Mínstens!quote:
Het moet daar wel verrekte warm zijn.quote:
Ja maar ze pakt 2 toiletrollen en zegt WOOW wat gaaf dit en de aandacht is weer weg...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net tijdens een gesprek met Jo en Alex zei hij misschien is je geheim wel dat je slaapwandeld.
Als fok er niet had geweest had ik al niet meer gekeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij help FOK! erg met het blijven volgen...
Laura is trouwens echt al lang niet meer in beeld geweest...
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura is trouwens echt al lang niet meer in beeld geweest...
quote:
en dan nu een makkelijke missie erin waar Gerard 2500 mee kan verdienenquote:
Zijn beide leuke spelersquote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en ze zit naakt.
Geer en Sharon zijn top samen.
Iedereen weet het nu volgens mij: Mo, Jo,Sharon, Laura en Aaf heb ik het allemaal horen zeggen zoizo en Geer weet het dus nu ookquote:
Alex weet van niks hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Iedereen weet het nu volgens mij: Mo, Jo,Sharon, Laura en Aaf heb ik het allemaal horen zeggen zoizo en Geer weet het dus nu ook
dat word weer een mailtje naar de redaktie?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique zegt dus nu dat Flip haar heeft geholpen met het geheim.
Monique zei: Flip je hebt een relatie met Olympisch Goud.
toen zei Flip:
Nee, warm denk na in verleden tijd.
Dat mag toch niet redactie? Flip eruit?
Ze zei er nog bij weet niet of dat wel mag, wat Flip zei dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
toen zei Flip:
Hij zij dat ze moesten denken aan het geheim van Cynthia en Sofia (allebei ook verleden tijd) en toen Mo toen zij in het verleden knikte hij! Ik vind dat hij genomineerd moet worden als straf...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
toen zei Flip:
Dat zei ik al eerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |