ze gaat nou sherrie ook overtuigen van het slaapprobleem van aafquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !
Heb geen streams aan momenteel, red mijn laptop niet
O dus zo erg is het niet dat ik geen streams kan aanhebben hahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
waarom moeten er nu 4 streams op jo staan... dat is ook wel overdreven
Wil 1 tegelijk ook niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !
het is op dit moment zeer rustig in het huis... ga nog maar gerust door met caps verzamelenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O dus zo erg is het niet dat ik geen streams kan aanhebben hahahaha
Botox moet worden bijgewerkt hahaha.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Het lijkt wel of Joanna met de dag knapper wordt.
[ afbeelding ]
Dacht toch dat Joanna bezig was met verdeel en heers toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Het script van vandaag: Speel het spel.
Handig voor Jo, die doet dat namelijk nooit. Op niet actief spelen staat een sanctie.
Jammer dat het hokje daar nu pas achterkomt. Maar ja, kindje van God hè?
Hoezo wordt er eindelijk wat gedaan aan niet actief spelen (zoals de vrouwen die er al 7 weken zitten en maar 1 x gedrukt hebben)quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Het script van vandaag: Speel het spel.
Handig voor Jo, die doet dat namelijk nooit. Op niet actief spelen staat een sanctie.
Jammer dat het hokje daar nu pas achterkomt. Maar ja, kindje van God hè?
Hoi!! Je was gisteravond net weg toen de kaarten voor Laura binnenkwamen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !
Ben je mal! Die zit daar alleen om de Stem te pleasen. Ze woont nog net niet in de KvdW.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:06 schreef paddy het volgende:
Dacht toch dat Joanna bezig was met verdeel en heers toch?
Ja heb het meegekregen met alle cossen doorspittenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi!! Je was gisteravond net weg toen de kaarten voor Laura binnenkwamen.
Ga ik de foto nog even bekijken, op zoek naar jouquote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja heb het meegekregen met alle cossen doorspitten
Zag toen ook mezelf nog in beeld, op die foto uit de studio hahaha.
Dat was wel ff grappig
Jawel, maar dan wordt alles zo traag.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Wil 1 tegelijk ook niet?![]()
Hielp wel bij de laptop van m'n ma, soms beetje lag maar wel te volgen.
Leuk hè.. Ik hoop dat iemand er een filmpje van gemaakt heeft!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja heb het meegekregen met alle cossen doorspitten
Zag toen ook mezelf nog in beeld, op die foto uit de studio hahaha.
Dat was wel ff grappig
Hahahaha, moet je die hebben van de studio, die staat op een kaart.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ga ik de foto nog even bekijken, op zoek naar jou
Aw oke, helaas.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wordt alles zo traag.
Ik reageer dan hier op een ander en als de nieuwe cos er al is staan mijn letters er pas
Heeft niet zoveel zin aangezien Flip daar al op gegokt heeft, maarja dat weet Gerard natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
zou gerard nu echt denken dat het katrina is of probeert hij flip op dat spoor vast te zetten?
Het maakt haar wat jonger vind ikquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest in het begin best wel wennen aan die pony bij Jo, maar eigenlijk staat het haar superleuk!![]()
[ afbeelding ]
Flip wil laten lijken dat hij al op "Tsunami" heeft gedrukt en het nu op Katrina wil proberen. Terwijl het andersom is. Hij wil niet dat iemand anders met Tsunami aan de haal gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
zou gerard nu echt denken dat het katrina is of probeert hij flip op dat spoor vast te zetten?
Flip liegt tegen iedereen dat hij op Tsunami heeft gedrukt terwijl het Kartherina is. Zodat niemand op Tsunami gaat drukken.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
Daar zit ik ook aan te twijffelen..Flip zit wel te liegen dat hij op tsunamie heeft gedruktquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
Ow, daar zeg je zoiets. Hij wil ook dat Karim haar geheim gaat raden. Hij gunde het hem.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
ja dat weet ik, maar ik vraag me af of gerard dat gelooft of dat hij wel denkt dat ze de tsunami overleefd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Flip wil laten lijken dat hij al op "Tsunami" heeft gedrukt en het nu op Katrina wil proberen. Terwijl het andersom is. Hij wil niet dat iemand anders met Tsunami aan de haal gaat.
Oef doe eens gauw een badjas aanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
im bek in tha house ! was ff lekker dat badje![]()
niks gebeurt ondertussen neem ik aan?
Bekstek in tha house !quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
oops sorry .....alexxxxxxxxxxxxxxxxxx waar is die gele badjas?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oef doe eens gauw een badjas aan
Niet veelquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
Nee tuurlijk is er niks gebeurt...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stability het volgende:
hihi. Welke badgeur had je erin gegooit?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef Stability het volgende:
[..]
oops sorry .....alexxxxxxxxxxxxxxxxxx waar is die gele badjas?
Welk spel gaan ze dan spelen, dan is er geen spel meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Iedereen wil plotseling dat zijn/haar geheim geraden wordt. Dan pas kan het spel gespeeld worden.
Ammehoela.
riool lucht ....heel speciaalquote:Op zondag 27 maart 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hihi. Welke badgeur had je erin gegooit?
jaja, je wilt het gewoon zo graag dat je spoken ziet Meneertje!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef meneertje1972 het volgende:
kamer van de waarheid en rode knop kwamen even in beeld net.
Geen idee, het hokje is de weg kwijt maar dat was het al. Amateurs.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef shomila het volgende:
Welk spel gaan ze dan spelen, dan is er geen spel meer.
Misschien wereldrecord bedhangen.
top ... van de meest irritante geluiden on stream:quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef Ireth het volgende:
Kan nou niemand Jo vertellen dat dat geslof vreselijk irritant is als je naar de straeams zit te luisteren?
Laura heeft al hints gegeven volgens mij, maar te subtiel. Dat snapt madam niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef Ireth het volgende:
Kan nou niemand Jo vertellen dat dat geslof vreselijk irritant is als je naar de streams zit te luisteren?
5 de stem van Joquote:Op zondag 27 maart 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
top ... van de meest irritante geluiden on stream:
1 sloffen op slippers
2 fluiten
3 gitaartje spelen
4 smakken
5 aanvullen plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |