Mooi camo-pak heb jequote:Op zondag 27 maart 2011 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Heerlijk weer om op de motor rond te tuffen
quote:
Dan had ik dus toch gelijkquote:
quote:
duinencamouflagequote:
Ja man, camo pak, camelbag, GPS tracker om mijn nek, waterflessen aan de valbeugels, kamelenbrokken in de backpack, schep, zeefje, emmertje, parasol; allesquote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weer in je volledig Dakar uitrusting?
En een kameel bij je.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja man, camo pak, camelbag, GPS tracker om mijn nek, waterflessen aan de valbeugels alles, kamelenbrokken in de backpack, schep, zeefje, emmertje, parasol
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen vandaag en morgen. En eergisteren saampjes dan.
Voor de rest heb je geen gelijk.
restje Anne?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Goeie beesten, geven nooit op, en weinig onderhoud aan, je moet er alleen af en toe ff op wachten onderwegquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie beesten, geven nooit op, en weinig onderhoud aan, je moet er alleen af en toe ff op wachten onderweg
jij steekt die arme beesten in de hensquote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie beesten, geven nooit op, en weinig onderhoud aan, je moet er alleen af en toe ff op wachten onderweg
Welnee joh, ik tuf er relaxed achteraan, bermpjes mee pakken, beetje slalommen tussen de witte streepjes door, en als het me gaat vervelen geef ik FF een dotje gas, en wacht ik verderop wel weerquote:
Neh, weduwe natuurlijkquote:
quote- knipperquote:
Da's maar 3x gebeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, ik tuf er relaxed achteraan, bermpjes mee pakken, beetje slalommen tussen de witte streepjes door, en als het me gaat vervelen geef ik FF een dotje gas, en wacht ik verderop wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |