watquote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft het nu over kataplexie?
Ik zie alleen ballonnen en nu een aafke die de hele dag aan het trainen is.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik dacht narcolepsie.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit doet ze idd verdomd goed!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat doet ze dan toch wel weer goed!
LOL.quote:
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.quote:
of is dat narcolepsie? nvmquote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is spontaan in slaap vallen toch ?
Heb ik last van als ik de streams bekijken hahaha
Jo heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.
Lucide dromen zou ook nog kunnen.
Dat is eng...... herken dat helaas wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met narcolepsie val je in slaap, bij kataplexie word je wakker en kun je je niet bewegen en vaak lig je dan in een nachtmerrie, maar ben je ook wakker.
Lucide dromen zou ook nog kunnen.
En niemand die er iets achter zoekt he, toen met Guido weken geleden ook al zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft er wel een neus voor. Als een bepaald groepje een discussie start over het slaap geheim komt ze er meteen bijstaan en de hele discussie in de war brengen.
Dat is al een tijdje geen kliek meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique speelt nu dus ook tegen haar 'dinnetje' Aafke..
Wat een backstekker!!
Ze heeft Aafke vorige week volgens mij al vervangen door Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een backstekker!!
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een backstekker!!
En zo ben je dan ineens "de zwakste schakel"quote:Op zondag 27 maart 2011 16:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Mo kiest liever voor Jo en Flip die haar dreigen met nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |