quote:Op zondag 27 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben heul niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel graag alles weten
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
livestream op cam 5 , voor de liefhebbers
De appel valt niet ver van de boom. Maar liegen mag, dus dat komt haar goed uit.quote:
Die heeft niet genoeg geld.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex wil ook drukken is dat ook voor slaapwandelen?
900 euro hoorde hij eerder vandaag in de Kvd W.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heeft dus zelfkennis,
Heel knap
Je durft je wel uit te laten over de bewoners, leuk!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heeft dus zelfkennis,
Heel knap
Je moet toch 2500 inzetten?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
900 euro hoorde hij eerder vandaag in de Kvd W.
Alsof ze dat zelf niet weet.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon tegen Jo; je tiet valt eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja, waarom zou ik dat niet durven dan ?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je durft je wel uit te laten over de bewoners, leuk!
Je hebt gelijk!quote:
Nu moet Laura zich nog een kut op hoge poten noemen en de feiten zijn op tafelquote:
Ja kweenie...quote:Op zondag 27 maart 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik dat niet durven dan ?
Doe maar niet, dan moet ik me ook zo gaan noemen ???quote:Op zondag 27 maart 2011 15:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Nu moet Laura zich nog een kut op hoge poten noemen en de feiten zijn op tafel
Oh, lijk je op haar? Wat sneu.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Doe maar niet, dan moet ik me ook zo gaan noemen ???
Tja, denk wel dat ik genuanceerde ben dan menigeen hierquote:Op zondag 27 maart 2011 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja kweenie...![]()
Niet verwacht, daarom vind ik het zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |