quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Dank je wel!quote:
En er zijn dingen die je wel hebt en je eigenlijk niet wilt.. Potdomme wat is het allemaal oneerlijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik een elfstedentocht subforum, maar ja, je kunt niet alles hebben!
Je hebt me gespotquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:25 schreef lipje het volgende:
gisteren in SD-buurt getankt, komt er een motormuis met volledige Dakar uitrusting naast me staan
volgens mij was ik nét iets laterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef lipje het volgende:
bij de Shell Express ergens tusssen 15.30 en 16.00?
kan wel ik moet het bonnetje nakijken voor de exacte tijd. T was iig jouw model brommer.... Je stond bij de middelste pomp en ik rechts.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
volgens mij was ik nét iets laterzwart met zilveren motor, grijze vierkante topkoffer en een camouflage bagagerolletje achterop het zadel?
Ehmm.. wast een stationwaggel ?? een groene volgens mij? ik kan de tijd niet checken want ik heb mijn identifier niet bij me ..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef lipje het volgende:
[..]
kan wel ik moet het bonnetje nakijken voor de exacte tijd. T was iig jouw model brommer.... Je stond bij de middelste pomp en ik rechts.
Jij bent een fries, die zijn nogal snel geschoktquote:
Had je een servicetruck achter je aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
Wat versta jij onder 'volledige Dakar uitrusting' eigenlijk ?
Ik heb een khaki/grijs.rood pak, mijn allroad laarzen zaten onder mijn broek, en ik heb een allroad helm op, ik vind het allemaal niet zo schokkend eigenlijk![]()
alleen de friezen die niet buiten Fryslân komen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij bent een fries, die zijn nogal snel geschokt
Nee, er stond een koelie lichtgetinte meneer in een Nissan achter mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je een servicetruck achter je aan?
[..]
alleen de friezen die niet buiten Fryslân komen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, er stond een koelie lichtgetinte meneer in een Nissan achter me![]()
quote:
Whehehe, naais !quote:
Platoonquote:
Waarom zit jij er dan niet en waarom zit ik er dan niet ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne viert vanavond haar verjaardag, de meeste vasten zitten nu bij haar thuis?
Ik ben Alfisti, maar ben op mijn telefoon onder Alex zijn account ingelogd, ff iedereen zijn notes lezenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom zit jij er dan niet en waarom zit ik er dan niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |