Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef itsme het volgende:
Ik vind Alex wel symphatiek maar merk wel dat hij heel erg graag vriendjes met allemaal is. Viel me bv op tijdens dat gedoe tussen Flop en Karim pas.
Karim is ook wel zo maar die spreekt iig wel zijn ergernissen uit en daar heb ik respect voor. Alex doet dat niet. Denk dat hij best onzeker is.
Veel plezier, en tot vanavond!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
nou, mensen veel plezier verder met streamen en cossen, mn visite komt er zo aan, dus ik doe mn pc uit....tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
nou, mensen veel plezier verder met streamen en cossen, mn visite komt er zo aan, dus ik doe mn pc uit....tot vanavond
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..
Ja dat was eigelijk echt slechte timing van Alex ( typisch weer.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.
maar ik heb niet een hekel aan Alex zoals velen hier.
Het was gewoon een verwarrende dicussie waarop Jo ineens Alex begon te beschuldigen dat hij had gezegd over dat dreigen van flip keertje of 6 herhaalde ze dat. Daardoor herstelde hij de discussie en kwam voor zichzelf opquote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vond ik juist erg jammer. Hij leidde daardoor Karim af en kwam eigenlijk voor Flopje op, want misschien was dat niet het geval nu maar wel met Mo. Verkeerde moment en dat deed hij ook alleen maar omdat hij niet wilde dat Flop boos op hem werd.
maar ik heb niet een hekel aan Alex zoals velen hier.
Dat haalde Karim erbij.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat was eigelijk echt slechte timing van Alex ( typisch weer.) want dat dreigen ging duidelijk over die keer Jo en Flip Mo aanpakten en daar werd nu weer heel sneaky overheen geluld door Jo en Flip.
Het lijkt wel alsof ze geen sancties durven te geven.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Zo, overleg over de nominaties. Sommige mensen mogen echt alles he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |