Ja, er missen er maar een paar, Bojo zegt :quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne viert vanavond haar verjaardag, de meeste vasten zitten nu bij haar thuis?
zo veel; tis gewoon engquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehmm.. wast een stationwaggel ?? een groene volgens mij? ik kan de tijd niet checken want ik heb mijn identifier niet bij me ..
[edit] ik ben eerst een stukkie naar voren gereden omdat er iemand stond te wachten, en om Anne te whatsappen dat ik ging rijden; berichtje is van 16.19, zou dus zomaar kunnen
PNG-style postquote:Op zondag 27 maart 2011 03:35 schreef densmee het volgende:
zo net terug van udenhout odner zeil en nu zijn we stik zat,stond er een plekwijf tegen mij aan te rijden en dat ik mee in de pit moest wat een ellende
ja, samen met Boquote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Anne het volgende:
Beetje vroeg om mijn verjaardag te vieren. Jij vierde het dus vorige week, Lex?
ik zal een paar filmpjes uploaden als sfeerimpressiequote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef lipje het volgende:
[..]
PNG-style post
Nu in het Nederlands zodat iedereen het snapt
filmpjes en foto's zijn altijd goedquote:Op zondag 27 maart 2011 11:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal een paar filmpjes uploaden als sfeerimpressie
quote:
Er schiet me wat te binnen; liep jij nou voor je instapte en wegreed naar het pompstel voor je om iets te checken ofzo ?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:35 schreef lipje het volgende:
[..]
een blauwe stationwaggel, t bonnetje geeft 16.15 aan
quote:
Heb je net zo'n dikke kop als Jan de Rooy? Dat verklaart het misschien.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er schiet me wat te binnen; liep jij nou voor je instapte en wegreed naar het pompstel voor je om iets te checken ofzo ?
En nou weet ik trouwens nog steeds niet wat er nou zo 'Dakar' is aan mijn outfit
godver, mn colaquote:Op zondag 27 maart 2011 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je net zo'n dikke kop als Jan de Rooy? Dat verklaart het misschien.
hij mistaat inderdaad niet tussen zijn blokhoofd chauffeurs uit polenquote:
en nog lelijker: de Brabantse chauffeursquote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef densmee het volgende:
[..]
hij mistaat inderdaad niet tussen zijn blokhoofd chauffeurs uit polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |