Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.quote:
kheb er nog nooit van gehoord dat breien hip zou zijn..ja voor die huismutsen die voor de kleinkindjes druk aan het breien waren?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.
Jo slaapwandelt een beetje achter de feiten aan.
Onzin! Gebreide tankini's zijn de bomb anno 2011. Wrs te koop in haar webshop.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Copycat het volgende:
Breien is vooral erg 2009. Toen was het even hip, met breiclubjes met namen als knitting bitches.
Jo slaapwandelt een beetje achter de feiten aan.
Nee twee jaar terug was het echt even een hippe hype onder jonge vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:41 schreef Stability het volgende:
kheb er nog nooit van gehoord dat breien hip zou zijn..ja voor die huismutsen die voor de kleinkindjes druk aan het breien waren?
Tuurlijk mag je dat zeggen, als ik maar mag zeggen dat ik het een saaie droplul vind.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt waar hoor, kijk eens een keer onbevooroordeelt naar hem. Enneh Gerard zei het ook dat hij humor heeft![]()
Nee, echt soms wel erg moeten lachen om hem maar hier mag je dat niet zeggen blijkbaar.
dat heb ik dan niet meegekregen.....ik vind breien echt iets voor oma's , en gebreide kleren vind ik sowieso niet leuk/mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee twee jaar terug was het echt even een hippe hype onder jonge vrouwen.
Ik gok dat Joanna een twee jaar oude Cosmopolitan heeft gelezen.
Inderdaad, ben wel benieuwd of hij helemaal gaar wordt bij ons gaat zo'n ding altijd anderhalf uur in de oven...quote:
Hij is ook niet mijn favoriet hoor, maar vind hem juis verandert in zijn voordeel.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, als ik maar mag zeggen dat ik het een saaie droplul vind.
In het begin vond ik m wel oke maar dat heeft niet lang geduurd, ik erger me zwaar aan hem en zal ook zoveel mogelijk zn stream muten.
heeft geen eigen mening, wil altijd credits voor andermans leuke ideen, kan geen discussie voeren, ligt vaak op zn nest (zijn er meer natuurlijk)
\quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Niki.P het volgende:
O, Gerard gaat ze nog anderhalf uur in de pan doen...
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is ook niet mijn favoriet hoor, maar vind hem juis verandert in zijn voordeel.
Ik erger me juist weer aan Flip, die hiier ook nog wel fans heeft denk ik.
Maar die vind ik juist saaier en nietszeggender dan Alex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |