Alex is veel te makkelijk om te lullen heeft een zeer flexibele eigen meningquote:Op zondag 27 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex sprak er toen wel Karim op aan dat Flip niet had "gedreigt"met nomineren. Daarom steeg hij bij mij weer een treetje op de ladder. Aleen Alex gilt niet zo hard als Flip en anderen daarom komt het niet zo duidelijk en sterk over..
Als er nou 4 puntjes hadden gestaan, had ik kudt ingevuld....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hummie is een stomme... Vul zelf maar in.
Voor het verraden van z'n geheim?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard heeft een sanctie gehad, snugger...... Jojanka en Herr Flipp gaan doorlopend vrijuit....
Die schijt geen peuken, maar volle pakjes sigaretten na Geers 78%quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
Flip lijkt erop te hinten dat Jo op Gerard moet drukken maar Jo "mag Gerard nu wel"![]()
Goh.
maar snappen jullie het nou niet. de redactie heeft alweer gestuurd en nu kloppen de nominatie afspraken van vanmiddag niet meer ...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
Flip lijkt erop te hinten dat Jo op Gerard moet drukken maar Jo "mag Gerard nu wel"![]()
Goh.
Terug van dagje werkenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Natuurlijk weet de redactie dit ook.
Waar we wachten op 2 sancties voor Flop en 1 voor Mo en 100.000 fokking sancties voor Jo.
En welke sanctie is er aan Jojanka of Herr Flipp uitgedeeld?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor het verraden van z'n geheim?![]()
Hij kon de handboeien opdracht niet meer aan. Daarom kreeg ie de sanctie dat ie genomineerd stond.
Geer heeft wel een sanctie gehad dat hij 1 keer fluisterde, hoevaak doet Jo dat wel niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor het verraden van z'n geheim?![]()
Hij kon de handboeien opdracht niet meer aan. Daarom kreeg ie de sanctie dat ie genomineerd stond.
Yep!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef suzi1 het volgende:
is karim nu de kwaaie omdat hij laatst duidelijk wilde maken dat phil mensen dreigt door te zeggen ze op de stoel te plaatsen?!
(mda flashbox dat ik dat terug heb kunnen zien)
En dan Laura als de sleeping Madonna with the big boobies?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Herr Flipp and Joanna... Moet meteen aan Allo Allo denken, daar schreeuwt Helga ook altijd zoveel.
Alex is niet te vertrouwen klets met iedereen mee. Hij vertelt bijna niks meer tegen Gerard over de geheimen. Hij past goed bij Laura is ook niet te vertrouwen. En Mo is zo labiel die mag ook weg die wil alleen nog maar iedere nacht sex. Ik hoor haar nog zeggen ik nomineer jou nooit hoor Geer. Ze is vergeten hoe Jo en Ph haar behandeld hebben een paar weken terug . En Mo is als ze gedronken heeft een hele nare vrouw ze gedraagd zich dan heel vreemd.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef marky het volgende:
[..]
Alex is veel te makkelijk om te lullen heeft een zeer flexibele eirgen mening
Of aan Ser, die zat ook regelmatig te hinten naar zijn geheim,quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Geer heeft wel een sanctie gehad dat hij 1 keer fluisterde, hoevaak doet Jo dat wel niet.
Niets natuurlijk... je kan Jo en Flip ook geen sanctie geven als je dat eerder bij Gerard ook niet deed.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En welke sanctie is er aan Jojanka of Herr Flipp uitgedeeld?
Dat hoop ik niet, maar flip en Jo zijn zo dom dat ze hun eigen dreigementen niet inzien. Mo was ook laf om zich stil te houden tijdens de discussie..quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef suzi1 het volgende:
is karim nu de kwaaie omdat hij laatst duidelijk wilde maken dat phil mensen dreigt door te zeggen ze op de stoel te plaatsen?!
(mda flashbox dat ik dat terug heb kunnen zien)
Hij zal thuis ook wel uitgekotst worden...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Niki.P het volgende:
Flip heeft volgens mij het minste heimwee van allemaal..
Ik hoor hem bijna nooit over thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |