quote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
vraagje is het formaat van de caps zo beter? en is ie bij jullie ook niet uitgerekt?
Bij mij is hij prima zoquote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
vraagje is het formaat van de caps zo beter? en is ie bij jullie ook niet uitgerekt?
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Precies, we zitten gewoon naar een toneelstuk te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef itsme het volgende:
gaat niet gebeuren want hadden ze allang kunnen doen.Mag niet. Flop moet het raden van de redactie.
quote:
quote:
mooiquote:
Ja het valt mij ook allemaal erg tegen, had meer ervan verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, we zitten gewoon naar een toneelstuk te kijken.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook allemaal erg tegen, had meer ervan verwacht.
En het is dat Laura er nog inzit, anders was ik niet zo end gekomen met volgen
Achja, ze kan tenminste fluisteren, als Aaf het doet horen ze het 20 meter verder zelfs nog.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Flow3r het volgende:
Mo moet toch ook weten dat haar stem door merg en been gaat?
Ze kan wel gewoon gedempt praten als het haar zo uitkomt
nou moet je wel, en wij kunnen niet meer terugquote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Bij mij help FOK! erg met het blijven volgen...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nog even en ze zit naakt.quote:
Zeker de leukste bij de dames.quote:
dat dus! vind hoor ook goed!quote:
Net tijdens een gesprek met Jo en Alex zei hij misschien is je geheim wel dat je slaapwandeld.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik: Joanna jij zat midden in de nacht te brabbelen en te praten.
MAIK je zit warm....
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij help FOK! erg met het blijven volgen...
Laura is trouwens echt al lang niet meer in beeld geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |