quote:Op zondag 27 maart 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
man, haar billetjes passen niet eens in een dubbel D BH...
Wat weet jij nou van mijn billetjesquote:Op zondag 27 maart 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
man, haar billetjes passen niet eens in een dubbel D BH...
*ik ben een manquote:
Over dat laatste durf ik wel een discussie aanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*ik ben een man
*ik kijk graag naar billen
*ik heb je een paar keer ontmoet
*ik weet hoe groot dubbel D is
*ik kan schatten
ik ben 'spare parts shipment manager',ik stop regelmatig objecten ter grote van Anne haar billetjes in dozen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Over dat laatste durf ik wel een discussie aan
"hier in huis"?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in elke doos hier in huis wroeten?
Da's mijn tekstquote:Op zondag 27 maart 2011 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in elke doos hier in huis wroeten?
Welke 'spare part' matcht met mijn bil danquote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 'spare parts shipment manager',ik stop regelmatig objecten ter grote van Anne haar billetjes in dozen.
Moeilijk om te bepalen welk busdeurcomponent op een stel billen lijktquote:Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke 'spare part' matcht met mijn bil dan?
Maakt mij niet uit wat je bent, ik zeg dat Anne d'r derrière niet in een tietenkooi DD pastquote:Op zondag 27 maart 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben 'spare parts shipment manager',ik stop regelmatig objecten ter grote van Anne haar billetjes in dozen.
D248 en D249quote:Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke 'spare part' matcht met mijn bil dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |