Chickens zijn het.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze geen sancties durven te geven.
De stem is vrij vandaag denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Zo, overleg over de nominaties. Sommige mensen mogen echt alles he?
Nou, vorige week hadden ze geen moeite om iemand plompverloren genomineerd te zetten. Het zal er wel aan liggen wie er iets tegen de regels doet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd denk ik dat ze "achter" bang zijn dat Joan vrijwillige exit doet ( omdat ze dat blijkbaar al meerdere keren bijna wilde ) waardoor ze gewoon macht over ze heeft en veel kan maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat deze 3 misbaksels naar de finale mogenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet te geloven dit! En Flip zegt nu ook dat Geer het geld het minste nodig heeft.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
Zo, overleg over de nominaties. Sommige mensen mogen echt alles he?
Ik denk dat je over het algemeen bang zijn dat ze weg willen als ze (te veel) sancties krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd denk ik dat ze "achter" bang zijn dat Joan vrijwillige exit doet ( omdat ze dat blijkbaar al meerdere keren bijna wilde ) waardoor ze gewoon macht over ze heeft en veel kan maken.![]()
![]()
Met een jongere knul in d'r bed heeft ze geen moeite.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef suzi1 het volgende:
braaak mo, sharon is te jong voor haar vriendenkring en gerard te oud..
Same here! Fakking kuthokje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga weer naar de keuken, ik vreet me op hier
ja en het was breed uitgemeten zei ze erbijquote:Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Urb het volgende:
Oh nu heeft volgens Joan het publiek Servio weggestemd omdat ie schold met het K-woord, wat doe je zelf dan muts?![]()
![]()
![]()
Dat is toch ook zo ?, maar het gaat Geer natuurlijk om de (G)eer, van mij mag ie het winnen hoor, lekker verbrassen op de zeilboot met Karimquote:Op zondag 27 maart 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven dit! En Flip zegt nu ook dat Geer het geld het minste nodig heeft.
En jij denkt dat Jo, Flip en Mo een sanctie krijgen? My ass.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:08 schreef akveor het volgende:
Uh, sancties kunnen pas achteraf gegeven worden toch?
lees dan minimaal 10 replies terugquote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, mag ik even een samenvatting van wat er gebeurd is? Heb vandaag nog niet gekeken. What happened? Why wachten op een sanctie voor Flip? What did he do?
Plaats ik het ook meteen in het streamverslagentopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |