelde aan iemand en die werd als sanctie genomineerd. Moet FLIP nu niet genomineerd worden omdat hij Monique heeft verteld/gewezen op verleden tijds kwestie (niet heb relatie maar had relatie met olympisch goud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |