Doen we dat ffquote:Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef PoezeligDing het volgende:
O IBenny, 'hele' mag wel weg in de TT
U bent een schat!quote:
Lelijk topje....quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef Stability het volgende:
heeft jo haar badjas ingeruild voor een.....ja....wat voor ding is het eigenlijk?
Heel handig met schoonmaken , bukken, je tieten gaan er echt niet uithangen...quote:
Belachelijk gewoon.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef snetje het volgende:
Jo krijgt weer een waarschuwing van de stem met : Joanne je overtreed de regels!
zelfs de mannen buiten vragen zich al af waarom ze nog niet 1 sanctie heeft gehad? Alex zegt ook al dat hij er een oorbeschadiging aan overhoudt met al die waarschuwingen voor Jo op 1 dag
tis net zoiets als die drollenvanger van aafkequote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
Kijk maar uit Jo, straks neemt er iemand een foto met zijn aaifoon. Handig shirtje om die ramen schoon te maken.![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze de kunst vanaf gekekenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
[..]
tis net zoiets als die drollenvanger van aafke
Gewoon oefenen. Ik weet wel hoe het moet, maar vind het lastig uit te leggenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
U ook thanks voor openen. Ik ben daar niet goed in
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon oefenen. Ik weet wel hoe het moet, maar vind het lastig uit te leggen
Kan iemand anders dat even doen?
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassen
Als het topic vol is op F5 drukken en dan een nieuwe openen. Nummer en TT aanpassen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Gewoon oefenen. Ik weet wel hoe het moet, maar vind het lastig uit te leggen
Kan iemand anders dat even doen?
Ach hij doet interessant dat hij het woordje Pie kent. Wat het uberhaupt betekent weet ie niet joh. Ik vind Flip maar een NSB-er, hij wil Gerard en Karim er zo snel mogelijk uit maar ga dan aub ook niet lopen vriendjes maken met ze 1 dag voor de nominaties!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
F5en en op nieuw deel openen drukken nummer en titel aanpassen
Beter een keer te veel dan mijn omslachtige uitlegquote:Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het topic vol is op F5 drukken en dan een nieuwe openen. Nummer en TT aanpassen.
Spuit 11.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Beter een keer te veel dan mijn omslachtige uitleg
drijven je eendjes nog nietquote:Op zondag 27 maart 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
blijft dat mens (laura ) nou de hele dag op dr luie nest hangen? mooie verjaardag. of doet ze dit om oma en de rest van het bejaardenhuis te plezieren?
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft een missie dat ze alles schoon moet maken. In ruil krijgt ze een brief van haar vriendje. Wat ze alleen nog niet weet is...
haha nee kheb de kraan net aangezet, duurt een kwartiertje ongeveerquote:
Snap het ook niet. Waarom gaan ze niks leuks doen. De bewoners kunnen toch wat leuks verzinnen? Of de redactie dan van het programma. Leuke verjaardagspelletjes spelen, karaoke, swimmig pool party....quote:Op zondag 27 maart 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
blijft dat mens (laura ) nou de hele dag op dr luie nest hangen? mooie verjaardag. of doet ze dit om oma en de rest van het bejaardenhuis te plezieren?
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog hooguit behoefte de plaat te poetsen, denk ik.
quote:
Alex vast wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Waarom gaan ze niks leuks doen. De bewoners kunnen toch wat leuks verzinnen?
Bewaren ze misschien voor de avond? Maar inderdaad, je zou er wat mee kunnen doen.quote:Of de redactie dan van het programma. Leuke verjaardagspelletjes spelen, karaoke, swimmig pool party....
Ben blij dat jij het post, ik denk er eender over.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
Ik word echt doodziek van Jo en haar gepoest. Ze ziet toch zelf ook wel dat ze constant in haar blote tieten staat? Aandachtshoer.
[ afbeelding ]
drukken is verboden he, kamer is dicht al een paar dagen.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef Stability het volgende:
ja maik raadt het geheim van jo...misschien is ze wel een slaapwandelaar....drukken nu klojo !
Kromme tenen hier!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:33 schreef Stability het volgende:
ja maik raadt het geheim van jo...misschien is ze wel een slaapwandelaar....drukken nu klojo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |