Dan komt het uit dat hij iedereen voorliegt over z'n druk op Sharon zeker?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:14 schreef shomila het volgende:
Flip gaat niet meer drukken anders komt er ruzie zegt hij.
slijm slijm en aandacht he....quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Stability het volgende:
[..]
dasje voor meneer stem toch? het idee alleen al , hoe komt dat mens daar in godsnaam op
jij bent zeker net pas begonnen het te volgen?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef OomBrouwer het volgende:
zeg..
Vinden jullie die alex niet een enorme **.
Ik bedoel hij durft geen confrontatie aan te gaan en als die het doet gaat die zo moeilijk praten en alles verdaaien, ik bedoel ik vind het een onwijs neppe gozer, hij lult bijvoorbeeld ook achter gerards rug om, dat soort dingen. Die gozer voegt gewoon niks toe hij mag er van mij zo uit.
Of stel ik mij nu aan...
200.000.0000.000& fakking gelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef OomBrouwer het volgende:
zeg..
Ik bedoel hij durft geen confrontatie aan te gaan en als die het doet gaat die zo moeilijk praten en alles verdaaien, ik bedoel ik vind het een onwijs neppe gozer, hij lult bijvoorbeeld ook achter gerards rug om, dat soort dingen. Die gozer voegt gewoon niks toe hij mag er van mij zo uit.
Of stel ik mij nu aan...
Het zou nu nog een bikinibroek voor Sharon kunnen worden maar dan houdt het ook op.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik het toch goed.
Ik zie er toch nu toe nog geen bikini in terug.
Hij is gewoon verbaal niet zo sterk, heeft wel steeds meer humor. Voegt nog steeds meer toe dan Laura.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef OomBrouwer het volgende:
zeg..
Of stel ik mij nu aan...
oh gezellie hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik krijg visite zometeen....lekker allemaal mee eten !
echt welquote:
volgens Jo is breien zooooooooooow 2011quote:Op zondag 27 maart 2011 17:26 schreef Injetta het volgende:
Het is daar nog saaier dan saai.
Waarom, die zondagen zooooooooo saai houden? Ze liggen en liggen maar.
Ze hebben ook geen fuck te doen en weten ook niks om zichzelf te vermaken. Een beetje breien is ook niet echt opwindend om naar te kijken.
Ik ben heel benieuwd waar ze het op gaat gooienquote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het zou nu nog een bikinibroek voor Sharon kunnen worden maar dan houdt het ook op.
in het plaatselijke bejaardenhuis wel ja....hier is het nog niet echt doorgedrongen (gelukkig )quote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef knagsje het volgende:
![]()
[..]
volgens Jo is breien zooooooooooow 2011
Wat breit ze eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef knagsje het volgende:
![]()
[..]
volgens Jo is breien zooooooooooow 2011
een dasje voor de ste hemmmmmmmmquote:
nee vanaf het begin zelfs, hoezo? wou je zeggen dat hij in het begin helemaal de bom was.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
jij bent zeker net pas begonnen het te volgen?
oh ok, nee hoor het tegendeel dus....het is gewoon een onhandige kluns ,vanaf het begin af aan, en loopt alleen maar achter laura aan te kwijlenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef OomBrouwer het volgende:
[..]
nee vanaf het begin zelfs, hoezo? wou je zeggen dat hij in het begin helemaal de bom was.
en dan hoe ze spreekt en kijkt, ook niet normaal meer........rijp voor een inrichtingquote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef Injetta het volgende:
Die Jo is zoooooooo dom.... het is echt niet te geloven hoe die redeneert en hoe ze alles interpreteert.
Alex en humorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is gewoon verbaal niet zo sterk, heeft wel steeds meer humor. Voegt nog steeds meer toe dan Laura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
ben ook maar even gaan breien, een t- shirt voor Jo....ja stuur maar op ! heeft ze ook eens een kadootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( met een boodschap )
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
ben ook maar even gaan breien, een t- shirt voor Jo....Is dat vraag teken echt nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar hoor, kijk eens een keer onbevooroordeelt naar hem. Enneh Gerard zei het ook dat hij humor heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Alex en humorAls je bedoelt extreme slechte grappen heb je gelijk
Flip, Jo, laura, alexquote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
De 4 meest saaiste mensen in het huis:
1) Alex
2) Laura
3) Maik
4) Aafke
lol, ik ben precies met het zelfde bezigquote:Op zondag 27 maart 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooie test, je hebt alle tijd, want is al tijden zelfde beeld.
[ afbeelding ]
ben ook maar even gaan breien, een t- shirt voor Jo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
goedzo, dan heeft ze er twee! voor elke liveuitzending 1quote:Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol, ik ben precies met het zelfde bezig
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
De 3 meest saaiste mensen in het huis:
1) Alex
2) Laura
3) Maik
Aafke saai?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
De 4 meest saaiste mensen in het huis:
1) Alex
2) Laura
3) Maik
4) Aafke
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.quote:
kheb er nog nooit van gehoord dat breien hip zou zijn..ja voor die huismutsen die voor de kleinkindjes druk aan het breien waren?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.
Jo slaapwandelt een beetje achter de feiten aan.
Onzin! Gebreide tankini's zijn de bomb anno 2011. Wrs te koop in haar webshop.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Copycat het volgende:
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.
Jo slaapwandelt een beetje achter de feiten aan.
Nee twee jaar terug was het echt even een hippe hype onder jonge vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:41 schreef Stability het volgende:
kheb er nog nooit van gehoord dat breien hip zou zijn..ja voor die huismutsen die voor de kleinkindjes druk aan het breien waren?
Tuurlijk mag je dat zeggen, als ik maar mag zeggen dat ik het een saaie droplul vind.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt waar hoor, kijk eens een keer onbevooroordeelt naar hem. Enneh Gerard zei het ook dat hij humor heeft![]()
Nee, echt soms wel erg moeten lachen om hem maar hier mag je dat niet zeggen blijkbaar.
dat heb ik dan niet meegekregen.....ik vind breien echt iets voor oma's , en gebreide kleren vind ik sowieso niet leuk/mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee twee jaar terug was het echt even een hippe hype onder jonge vrouwen.
Ik gok dat Joanna een twee jaar oude Cosmopolitan heeft gelezen.
Inderdaad, ben wel benieuwd of hij helemaal gaar wordt bij ons gaat zo'n ding altijd anderhalf uur in de oven...quote:
Hij is ook niet mijn favoriet hoor, maar vind hem juis verandert in zijn voordeel.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, als ik maar mag zeggen dat ik het een saaie droplul vind.
In het begin vond ik m wel oke maar dat heeft niet lang geduurd, ik erger me zwaar aan hem en zal ook zoveel mogelijk zn stream muten.
heeft geen eigen mening, wil altijd credits voor andermans leuke ideen, kan geen discussie voeren, ligt vaak op zn nest (zijn er meer natuurlijk)
\quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Niki.P het volgende:
O, Gerard gaat ze nog anderhalf uur in de pan doen...
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is ook niet mijn favoriet hoor, maar vind hem juis verandert in zijn voordeel.
Ik erger me juist weer aan Flip, die hiier ook nog wel fans heeft denk ik.
Maar die vind ik juist saaier en nietszeggender dan Alex
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef itsme het volgende:
Ik vind Alex wel symphatiek maar merk wel dat hij heel erg graag vriendjes met allemaal is. Viel me bv op tijdens dat gedoe tussen Flop en Karim pas.
Karim is ook wel zo maar die spreekt iig wel zijn ergernissen uit en daar heb ik respect voor. Alex doet dat niet. Denk dat hij best onzeker is.
Veel plezier, en tot vanavond!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
nou, mensen veel plezier verder met streamen en cossen, mn visite komt er zo aan, dus ik doe mn pc uit....tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
nou, mensen veel plezier verder met streamen en cossen, mn visite komt er zo aan, dus ik doe mn pc uit....tot vanavond
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..
Ja dat was eigelijk echt slechte timing van Alex ( typisch weer.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.
maar ik heb niet een hekel aan Alex zoals velen hier.
Het was gewoon een verwarrende dicussie waarop Jo ineens Alex begon te beschuldigen dat hij had gezegd over dat dreigen van flip keertje of 6 herhaalde ze dat. Daardoor herstelde hij de discussie en kwam voor zichzelf opquote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.
maar ik heb niet een hekel aan Alex zoals velen hier.
Dat haalde Karim erbij.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat was eigelijk echt slechte timing van Alex ( typisch weer.) want dat dreigen ging duidelijk over die keer Jo en Flip Mo aanpakten en daar werd nu weer heel sneaky overheen geluld door Jo en Flip.
Het lijkt wel alsof ze geen sancties durven te geven.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Zo, overleg over de nominaties. Sommige mensen mogen echt alles he?
Chickens zijn het.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze geen sancties durven te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |