quote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, mag ik even een samenvatting van wat er gebeurd is? Heb vandaag nog niet gekeken. What happened? Why wachten op een sanctie voor Flip? What did he do?
Plaats ik het ook meteen in het streamverslagentopic
+1quote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, mag ik even een samenvatting van wat er gebeurd is? Heb vandaag nog niet gekeken. What happened? Why wachten op een sanctie voor Flip? What did he do?
Niet veel gebeurd, Geer bakt een kipquote:Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heee, dat hoort in het uitzendingen topic!!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Het kan NOG sterker.....
Net op tv in de uitzending....
"Eindelijk een rustig moment op de dag, de avondmaaltijd..."
Gauw maar verbergen dat het een van de actiefste momenten van de dag is....
Nu weer overtredingen die ongetwijfeld niet bestraft gaan worden........
Ik wacht ook nog steeds op een sanctie voor Gerard. Hoe obvious heeft die al weken wel niet zitten hinten op zijn geheim.Opdat ze zijn geheim maar zouden raden. Hij is er afgekomen met een waarschuwinkje. Afgelopen donderdag met die diamanten en dat geld strooien ging ook te ver.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Jo, Flip en Mo een sanctie krijgen? My ass.
Nederlanders hebben nu idd naam gemaakt "Als we willen weten of het naar de kloten kan, hoeven we het alleen maar aan Nederland te verkopen. Als het programma DAT overleeft, hebben we een gegarandeerde hit."quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
Ze lezen hier al vanaf het begin mee, ze hebben zich nog nooit wat aangetrokken van wat de streamers vinden of zeggen. Ze doen dan juist het tegenovergestelde.
We kunnen dus roepen wat we willen, ze denken toch streamers zijn toch maar kut volk dat kijkt.
Ik weet wel zeker dat de makers van SecretStory zich voor de kop slaan door dit programma ooit aan een Nederlandse zender te verkopen.
Je mag het alleen niet letterlijk uitspreken. En het was al een sanctie op zich dat de stem die waarschuwing gaf vlak nadat Gerard die hints gaf, als de andere bewoners ff logisch hadden nagedacht wisten ze toen al 200 miljoen % zekur wetuh Gerard's geheim.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een sanctie voor Gerard. Hoe obvious heeft die al weken wel niet zitten hinten op zijn geheim.Opdat ze zijn geheim maar zouden raden. Hij is er afgekomen met een waarschuwinkje. Afgelopen donderdag met die diamanten en dat geld strooien ging ook te ver.
Gerard heeft een sanctie gehad, snugger...... Jojanka en Herr Flipp gaan doorlopend vrijuit....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een sanctie voor Gerard. Hoe obvious heeft die al weken wel niet zitten hinten op zijn geheim.Opdat ze zijn geheim maar zouden raden. Hij is er afgekomen met een waarschuwinkje. Afgelopen donderdag met die diamanten en dat geld strooien ging ook te ver.
Zo is het inderdaad Hummie lacht zich kapot om de streamers. Terwijl de streamers heel belangrijk zijn voor een rls.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
Ze lezen hier al vanaf het begin mee, ze hebben zich nog nooit wat aangetrokken van wat de streamers vinden of zeggen. Ze doen dan juist het tegenovergestelde.
We kunnen dus roepen wat we willen, ze denken toch streamers zijn toch maar kut volk dat kijkt.
Ik weet wel zeker dat de makers van SecretStory zich voor de kop slaan door dit programma ooit aan een Nederlandse zender te verkopen.
Die weddenschap ga ik dus NIET met je aan....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
wedden dat er geen sanctie komt voor de kindjes van god ?
Hummie is een stomme... Vul zelf maar in.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad Hummie lacht zich kapot om de streamers. Terwijl de streamers heel belangrijk zijn voor een rls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |