Ach joh, zo heeft hij ook nog vriendenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
maik zn beruchte badjas weer aan? dat dat ding onderhand niet vanzelf wegloopt en een bontkraagje heeft gekregen
tja zo kan je het ook bekijken hahahaha wat zal dat ding meurenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:16 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Ach joh, zo heeft hij ook nog vrienden
Ja hoe dom is dat stelletjes moet je toch juist uit elkaar halen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:15 schreef Niki.P het volgende:
Net tijdens het gesprek van Jo en Flip bleek wel dat de stelletje naar elkaar toe trekken ze hadden over de gene die niet op hun zoude waren Mo, Maik, Lau en Alex..
ik krijg visite zometeen....lekker allemaal mee eten !quote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
straks op discovery world, docu tsunami 2004
Dat is zielig, krijgen ze liefdesverdriet...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja hoe dom is dat stelletjes moet je toch juist uit elkaar halen.
Wat gaan we eten?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik krijg visite zometeen....lekker allemaal mee eten !
om ff offtopic te blijven: vers gemaakte kippensoep met heul veul kip en groenten, en stokbroodjes erbij ...ja, geen tijd om lang te koken, moest gezellige streams kijken, daarom !quote:
wordt een relatie sterk van. En met name klef en bef krijg ik genoeg van.Verder Niets ten nadele van een van de tweequote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is zielig, krijgen ze liefdesverdriet...
Maik gaat zich scheren..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef knagsje het volgende:
Gebeuren er nog spannende dingen in het slaaphuis???
oooooooo maar dat kan ook heul lekker zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Stability het volgende:
[..]
om ff offtopic te blijven: vers gemaakte kippensoep met heul veul kip en groenten, en stokbroodjes erbij ...ja, geen tijd om lang te koken, moest gezellige streams kijken, daarom !
Welke klef en bef?? (L & A of M & M)quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt een relatie sterk van. En met name klef en bef krijg ik genoeg van.Verder Niets ten nadele van een van de twee
Gerard marineert de kipquote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef knagsje het volgende:
Gebeuren er nog spannende dingen in het slaaphuis???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |