Idd, zo komt die persoonlijke kluis nooit leegquote:Op zondag 27 maart 2011 15:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Aafke denkt dat er morgen maar 1 iemand mag raden. En zo elke dag 1 iemand die mag raden.
Nou dat zou belachelijk zijn. Alleen al om het feit WIE er dan mag drukken. Het hele spel is kapot, ze moeten gewoon die kamer opengooien de hele tijd en ze laten raden.
Hahahaha, valt mee hoor, ik heb er geen last van.quote:
en waarom zou je ookquote:Op zondag 27 maart 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, valt mee hoor, ik heb er geen last van.
Je ziet wel dat we familie zijn soms,
Maar lengte zit wel in de familie..daar kan ik niets aan veranderen.
slim tochquote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip liegt tegen Aafke hij zegt: ik heb gezegd dat ze de Tsunami heeft overleefd.
Maar hij had toch gezegd Katherina overleefd?
vlgs mij wel jaquote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip liegt tegen Aafke hij zegt: ik heb gezegd dat ze de Tsunami heeft overleefd.
Ach, ik bedoelde dat niet eens rot hoor. Is gewoon dat ze keilange benen heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 15:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan moet ik me ook zo gaan noemen ???
dats het spelletjequote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Familiekwaaltjequote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ach, ik bedoelde dat niet eens rot hoor. Is gewoon dat ze keilange benen heeft
Nou verjaardagsvierders lijken jullie me niet echt, sowieso levensgenieters niet. Niks doen en vooral geen energie verspillen en niks zelf opruimen of schoonmaken is het familie Laura motto.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, valt mee hoor, ik heb er geen last van.
Je ziet wel dat we familie zijn soms,
Maar lengte zit wel in de familie..daar kan ik niets aan veranderen.
Maar een familie bestaat uit 2 kanten hequote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou verjaardagsvierders lijken jullie me niet echt, sowieso levensgenieters niet. Niks doen en vooral geen energie verspillen en niks zelf opruimen of schoonmaken is het familie Laura motto.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar een familie bestaat uit 2 kanten he
Dus ik schaar mezelf niet onder deze beschrijving hahahaa
ja dat doet ze dan toch wel weer goed!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna loopt het slaap geheim weer lekker van haar af te gooien.
is ook maar een stom grapje van mij hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar een familie bestaat uit 2 kanten he
Dus ik schaar mezelf niet onder deze beschrijving hahahaa
Laura kiest ervoor om met haar hoofd op de streams te komen en dus mag ze daar op worden afgerekend, maar familie op het forum is een ander verhaal, toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou verjaardagsvierders lijken jullie me niet echt, sowieso levensgenieters niet. Niks doen en vooral geen energie verspillen en niks zelf opruimen of schoonmaken is het familie Laura motto.
Ach ik kan er om lachen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
is ook maar een stom grapje van mij hoor.
Heey, knap dat jij een mening hebt naar aanleiding van één persoon in de familie. Ben jij ook een crimineel omdat je voorouders er misschien één in hun midden hadden?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna ziet er wel lekker uit in dan groene dingen en haar haar zo en leuk opgemaakt. Iemand caps?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Hier boven staan wel wat caps onder spoiler tags..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna ziet er wel lekker uit in dan groene dingen en haar haar zo en leuk opgemaakt. Iemand caps?
watquote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft het nu over kataplexie?
Ik zie alleen ballonnen en nu een aafke die de hele dag aan het trainen is.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik dacht narcolepsie.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit doet ze idd verdomd goed!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat doet ze dan toch wel weer goed!
LOL.quote:
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.quote:
of is dat narcolepsie? nvmquote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is spontaan in slaap vallen toch ?
Heb ik last van als ik de streams bekijken hahaha
Jo heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.
Lucide dromen zou ook nog kunnen.
Dat is eng...... herken dat helaas wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.
Lucide dromen zou ook nog kunnen.
En niemand die er iets achter zoekt he, toen met Guido weken geleden ook al zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft er wel een neus voor. Als een bepaald groepje een discussie start over het slaap geheim komt ze er meteen bijstaan en de hele discussie in de war brengen.
Dat is al een tijdje geen kliek meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique speelt nu dus ook tegen haar 'dinnetje' Aafke..
Wat een backstekker!!
Ze heeft Aafke vorige week volgens mij al vervangen door Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een backstekker!!
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een backstekker!!
En zo ben je dan ineens "de zwakste schakel"quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |