quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Dank je wel!quote:
En er zijn dingen die je wel hebt en je eigenlijk niet wilt.. Potdomme wat is het allemaal oneerlijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik een elfstedentocht subforum, maar ja, je kunt niet alles hebben!
Je hebt me gespotquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:25 schreef lipje het volgende:
gisteren in SD-buurt getankt, komt er een motormuis met volledige Dakar uitrusting naast me staan
volgens mij was ik nét iets laterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef lipje het volgende:
bij de Shell Express ergens tusssen 15.30 en 16.00?
kan wel ik moet het bonnetje nakijken voor de exacte tijd. T was iig jouw model brommer.... Je stond bij de middelste pomp en ik rechts.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
volgens mij was ik nét iets laterzwart met zilveren motor, grijze vierkante topkoffer en een camouflage bagagerolletje achterop het zadel?
Ehmm.. wast een stationwaggel ?? een groene volgens mij? ik kan de tijd niet checken want ik heb mijn identifier niet bij me ..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef lipje het volgende:
[..]
kan wel ik moet het bonnetje nakijken voor de exacte tijd. T was iig jouw model brommer.... Je stond bij de middelste pomp en ik rechts.
Jij bent een fries, die zijn nogal snel geschoktquote:
Had je een servicetruck achter je aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
Wat versta jij onder 'volledige Dakar uitrusting' eigenlijk ?
Ik heb een khaki/grijs.rood pak, mijn allroad laarzen zaten onder mijn broek, en ik heb een allroad helm op, ik vind het allemaal niet zo schokkend eigenlijk![]()
alleen de friezen die niet buiten Fryslân komen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij bent een fries, die zijn nogal snel geschokt
Nee, er stond een koelie lichtgetinte meneer in een Nissan achter mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je een servicetruck achter je aan?
[..]
alleen de friezen die niet buiten Fryslân komen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, er stond een koelie lichtgetinte meneer in een Nissan achter me![]()
quote:
Whehehe, naais !quote:
Platoonquote:
Waarom zit jij er dan niet en waarom zit ik er dan niet ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne viert vanavond haar verjaardag, de meeste vasten zitten nu bij haar thuis?
Ik ben Alfisti, maar ben op mijn telefoon onder Alex zijn account ingelogd, ff iedereen zijn notes lezenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom zit jij er dan niet en waarom zit ik er dan niet ?
Ja, er missen er maar een paar, Bojo zegt :quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne viert vanavond haar verjaardag, de meeste vasten zitten nu bij haar thuis?
zo veel; tis gewoon engquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehmm.. wast een stationwaggel ?? een groene volgens mij? ik kan de tijd niet checken want ik heb mijn identifier niet bij me ..
[edit] ik ben eerst een stukkie naar voren gereden omdat er iemand stond te wachten, en om Anne te whatsappen dat ik ging rijden; berichtje is van 16.19, zou dus zomaar kunnen
PNG-style postquote:Op zondag 27 maart 2011 03:35 schreef densmee het volgende:
zo net terug van udenhout odner zeil en nu zijn we stik zat,stond er een plekwijf tegen mij aan te rijden en dat ik mee in de pit moest wat een ellende
ja, samen met Boquote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Anne het volgende:
Beetje vroeg om mijn verjaardag te vieren. Jij vierde het dus vorige week, Lex?
ik zal een paar filmpjes uploaden als sfeerimpressiequote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef lipje het volgende:
[..]
PNG-style post
Nu in het Nederlands zodat iedereen het snapt
filmpjes en foto's zijn altijd goedquote:Op zondag 27 maart 2011 11:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal een paar filmpjes uploaden als sfeerimpressie
quote:
Er schiet me wat te binnen; liep jij nou voor je instapte en wegreed naar het pompstel voor je om iets te checken ofzo ?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:35 schreef lipje het volgende:
[..]
een blauwe stationwaggel, t bonnetje geeft 16.15 aan
quote:
Heb je net zo'n dikke kop als Jan de Rooy? Dat verklaart het misschien.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er schiet me wat te binnen; liep jij nou voor je instapte en wegreed naar het pompstel voor je om iets te checken ofzo ?
En nou weet ik trouwens nog steeds niet wat er nou zo 'Dakar' is aan mijn outfit
godver, mn colaquote:Op zondag 27 maart 2011 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je net zo'n dikke kop als Jan de Rooy? Dat verklaart het misschien.
hij mistaat inderdaad niet tussen zijn blokhoofd chauffeurs uit polenquote:
en nog lelijker: de Brabantse chauffeursquote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef densmee het volgende:
[..]
hij mistaat inderdaad niet tussen zijn blokhoofd chauffeurs uit polen
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nog lelijker: de Brabantse chauffeurs
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nog lelijker: de Brabantse chauffeurs
Dat kan hij niet zien want : helm + spiegelbril op; ik ga niet voor niks bij de schelp express tankenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je net zo'n dikke kop als Jan de Rooy? Dat verklaart het misschien.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er schiet me wat te binnen; liep jij nou voor je instapte en wegreed naar het pompstel voor je om iets te checken ofzo ?
En nou weet ik trouwens nog steeds niet wat er nou zo 'Dakar' is aan mijn outfit
Die kaartlezers falen om de haverklap, die jongedame links van mijn eilandje kwam ook naar mijn kant omdat hij het daar niet deed .. één krasje op je pas en je bent het bokjequote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef lipje het volgende:
[..]
die scheen kapot te zijn, en ik wilde dat wel zien
die plaatjes aan de zijkant van je brommer, een camouflagepak, en een zonnebril opquote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
ik draag twee brillen over elkaar als ik mijn zonnebril opzetquote:Op zondag 27 maart 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb je een zonnebril op sterkte nodig, slipje.
Ik heb eerder het idee dat de waarneming niet goed in het geheugen weggeschreven staatquote:Op zondag 27 maart 2011 13:36 schreef Anne het volgende:
Okay, maar SD heeft heul geen camouflagepak.
Uhuh, je was zeker op iets anders aan het fappentappenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat de waarneming niet goed in het geheugen weggeschreven staat
op de brandstofprijzen zekerquote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh, je was zeker op iets anders aan het fappentappen.
Idd, snel naar huis naar mijnquote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh, je was zeker op iets anders aan het fappentappen.
Het is zeker lente?quote:
Dat maakt voor haar niet uitquote:
Nee?quote:
Omdat ?? Het enige verschil is dat ik nu mijn rookruimte moet delenquote:
Kun je eindelijk een brommert kopen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:27 schreef BaraCuda het volgende:
Zo toch weer een puik bedrag retour van de belasting
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een brommert kopen. de PTA SC eens trakteren op koffie met appeltaart
Oh, dat lijkt wel een beetje op DERP!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik hoop trouwens dat Vettel die kutvinger van hem breekt en kwijt raakt![]()
STERF!
[ afbeelding ]
quote:
Dat geld had je neem ik aan toch al op het moment dat je hem kochtquote:Op zondag 27 maart 2011 14:33 schreef BaraCuda het volgende:
Schatjes, ik moet volgende week een polo afrekenen, ik ben een arme sloeber
ik heb zojuist de allereerste DERP terug gezien, uit 1998quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt wel een beetje op DERP!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar dan nog ben ik daarna een arme sloeberquote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef Anne het volgende:
[..].
[..]
Dat geld had je neem ik aan toch al op het moment dat je hem kocht?
Pech. Een volgende meet is het rondje voor jouw rekeningquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, maar dan nog ben ik daarna een arme sloeber
Rondje in de polo?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Pech. Een volgende meet is het rondje voor jouw rekening.
en de kruimels in M5 zijn auto gooienquote:
Kijk Anne, zo regel je datquote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, dan trakteer ik liever op een terras
Het zal mij een PTA meet wordenquote:
http://miramar.restaurants-montecarlo.com/fr/carte hier?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:45 schreef Anne het volgende:
Goedzo Fristi.
Bara, waar, wanneer en hoe laat?
Hier mag ook hoor Barafappert http://www.librije.com/quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://miramar.restaurants-montecarlo.com/fr/carte hier?
Mij best. Wanneer, hoe laat? Vertrekken we samen vanuit NL?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://miramar.restaurants-montecarlo.com/fr/carte hier?
Ergens in de zomer een weekendquote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Mij best. Wanneer, hoe laat? Vertrekken we samen vanuit NL?
total loss door een beetje spelen in de modderquote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=26766 wtf zegdat een een klap
wtfquote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus al die schade en airbags uit door een klapband?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef BaraCuda het volgende:
Vast wel, als je er fatsoenlijke offroad worthy bandjes onder zet zal het best wel wat kunnen, maar daar is hij natuurlijk niet echt voor gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef lipje het volgende:
klapband in de modder
conclusie: offroad werkt niet met een porsche
je mist wel een sperdifferentieelquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vast wel, als je er fatsoenlijke offroad worthy bandjes onder zet zal het best wel wat kunnen, maar daar is hij natuurlijk niet echt voor gemaakt
Geen idee of er een elektronische sper op zit; op asfalt is dat ook wel handig met een beetje vermogen.. ekte difflocks zullen er idd niet op zittenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef lipje het volgende:
[..]
je mist wel een sperdifferentieel
Deze cayenne stuurt al het vermogen naar het slippende wiel
P.C. Hooft traktorquote:Op zondag 27 maart 2011 18:03 schreef densmee het volgende:
en je mist starre assen hij is te laag het is een automaat waarschijnlijk zonder lage gearing enz enz
Que?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
Oh nee, wacht. Van jou mag ik niet motor rijden, dus ik heb dat vandaag ook niet gedaan.
Maar achter het aanrecht bedoel je?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij zei dat vrouwen niet op een motor thuis horen.
Weer in je volledig Dakar uitrusting?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Heerlijk weer om op de motor rond te tuffen
Mooi camo-pak heb jequote:Op zondag 27 maart 2011 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Heerlijk weer om op de motor rond te tuffen
quote:
Dan had ik dus toch gelijkquote:
quote:
duinencamouflagequote:
Ja man, camo pak, camelbag, GPS tracker om mijn nek, waterflessen aan de valbeugels, kamelenbrokken in de backpack, schep, zeefje, emmertje, parasol; allesquote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weer in je volledig Dakar uitrusting?
En een kameel bij je.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja man, camo pak, camelbag, GPS tracker om mijn nek, waterflessen aan de valbeugels alles, kamelenbrokken in de backpack, schep, zeefje, emmertje, parasol
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen vandaag en morgen. En eergisteren saampjes dan.
Voor de rest heb je geen gelijk.
restje Anne?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Goeie beesten, geven nooit op, en weinig onderhoud aan, je moet er alleen af en toe ff op wachten onderwegquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie beesten, geven nooit op, en weinig onderhoud aan, je moet er alleen af en toe ff op wachten onderweg
jij steekt die arme beesten in de hensquote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie beesten, geven nooit op, en weinig onderhoud aan, je moet er alleen af en toe ff op wachten onderweg
Welnee joh, ik tuf er relaxed achteraan, bermpjes mee pakken, beetje slalommen tussen de witte streepjes door, en als het me gaat vervelen geef ik FF een dotje gas, en wacht ik verderop wel weerquote:
Neh, weduwe natuurlijkquote:
quote- knipperquote:
Da's maar 3x gebeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, ik tuf er relaxed achteraan, bermpjes mee pakken, beetje slalommen tussen de witte streepjes door, en als het me gaat vervelen geef ik FF een dotje gas, en wacht ik verderop wel weer
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Bah, nu weet ik wat "mijn zooi" betekent.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:
Hoi, TV al opgehaald, lambal ?quote:
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestquote:
rotzooi makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef lipje het volgende:
[..]
rotzooi makenIk heb nog veel schuurwerk, als je lekker op dreef bent mag je hier ook komen schurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
mag dat wel van de kerk, een winkel in Brabant op ZONDAG open?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestOngelofelijk zeg, net de Ikea op een nationale vrije dag daar
En danpy moet de afstandbediening nog zoeken
Volgens mij zoek jij Zeeland.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
mag dat wel van de kerk, een winkel in Brabant op ZONDAG open?
Kale bankjesquote:
Zondagavond nog welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
mag dat wel van de kerk, een winkel in Brabant op ZONDAG open?
jij hebt genoeg vrije tijd (gehad)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog veel schuurwerk, als je lekker op dreef bent mag je hier ook komen schuren
En een hekel aan schuren.quote:
Wij zijn een poosje geleden hier op zondag naar de supermarkt geweest, da's minstens zo ergquote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestOngelofelijk zeg, net de Ikea op een nationale vrije dag daar
En danpy moet de afstandbediening nog zoeken
Dat lag aan de kassa's/pinshizzle. Maar goed, op zondag is het wel drukkie-druk meestal jaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij zijn een poosje geleden hier op zondag naar de supermarkt geweest, da's minstens zo erg
Hier in Brabant is AH ook een supermarkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij zijn een poosje geleden hier op zondag naar de supermarkt geweest, da's minstens zo erg
nog één keertje......quote:
Ik heb geen wet-schuurpapier bij mequote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen wet-schuurpapier bij me
Dat wordt vanzelf wel wetquote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen wet-schuurpapier bij me
Omg. Ik ga weer ff fappen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
Supermelig verhaal wat ik nergens anders kwijt kan
Dit is een grap, ja?quote:
Gelukkig, kan ik weer verder met mijn levenquote:
Ahhh, lekker zeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, lekker soppen met die harde kwast in je hand he?
energydrinkquote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Wat wordt het vanavond, koffie wijn of bier?
Koffie is nog te doen maar met energydrink kun je toch niet slapen?quote:
Zelfde als met koffie; maakt geen kont uit als je er aan gewend bentquote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koffie is nog te doen maar met energydrink kun je toch niet slapen?
Dat sowiesoquote:
Da's alleen mijn 17e maand hequote:Op zondag 27 maart 2011 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
waar iedereen een 6-cijferig salaris heeft.
Ben jij er ook een van de groep met een geslacht van >30cm??quote:
Jij ook al dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben jij er ook een van de groep met een geslacht van >30cm??
Ik dacht iedereen in de PTA-SC, behalva Anne.quote:
Dat zou serieus niet best zijn neequote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht iedereen in de PTA-SC, behalva Anne.
Als mijn bronnen correct zijn hebben alle vrouwen op fok dubbel-D en zijn fotomodel.quote:
Anne ook?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als mijn bronnen correct zijn hebben alle vrouwen op fok dubbel-D en zijn fotomodel.
Dat moet dan wel he.quote:
* Alfisti is geschoktquote:
Is het niet geweldig?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is geschokt
1.25 hoog en dubbel-D
Doe eens happy, hippy.quote:
En SDquote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht iedereen in de PTA-SC, behalva Anne.
Ik weet nog een fotomodel, (hè Lex?). En dat zegt helemaal niks over het uiterlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als mijn bronnen correct zijn hebben alle vrouwen op fok dubbel-D en zijn fotomodel.
Even je onderschrift veranderen dan.quote:
Menstruatie denk ik.quote:
Jij hebt al dubbel-D's, niet alles hier is voor jou bedoeldquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef Anne het volgende:
Ow oke, ik voelde me onterecht aangesproken.
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
man, haar billetjes passen niet eens in een dubbel D BH...
Wat weet jij nou van mijn billetjesquote:Op zondag 27 maart 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
man, haar billetjes passen niet eens in een dubbel D BH...
*ik ben een manquote:
Over dat laatste durf ik wel een discussie aanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*ik ben een man
*ik kijk graag naar billen
*ik heb je een paar keer ontmoet
*ik weet hoe groot dubbel D is
*ik kan schatten
ik ben 'spare parts shipment manager',ik stop regelmatig objecten ter grote van Anne haar billetjes in dozen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Over dat laatste durf ik wel een discussie aan
"hier in huis"?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in elke doos hier in huis wroeten?
Da's mijn tekstquote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in elke doos hier in huis wroeten?
Welke 'spare part' matcht met mijn bil danquote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 'spare parts shipment manager',ik stop regelmatig objecten ter grote van Anne haar billetjes in dozen.
Moeilijk om te bepalen welk busdeurcomponent op een stel billen lijktquote:Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke 'spare part' matcht met mijn bil dan?
Maakt mij niet uit wat je bent, ik zeg dat Anne d'r derrière niet in een tietenkooi DD pastquote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 'spare parts shipment manager',ik stop regelmatig objecten ter grote van Anne haar billetjes in dozen.
D248 en D249quote:Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke 'spare part' matcht met mijn bil dan?
Vader en dochter lopen door de stad.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
Sam en Moos zitten thuis op de bank.
Sam zegt plotseling: "Ik heb vandaag een nieuwe autoradio gekocht!"
"Maar wat gek", zegt Moos, "Je hebt niet eens een auto".
"Nou en?", zegt Sam, "Jij kocht vorige week ook een BH".
Dat is bij dubbel-D ook zo hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
puur toeval. de ene is links, de ander rechts btw, vandaar dat ze elkaar opvolgen.
Waarom eigenlijk linkse busdeuren?quote:
deze mag volquote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, iets Italiaans met veel pk's.staat klaar
Wie geeft er nu iets om veel PK's of italiaanse auto'squote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, iets Italiaans met veel pk's.staat klaar
ik nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie geeft er nu iets om veel PK's of italiaanse auto's
okquote:Op zondag 27 maart 2011 23:02 schreef Barcaconia het volgende:
Geef mij maar oude auto's met weinig PK's
Opgezwolle.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde iets over iemand posten die hier begin 2010 zo nu en dan postte
?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde iets over iemand posten die hier begin 2010 zo nu en dan postte
nee, want ik ben een hypocriete lulquote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
Krijgen we nu straks weer geouwehoer over blauwe bagger op de latste pagina ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |